Er det mulig?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne dagen har vært like grå og kjedelig som været. Jeg er normalt sett et surrehue uten like, men dagen i dag har virkelig tatt kaka.. Er det mulig å være så fjern? Jeg har hatt maks uflaks i hele dag. Det er på dager som denne man begynner å revurdere sitt liv.. BLÆH!

La meg fortelle dere:

1. Først og fremst klarte jeg å forsove meg. Da jeg skulle se hva klokken var for andre gang presterte jeg å miste mobilen i gulvet. Den hadde en liten sprekke i skjermen fra før, men etter dette er så og si hele skjermen knust…

2. Videre ringer jeg en taxi for å komme meg til kjøretimen. Når vi er fremme, og det er på tide å betale oppdager jeg kjapt at lommeboken ligger igjen hjemme på kjøkkenbenken… Vi må snu, jeg henter lommeboken, betaler og kommer for sent til kjøretimen. Great!

3. Vel fremme på kjøreskolen, og godt plassert i førersetet bestemmer værgudene seg for å lage et rent helvete. Det pøser! Jeg ser så og si nada gjennom frontruta, og sitter livredd i setet i frykt for å få vannplaning. Jeg mener, jeg suger nok fra før av – jeg trenger ikke å kjøre på en elv i tillegg.

4. Når jeg omsider kommer meg hjem har jeg glemt nøkler, og P er på butikken. Se for dere en rimelig oppgitt og irritert Isabel stående der i regnet som en våt, gretten katt. Hei!

14 kommentarer
    1. Må nok si at dette er ingenting å klage over! Mistet mammaen min i går og det der du klager over er hverdags problemer som mann kan le over.

    2. Hva da? Forventer du at hun ikke kan skrive et innlegg om en litt kjip dag med mindre moren hennes dør? Vet du, jeg er sikker på at det er noen som har mistet BEGGE foreldrene sine på en kort periode, og ikke bare moren, så sånn sett så burde du ikke klage. Ser du hvor dumt det blir? Uansett, trist det med moren din.

    3. haha for en tragisk kommentar Kari! Thats life, alle har nok mistet noen her i livet desverre men du trenger ikke sitte bla det opp i ett kommentar felt får å slenge dritt.. Seriøst, slutt og les bloggen sier jeg bare! Blir oppgitt over folk…

    4. Hva faen Kari? Hun må jo få lov til å skrive sine ting selvom du mistet mamman din. Hvis du synes det var et irriterende innlegg så scroll forbi og ikke kommenter det da

    5. Hei! Jeg må bare spørre, er moren til Pierre i Baska Voda i Kroatia nå?? Jeg er på en restaurant på fjellet i Baska Voda, og om det ikke er henne så har hun en IDENTISK tvilling med like briller og hår haha!

    6. Altså; at dere rakker ned på noen som nettopp har mistet moren sin?! Dere burde skamme dere!
      For HENNES del var dette innlegget bare en bagatell. Og det er jo fult forståelig.
      Mennesker opplever forskjellige “utfordringer” hver dag; enkelte større enn andre.
      Sånn er det bare.

    7. Herregud Idabel, så utrolig kløne og dum i huet du er..du klarer så mye rart😦Du er virkelig ikke normal!

    8. Jøss – så mye rart folk irriterer seg over. Dødsfall er jo en tragisk opplevelse – men man trenger vel ikke å skrive om det her inne. Og Taxi har blitt harry faktisk – hehe – må bare le her altså. Hvordan i hele tatt klare å finne på å skrive noe sånt – helt fantastisk :-/
      Vel – nyt dagen vakre deg – husk lommebok og nøkler :p

    9. Drosje er vel ikke akkurat harry da.
      Men helt seriøst, jeg synes du skal revurdere å ta førerkortet. Om du fortsatt er like redd etter alle kjøretimene du mest sannsynlig har har hatt, da har veiene det bedre uten deg. Dårlige sjåfører, spesielt nervøse, utgjør en kjempestor fare for andre og seg selv!
      Om du allikevel vi ta førerkortet, anbefaler jeg å øvelseskjøre masse med noen du kjenner godt, FØR du fortsetter kjøretimene. Da blir du tryggere, for det er jo litt ekstra skummelt med kjørelærer, også sparer du masse penger da. Øvelseskjør i Oslo om natten, dette er virkelig en by som sover så det er typ ingen biler på veiene. Det gjorde jeg 🙂 Lykke til, håper du blir en flott sjåfør til slutt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg