SVAR – DEL 1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg synes du er utrolig vakker – og elsker størrelsen på leppene dine 🙂 Lurer på hvor mye ml restylane du har?

Tusen takk, snille! Nå har jeg vel rundt 2 ml til sammen som jeg har fylt på over lengre tid. Nå når jeg er hos min dyktige kosmetiske sykepleier, Marit på M Klinikken i Drammen, bruker vi å fylle super lite om gangen, og fokuserer mest på å justere formen på leppene. 

Hvorfor sluttet du å spille fotball?

Det har egentlig bare falt bort. Etter at jeg fullførte idrettslinja på videregående sluttet jeg å spille. Istedenfor trente jeg kondisjon og styrke på Elixia hver eneste dag. Jeg savner å spille fotball, da. Jeg spilte jo tross alt i 9 år. Good times!

Hvilket land kommer du fra?

Fra Iran. Jeg er perser. 🙂 Jeg kan dog ikke så mye om kulturen og språket da jeg er født i Norge og oppvokst i norsk fosterfamilie, og derfor har jeg ikke så mye tilknytting til mine røtter. Litt synd kanskje, men jeg føler at jeg ikke kunne reist ned dit. Det er jo utrolig strengt med hvordan man kan oppføre seg, kle seg osv. Kultur-kræsj.

Får du aldri urenheter eller kviser? Du har så fin hud hele tiden!

Takk for det! Jeg er veldig nøye med hudpleie, og det å ta vare på huden min. Det er vel derfor jeg klarer å opprettholde fin og ren hud. Jeg anbefaler å rense ansiktet morgen og kveld, toner, i tillegg til å bruke et godt serum, natt – og dagkrem, øyekrem. Da har man den ultimate hudpleie rutinen.

Hva savner du mest fra tiden før du ble kjent?

Hmmm, vanskelig spørsmål. Jeg savner ganske mye, faktisk. Det jeg savner aller, aller mest må være det å ikke føle at andre vil ha noe ut av meg hele tiden. At jeg kan være trygg på at folk vil bli kjent med meg fordi at jeg er meg og ikke bare for å få bli “sett” selv, om dere skjønner. Jeg har blitt veldig skeptisk til å bli kjent med nye mennesker av den grunn, og det er jo super kjipt…

Hvor gamle er søsknene dine?

Storesøsteren min fyller 25, lillesøsteren min fyller 11 og lillebroren min fyller 13 år.

Hvordan er ditt forhold til Pierres familie og hvordan er hans forhold til din?

Vi har supre forhold til hverandres familier. Jeg er veldig glad i både Daniel og Anette!

Har dere vurdert å skaffe dere kjæledyr?

JAAA! Jeg har sååå lyst på en dverg pomeranian. Mørk med blå øyner – sååå søt! Problemet er bare at vi reiser hele tiden, og det vil derfor bli egoistisk å skaffe en hund nå… Når ting har roet seg ned tenker jeg at vi slår til! 🙂 Jeg gleder meg super masse. 

Hvor mye penger bruker du gjennomsnitlig i uken?

Æh.. For mye. Rundt 15-20 000 ca. Det lar seg gjøre da jeg tjener veldig bra, da. Så lenge jeg sparer i tillegg, har jeg gitt meg selv tillatelse til å leve litt som jeg vil. Jeg vet at det kanskje høres veldig mye ut, men vi lever en type livsstil som ikke akkurat er billig å leve. Mye reising, spise ute, shoppe… Det blir fort dyrt, kan man si.

Ser du på deg selv som et godt forbilde?

Nei. Det gjør jeg ikke – og jeg prøver heller ikke å være et forbilde. Jeg lever mitt liv og tar de valgene som er rette for meg, ikke for noen andre. Meg som person synes jeg derimot er et godt “forbilde”. Jeg har veldig fine kvaliteter som menneske som jeg synes er bra. For å være helt ærlig er jeg så sinnsykt lei av alt dette maset rundt det å være forbilde. Hvem faen bryr seg? Helt seriøst! Kan ikke vi alle sammen gjøre det vi selv ønsker, se slik vi selv vil se ut og leve livet på det viset du selv ønsker? Vi må slutte å hele tiden legge skylden på andre som “dårlige forbilder”. Blæh!

Hvordan greier du og Pierre å ha så mye sex uten at det blir kjedelig? Hadde blitt veldig glad for svar.

Vi elsker sex enkelt og greit. Haha! Vi liker å piffe det opp, og så er spontan sex en fin ting slik at det ikke blir kjedelig. Jeg tror at nøkkelen til et spennende seksuelt forhold er å hele tiden overraske hverandre. Ikke la det bli den der typiske “vi har sex rett før vi sovner, bare”. Da blir det fort bare en rutine, liksom. Og det blir fort kjedelig.

Kunne du blitt venn med noen av leserne dine?

Absolutt! Nå er jo jeg litt skeptisk til nye mennesker som sagt, men jeg jobber med det! Jeg vet at jeg har fantastisk flotte lesere, og jeg kunne absolutt tenkt meg å blitt bedre kjent. 

Er du muslim siden du er utenlandsk?

Jeg er ikke muslim, nei. På papiret er jeg kristen, men for å være helt ærlig anser jeg ikke meg selv som noe religiøs overhode. Jeg mener at religion er det som er grunnen til at det er så mye krig i verden. Dessuten synes jeg at det hele høres så merkelig ut – det som står i bibelen. Jeg er en person som ikke tror på noe før jeg ser det med egne øyner, og det har jo ingen av oss gjort med religiøse saker som feks Gud. Dette er en evig debatt, da. Hehe.

Har du ingen venner? Siden du er med Pierre hele tiden.

The million dollar question! Hehe. Joda, du. Jeg har venner! Men det har seg slik at ikke alle synes at det er like kult å pryde fremsiden på en blogg som blir lest av 25-30.000 mennesker hver dag. Og det har jeg full forståelse for! Så når jeg er med venninner bruker jeg å la kameraet ligge igjen hjemme. En annen ting er at de fleste vennene mine bor i Stavanger da jeg flyttet til Oslo for bare et år siden, så det er egentlig der mitt store nettverk holdet til. Det er veldig kjedelig, men slik er det. 


Det var alt for denne gang! Del to kommer på video senere. Fortsett gjerne å still spørsmål til neste del skal besvares. Klem!

88 kommentarer
    1. Hvor får du tak i New Yankee capsen? Finner den ikke. Sånn svart med åpning bak, sånn du kan stille inne etter hodet 🙂

    2. Hva heter den gråe singleten du hadde på deg når du skrev om kjærlighets livet ditt og Pierre sitt og hvor kjøpte du den??:)

    3. hvorfor snakker familien din i bakgrunnen på irakisk da i snappene dine? I tilegg til at du har nevnt tidligere at du forstår arabisk

    4. Hadde du fortsatt tatt neseoperasjonen selv om du ikke hadde vært kjendis, men den gamle Isabel fra Bryne? Med tanke på at du har skrevet at det var et stort kompleks.

    5. Jeg vil være mitt eget forbilde, jeg! Det jeg føler er
      Best for meg, er best for meg så når jeg får spørsmål om det så sier jeg bare meg selv, haha!❤️

    6. Kan du ha et eget innlegg om hudpleie rutinen din? Jeg tror du har snakket om noen kremer før, men husker ikke hvilke 😅 Fine svar!

    7. Jeg tenker at når du er en så offentlig person som du er, må du forstå at selv om du vil det eller ei, er du et forbilde for unge jenter, noe som er lurt å tenke på når du skriver diverse ting på bloggen din 🙂

    8. Elsker bloggen din! Dette er ikke et spørsmål men ville bare at du skulle vite at jeg syns du er en nydelig person med en amazing personlighet😚Du er vakker og snill og jeg elsker klesstilen din!!!<3 her kommer et spørsmål allikevel, haha, setter du pris på folk som ønsker å ta bilde med deg (og evt Pierre) eller syns du/dere det bare er irriterende og slitsomt?<3

    9. Hvis du tjener så mye, så kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor dere leier en sååå knøttliten leilighet i første etasje? Da kunne dere jo virkelig slått til med en superfresh leilighet på løkka, så det du sier du tjener og der dere bor passer ikke helt når man regner på det..

    10. For en stund tilbake nevnte du at du gledet deg til å fortelle oss leserne hvordan du får til å lage en sleek hestehale. Helt siden det har jeg gått og ventet i spenning på et innlegg, da jeg har en god del babyhår som stikker ut til alle kanter.. Så jeg lurte simpelthen på om du kunne avsløre hemmeligheten din? 🙂 hadde satt sinnsykt pris på om du hadde svart på dette! <3

    11. Så gøy med spørsmålsrunder så ofte Isabelle! Jeg er fast leser og lurer på en ting, men har full forståelse om dette er sårt og noe du ikke vil ta opp.
      Hvem er pappaen din og hvor er han?

    12. Anonym: mamma lærte oss arabisk og har alltid pratet det selv da morfar er arabisk. Det er det jeg vokste opp med før jeg flyttet, så derfor kan jeg litt arabisk 🙂

    13. Hei Isabel ville bare si at jeg digger bloggen og at religion er ikke skylden til kriger men folk som misbruker religionenen

    14. Hvorfor kommer ikke du og Ariel overrens? Er det fordi at hun er såpass god venn med Martine? bare litt nysjerig siden du er sammen med Pierre og hun med Daniel .. Så litt dumt å mislike hverandre så mye så må vell være litt tøft for guttene?

    15. Er du ikke redd for skattesmell når du bruker så mye penger som du gjør? Du lever som Andrea Badendyck på den tiden hun tjente 1 mill i året. Hun bare shoppet, mye og dyrt (vesker for 15k og jakker for 10k feks), reiste på flere turer i måneden og brukte flere tusen på stor leilighet på Tjuvholmen. Det her er jo sånn ca deg? Stakkars

    16. Anonym: jeg svarer ikke på spørsmål om dette annet enn at Pierre ikke vil ha noe med henne å gjøre, så om jeg og hun kommer overens eller ikke har ingen betydning.

    17. Hei Isabel 🙂
      Lure på koffår du lyge om kor du e fra? eg e iraker og hørre at du åg e iraker kjære 🙂
      E somehow fan av deg, men syns det e lavmål å isje stå for kem du e, å isje bare sei at du e iraker 🙂

    18. Du er jo lite classy av deg. Hvorfor har du valgt den bloggstilen? Og hvorfor hører du aldri på leserne dine ang skrivefeil? Du har mye å lære, og bloggen hadde blitt mye bedre med gode bilder og bra tekst som betyr noe.

    19. Hei ville bare si, jeg elsker bloggen din 🙂 har fulgt deg et par måneder nå. Det jeg veldig lurer på er.. Hvordan klarer du å være så kreativ med innleggene dine? Du er veldig flink til å skrive om forskjellige ting. Så bare forsett med det. Klem Martine hadde setter veldig pris på svar 🙂

    20. Du svarer ikke på om familien din har muslimsk bakgrunn (morssiden og farssiden). Og om alle dere søskene dine har samme mor og far

    21. Hvorfor bruker du ikke vippeextension eller vippeserum?
      Hvem er ditt “forbilde”
      Peneste damen di vet om?

    22. Hvordan er kostholdet ditt? spiser du sunt og har oversikt over hva du får i deg eller bare spiser du det du vil?

    23. Hvilken lebestift hadde du på deg i videoen du sminket pierre? Veldig pen. 🙂
      Jeg har ikke helt følt med. Men hva er greia med ariell, pierre og deg? Eller er det noe som ikke kan delest?
      Hva synest familien din om alle operasjonen dine? 🙂

    24. Hvor kan man se programmet du var med i, i paradise hotel ? 🙂
      Skal du kjøpe ny iphone nå som din er knust ?

    25. Hei fine! Lurer bare på om du er fornøyd med resultatet av neseoperasjonen? Er det noe du med nesa du kunne tenkt deg å endre? Takk på forhånd 🙂

    26. Heiduu! Hvilke hudpleieprodukter bruker du til vanlig når du ikke får noe sponsa som du må blogge om? 😊

    27. Syns du er blitt mye flinkere til å lytte til hva leserene dine vil se mer av på bloggen! Er fast leser selv! Å liker når du er mer personlig, feks med spørsmåls runde, hår/ansikts rutiner. Å ikke bare dagens outfit og hva du har gjort iløpet av en dag. Keep up the good work:)

    28. Så gøy med spørsmålsrunder! Gode svar:-)
      Akkurat det med å “bli kjent med nye” har jeg faktisk lurt på! i forhold til at man kanskje ikke føler nye vennskap blir “ekte”.. Må være vanskelig!
      Ha en super dag videre, vakre<3

    29. Du svarer aldri på om dere leier leiligheten da. Svar på de spørsmålene som går igjen, og du tror leseren dine hadde syns vært interessante.

    30. Hei!
      Dette er ikke et spm om ditt privatliv Hehe , men tenkte siden du reiser mye og soler deg ganske ofte som meg så tenkte jeg kanskje du har svaret. Jeg solte meg Igår lenge i solen , og nå har jeg fått sånn rødt utslett og det prikker og klør så sinnsykt. Har du tips til hva jeg kan gjøre?

    31. Jeg lurer på noen spørsmål angående silikon:
      1. Jeg vurder å ta silikon siden jeg har så små pupper og jeg er snart 20 så de kommer ikke akkurat til å bli noe større, men utenom at det er ganske dyrt så hører jeg hele veien at det gjør så vondt, hvor lenge varer dette? Jeg må nok legge silikon under muskelen siden jeg har en slank kropp og det skal visst gjøre mye vondere.
      2. Tok du silikon under eller over muskelen?
      3. Har du hatt problemer med følelsene i puppene? Jeg har hørt at mange nerver kuttes av i operasjonen og at noen får litt følelse igjen men noen får ikke det..
      4. Kan jeg forvente et fint resultat? (Jeg skal ikke ha for mye, bare større så det ikke ser FOR unaturlig ut) er det sånn at 99% av de som opererer blir vellykket? Eller kan det lett bli misslykket også?
      5. Hvordan føles det å ta på puppene etterpå? Er de mye hardere?
      6. Skjenner du implantene hvis du tar på de? Eller gjør de sånn at det er vanskelig å kjenne at de er der?
      Håper du kan svare ☺️

    32. Ca hvor ofte tar du restylane og botox osv? Har det noen bivirkninger? (For eksempel harde lepper)
      Angrer du på noen av operasjonene dine?
      Skal du ha en annen jobb når du en dag slutter å blogge? Sånn når du er 40.

    33. Vet det kanskje er litt vanskelig, men kan du skrive litt eller vlogge litt om spiseforstyrrelsene du hadde? Og hvordan det er i dag med dette?
      Hvordan klarer du å holde vekten når du spiser så ofte ute og ikke trener så mye? 🙂

    34. Heii:* Lure bere på om du fjerna håret ved siden av øret? kinnskjegg-håret kind of.. slit med det sjøl og du ser perf ut med sleek ponytale og uten ekstra hår ved øret.. litt snålt å spør om kanskje menmen håpe du kan svare!

    35. Haha hadde passet bra å bli kjent md meg da. Liker ikke å vise meg ofentlig egetlig men elsker å ha veninner på besøk å kose seg med god mat og film og masse jente prat.

    36. Listen, er du kurder, perser eller araber? Storesøstra di har skrevet flere ganger at hun er kurder på kurdiske sider, du sier at du er perser! Og som folka her skriver så snakker du arabisk! DAMN! Forklar a

    37. Hei fineste Isabel<3
      Hvem har du best kontakt med fra PH 2015 (bortsett fra Pierre) og PH 2016?
      Skriver media mange ¨falske¨ overskrifter om deg eller en det meste ekte?
      Hilsen en som vil bli som deg!

    38. Hei fineste Isabel<3
      Hvem har du best kontakt med fra PH 2015 (bortsett fra Pierre) og PH 2016?
      Skriver media mange ¨falske¨ overskrifter om deg eller en det meste ekte?
      Hilsen en som vil bli som deg!!

    39. Kan du ikke svare på spørsmålene i kommentarfeltet ditt? Siden jeg gidder å bruke tid på å kommentere og lure på ting, vil jeg gjerne at du gidder å bruke tid tilbake. Og vet du ikke svaret, så skriver du at du ikke vet. Jeg liker ikke når folk ikke svarer.

    40. Kan du skrive litt om hva slags utdanning du har/tar?
      Og et lite tips; les over innlegg før du legger dem ut. Finner alltid mye skrivefeil…

    41. Spm 1:
      Hei, Når du blir mamma når den dagen kommer, tror du da at du blogger enda, siden du vil bli mamma når du var ca 40? Og ville du blogget om henne/han?
      Spm: 2
      Har du noe kontakt med de andre deltakerene fra paradise? Og er du og Martine fremdeles så “close” venner som dere var?:)
      Håper på svar<3

    42. Morsomt at du er fra Iran. Jeg er halvt perser 🙂 Har vært i Iran fire ganger på besøk hos moren min. Du burde dra dit en gang for å se hvor du er fra. Bare å gå tildekt og ikke ha med kjæresten kanskje. Jeg har selv samboer som jeg ikke tør ta med meg. Er redd for å kysse han offentlig eller noe, at jeg skulle glemme meg, haha. Ellers er det vel bare å respektere kulturen, slik man gjør andre steder også. 🙂

    43. Jeg lurer på en ting. Den dagen lillesøsteren din begynner å bli usikker og misfornøyd med seg selv, og skulle ønske hun f.eks hadde annen nese, større pupper, rumpe eller lepper. Hvordan skal du da klare å formidle til henne at hun er fin som hun er? Hvordan skal du si til henne at nesa hennes er fin som den er når du hadde lik nese før, men opererte den?

    44. ”Det er jo utrolig strengt med hvordan man kan oppføre seg, kle seg osv. Kultur-kræsj.”
      Synes du ikke det er lurt å lære litt om landet du opprinnelig kommer fra? Er jo desverre en ganske trist, men viktig grunn til at det er blitt såpass strengt i Iran, og det har noe å gjøre med politikken og den grusomme revolusjonen som oppsto, som gjorde Iran fortapt, har ingenting å gjøre med folkene og kulturen, det iranske folket hadde vært like moderne som hvilket som helst annet land om det ikke hadde vært for den iranske revolusjonen. Kanskje noe verdt å lese om…

    45. Skjønner du egentlig hvorfor folk maser om å være et godt forbilde? Det er ingen som sier noe om at du kan leve livet ditt og ta egne valg, men poenget er at du har en utrolig stor innflytelse i den posisjonen du er i. Dette gjør at du påvirker mye mer enn mange andre i Norge, og at du bør tenke gjennom hvilke signaler du sender ut og hva du fokuserer på på bloggen. Hva mener du om at unge jenter velger å ta plastiske operasjoner? Tror du at du kan gjøre at flere jenter velger å operere seg?

    46. Har alltid trodd at du er dum som ett esel.Leser aldri blogger men havnet inn på din side pga kritikken fra denne fotballspilleren (intersserer meg overhodet heller ikke for fotball) fant ut at du er langt fra dum og har lest meg gjennom mye av det du har lagt ut om bakgrunn og fosterhjem etc.Har selv en datter på 14 år som bor i fosterhjem i min familie (en lang og trist historie som endte lykkelig) Hun heter faktisk også Isabel. Men forstår ikke helt dette med at ett sted skriver du at du er araber og ett annet sted skriver du at du er Iraner.At din mor er inraner og hennes far er iraker.Dette henger ikke på greip. Det er stor forskjell på Arabere og Iranere (persere) Omtrent som Nordmenn og Russere ! Litt merkelig og like merkelig at jeg sitter her å skriver på din blogg kl 0330 på natten med influensa. Håper du kan gi meg ett kort svar på mail ang spørsmålet da det er umulig for meg å finne igjen denne posten fra -16 eller bloggen din for den del..mvh Ove

    47. Det virker som du lyver når du sier at du er perser – kilder og annet tilsier at du er kurder. Som en arisk iraner så er det flaut at en som deg sier at hun er fra Iran. Tror ikke noen iranere eller norsk-iranere for den saks skyld har særlig lyst til å bli assosiert med deg. Det er vel ikke så gøy å lyve til folk heller? Vet det er stas å være perser, mange fra vest-asia og midtøsten som vrir på sannheten fordi de ikke vil bli assosiert med bl.a. arabere, men dette går bare ikke. Vær så snill å fortell sannheten, det du skriver om “kultur-kræsj” er bare tull – har vært der mange ganger og har levd stort sett slik jeg gjør i Oslo, bare bak lukkede dører. Går også stort sett kledd som jeg vil også. Syntes det blir feil å skrive slikt om Iran når du ikke har vært der en gang. I tillegg ser moren din kurdisk ut – man ser fort om noen er iranere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg