NOSTALGI

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ÅH, for en koselig fredag jeg har hatt! Nå er vi endelig hjemme igjen etter en hel dag ute i det fine været. Vi har blant annet vært å bestilt nye skap til kjøkkenet, fikset den knuste skjermen på iPhonen min og spist middag med kidsa. Fantastisk fin start på helgen! Jeg er i et ekstremt godt humør i dag, jeg elsker det! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har vi benket oss i sofaen og har planer om å oppholde oss her resten av kvelden. Gjett hva vi har startet på, da? The OC! Altså, jeg har ikke ord for hvor mye jeg elsket denne serien back in the days. Etter litt scrolling på Netflix i går poppet serien plutselig opp, og da var det ingen spørsmål om vi skulle starte å se hele serien om igjen. Snakk om nostalgi… Jeg kjenner meg selv igjen i mye av historien, spesielt det at Ryan blir tatt inn av en familie som blir hans fosterfamilie. Denne serien er fantastisk spennende, men samtidig treffer den likevel såre punkt i meg. 

27 kommentarer
    1. Bakgrunnen din er egentlig det som er det mest interessante ved deg. Alle bloggere kan skrive om billige klær, shopping og løsnegler, men du sitter på noe som er helt unikt, nemlig historien din. Hadde vært utrolig spennende og interessant å høre om historien din. Alt fra barndom, far, søskenkrangler, fosterfamilie osv. Du trenger selvfølgelig ikke nevne navn, men jeg tror mange lesere hadde hatt lyst til å lese om disse temaene. Det er jo de som på en måte har gjort deg til deg 😊

    2. Litt spesielt å skrive at du er i ekstremt godt humør med tanke på hva som har skjedd det siste døgnet. Forventer ikke at bloggere nødvendigvis skal skrive om slike forferdelige hendelser rundt om i verden, men å vise at man i alle fall bryr seg litt hadde vært fint.

    3. Ville bare si at du er veldig pen. Og jeg er veldig glad i deg. Du virker som en kjempe snill og hyggelig person som man kan snakke med det meste om og forstår andre. Håper jeg kan møte deg en dag.<3 Du er en av de beste personene jeg vet om og har en helt nydelig personlighet og et stort hjerte og bryr deg om alle sammen.
      - Glad i deg Isabel💗

    4. Du burde faktisk bare melke den PH deltagelsen din før det er for sent. Skriv en bok om din barndom. Kunne sikkert tjent fett, og fått sykt god kritikk fra folk som ser på deg bare som en plastisk kirurgi offer med dårlig selvtillit. Gjør det nå, snart er det for sent.

    5. Anbefaler på det høyeste Candy K (matte og gloss;
      det er fav glossen til Kylie)😍 Og Exposed matte (fav til Kylie☺️)
      Candy K liner Passer kjempe bra til literally glossen også
      (Kylie anbefaler den matchen)

    6. Hvis du liker The OC og dette med forsterfamilier anbefaler jeg deg på det sterkeste å se The Fosters. Ligger også på Netflix, og er helt fantastisk!

    7. Det finnes ingenting bedre enn helg da, så at ukene flyr synes jeg er helt fantastisk!
      Hvor er champagne kjøleren fra?(om det er det det er) er på utkikk etter en selv!
      Ha en fin helg videre <3

    8. Åh, O.C er den beste serien som har blitt lagd! Elsket den så utrolig mye, og var faktisk ikke lenge siden jeg så hele på nytt heller 🙂 og den er like bra og spennende som den en gang var!
      Klem <3

    9. candy k er den beste! Har også posie k , men syntes personlig at den blir litt for lilla :/ også hørt at koko k og exposed er fantastiske.

    10. Sjeldent jeg blir fast leser av “nye” blogger, Men jeg tar meg selv i å sjekke din flere ganger om dagen og jeg har ikke engang sett deg på Paradise. Du virker som ei søt og tversgjennom snill jente <3 Stå på med godheten og skjønnheten <3

    11. Posie K er veldig fin!! So cute synes jeg blir litt i lyseste laget, for oss tane folk så ville ikke tatt den om jeg var deg🤓

    12. Åhh hadde vært så gøy om å lese om barndommen, fosterfamilie, faren din osv. Kjempe interessant. Og tror du selv hadde godt av deg som Anna sier. Hun deler så å si alt og føler seg mye bedre etterpå, det er “terapien”hennes. Om u ikke skriver om det håper jeg du kan bli ihvertfall litt mer personlig.ikke så gøy å bare lese om sminke ogsånt. Liker deg fortsatt da haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg