Nå kan jeg si det!

annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· FRIYAAAY ·

Husker dere hvordan jeg ønsket dere god helg på tirsdag? Haha – endelig kan jeg si det i en passende sammenheng. Jeg kommer ikke over hvor fort denne uken har gått! Jeg føler helt seriøst at det var mandag i går. No joke, ass.. Krise. Jeg har innviet helga med kjøretime, og nå har vi besøk av søsknene mine. Vi skal straks ut å finne på noe i det nydelige været. Endelig er solen fremme, igjen! Det gledes stort, dere. Håper det er fint vær fremover, det gjør jo så mye med humøret.. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her 

Pierre driver å monterer sengegavlen og jeg skal sminke meg mens kidsa ser på TV. Jeg føler at vi er en liten familie på fire her nå, haha. Koselig! Vi skrives senere, fine lesere. I love you!

12 kommentarer

Siste innlegg