mer om meg

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke Zara – lignende her / jeans her / sko her / veske – lignende her


· LET’S GET PERSONAL ·

1. Hva heter du? Isabel S. Raad. S-en står for Shirog, for alle som har lurt på det. Jeg misliker det navnet veldig – ikke på grunn av at jeg nødvendigvis synes det er stygt, men når jeg hører det får jeg typ “flashbacks” til episoder som ikke er så hyggelige fra min oppvekst. Derfor bruker jeg aldri mellomnavnet mitt..

2. Hvor gammel er du? Jeg fylte 22 år i april, så jeg er altså 94 modell. Jeg føler meg SÅ gammel, dere.. Blæh!

3. Hvor bor du? Oslo since 2015!

4. Hårfarge? Naturlig mørkebrunt.

5. Øyenfarge? Lysebrune, men jeg bruker blå kontaktlinser for det meste.

6. Hvor lang er du?  160 bittesmå cm.. Skulle ønske jeg var modell-lang! Lange ben er det fineste jeg vet. 

7. Forelsket? Ekstremt forelsket i min kjekke kjæreste. <3

8. Singel eller i forhold? I forhold!

9. Hvor mange har du kysset? Haha, si det du… Det har jeg ikke tellingen på. Er det noen som har det, egentlig? Haha.

10. Hva velger du, chips eller godteri? ÅH, jeg er en sucker for godteri. Spesielt surt smågodt og sjokolade. Yum!

11. Nevn tre ting på din to do-list? Bestille klær til neste reise, svare på en mail og vaske klær.

12. Cola eller fanta? FANTA! Helst med rosévin.. Fjortis? Jepp.

13. Hva skulle du gjort uten til mobil? Da hadde jeg fått abstinenser. Jeg er avhengig.. Jeg hadde savnet Candy Crush mest. 

14. Har du dumpet noen? Ja, men det høres så fælt ut å si at man har dumpet noen.. Jeg ser mer på det som at det ikke alltid er så bra match i det lange løp som man kanskje i utgangspunktet trodde.

15. Blitt dumpet? Hmm.. Ikke i et forhold, nei. Men når man har “holdt på”, ja.

16. Hvilken type gutter foredrar du? Vel, jeg foredrar ikke gutter, men menn. En mann som har respekt for meg og for andre mennesker, er hyggelig og snill, lojal og trofast. Jeg liker også at personen er målbevisst og er dreven – det synes jeg er ekstremt tiltrekkende. Og til slutt: kjekk som faen. Hehe!

17. Hvilken mobil har du? Iphone 6. Gleder meg til 7-en kommer ut!

18. Hvis du vant en million, hva hadde du gjort da? Hmm… Investert i en stor, fet båt. 

19. Favoritland? USA. Drømmen er å bo i Beverly Hills, LA. En dag!

20. Hva liker du best med deg selv? At jeg har et ekstremt stort hjerte med masse kjærlighet. Jeg er ydmyk og sterk, og de to egenskapene setter jeg stor pris på ved meg selv.

 

39 kommentarer
    1. Synes du virker som en herlig jente. Jeg må ærlig si jeg er uenig i mye av meningene dine og det du “står” for, men hva gjør vel det? Folk skal jo få mene hva de vil, så lenge det ikke skader/sårer andre. Og det har jo aldri du gjort. Synes det er tragisk at folk hater sånn på deg, når de ikke kjenner deg som person. Jeg er sikker på at du er tvers igjennom god. Måtte bare få det ut! 🙂 <3

    2. Jeg har et spørsmål angående Pierre..
      Hvordan tjener han penger om dagen a?
      Tjener han penger overhodet, eller lever han på deg..?
      Jobber han med noe annet enn å hjelpe sin bror å bygge opp studioet liksom?
      Jeg er veldig nysgjerrig på dette, hvem av dere som er den egentlige “forsørger” i deres forhold…

    3. Kjære Isabel. 🙂 jeg hørte nettopp på siste podkasten med Harm og Hegseth der Sophie Elise er gjest. Jeg har alltid likt jenta jeg, frem til nå. Hun sier at du er syk, fordi du har tatt så mange operasjoner basert på dine komplekser vedrørende ditt utseende. Makan! Og det sier HUN, som har operert seg så mange ganger selv. Jeg blir rystet ved at hun kan sitte på sin høye hest, og synse og sanse om deg. Dårlig gjort. Der mistet hun en fast leser iallefall. Lykke til videre, gode, fine deg. 🙂

    4. 1. Foredrar er ikke et ord.
      2. Å fordra noe/ noen betyr noe man misliker sterkt.
      3. Foretrekker er noe man liker.
      Jeez, sjokk at du lever av å skrive …

    5. jeg har også kjøpt de skoene du har på deg her, for de er såå fine! Men jeg fikk blemmer på beina etter å bare ha brukt de en gang! helt forferdelige å bruke 😮 blir de bedre eller har du noen gode råd ?

    6. Du får ikke en stor, fet båt for bare en millon 🙂 for en mill får du typ en et par år gammel cabincruiser.

    7. SE sa jo ikke direkte at Isabel var syk? Hun snakket generelt om mennesker som er avhengig av å fikse på utseendet sitt, og sa at man måtte ta denne type “sykdom” like alvorlig som andre psykiske lidelser. Og hun sa jo også at hun hadde vært syk på denne måten selv?^

    8. Da må du høre podkasten en gang til, anonym. Morten Hegseth spør henne om Isabel. Og svaret provoserte meg. Hun snakket ikke bare generelt. 🙁

    9. Sara: Hei Sara! Jeg synes det var skuffende å høre da jeg hørte podcasten selv. Men men, folk får si hva de vil 🙂 Om det får henne til å føle seg bedre så går det helt fint for meg!

    10. Du er ydmyk? Hvorfor får du søskene dine til å vifte med penger foran kameraet på snapchat da..? Samt også hvor mye du får i lønn og sånt?! Jeg mener liksom, hva faen..virker som om du har hatt komplekser tidligere og føler at du må vise frem hvor ” vellykket” du er nå.. Så ydmyk er ikke det riktige ordet for deg vil jeg si, på grunnlag av oppførselen du tidvis har til de nevnte tingene. Voksne og ydmyke mennesker oppfører seg ikke sånn!

    11. Kor har du kjøpt Levis shortsen du har på deg på snapchat? Syns den er sååå fin, har sett over hele Internett,men finner ikkje kor eg kan kjøpa an…:-(

    12. Anonym: Så å vise at man har penger gjør at man ikke er ydmyk som person? Denne forstår jeg ikke helt… Det du nevner her er typisk jantelov greier, og det pisser jeg på.

    13. Jeg skjønner hva du mener med jante-loven, jeg har vært i en lignende situasjon der jeg tjente mye og hadde suksess i jobben min tross min unge alder. Jeg fikk i likhet med deg mange “haters” noe som gjorde at jeg hadde ENDA mer lyst til å fortsette å lykkes så mye som jeg gjorde. Dette endte godt og jeg tjente mer og mer, men hver gang folk spurte meg om hvor mye jeg tjente osv ble jeg dårlig fordi jeg visste at jeg var i en unik posisjon ikke mange andre hadde muligheten til å være i, og jeg blir dårlig av å fortelle folk hvor mye jeg tjener osv. Det er derfor jeg sier at ydmykhet har faktisk noe med saken å gjøre. Du viser arroganse ved måten du holder på. Du har behov for å vise andre hvor mye du tjener, og det viser at du har enten misforstått mye i livet, eller har såpass dårlig selvtillit at du må vise at du er “bra nok” på andre områder. Men som du sikkert merker (og som jeg selv merket) er at penger kan ikke kjøpe alt. Hverfall ikke menneskelige verdier. For det er priceless når et menneske besitter gode verdier. Nå er jeg riktignok noen få år eldre enn deg, og tror at når du om 5-6 år er på min alder, at du kommer til å skjønne mer av hva jeg prøver å formidle. Det var gøy i begynnelsen, og det må du nyte altså – men etterhvert kommer du nok til å merke at jo mer du tjener – jo mer mister penger verdien for deg. Så avslutningsvis, så er ikke jeg noe fan av janteloven heller, men det går an å ha riktige verdier selv om man er “rik”.

    14. Åhh hadde vært så gøy om å lese om barndommen, fosterfamilie, faren din osv. Kjempe interessant. Og tror du selv hadde godt av deg som Anna sier. Hun deler så å si alt og føler seg mye bedre etterpå, det er “terapien”hennes. Om u ikke skriver om det håper jeg du kan bli ihvertfall litt mer personlig.ikke så gøy å bare lese om sminke ogsånt. Liker deg fortsatt da haha.

    15. Svarer du på meldinger på Messenger? Har sendt deg melding og håper virkelig på svar til noe jeg desperat trenger hjelp til…💗😁

    16. Så gøy å lese! Disse innleggene liker jeg godt 🙂 Jeg er heelt lik på deg når det kommer til surt smågodt og sjokolade 🙂 Hihi. Jeg håper du får en veldig fin søndag <3

    17. Hei fine Isabel!
      Jeg leser sjeldent blogger og legger enda sjeldnere igjen en kommentar, men akkurat i dag kunne jeg ikke dy meg. I det siste har jeg klikket oftere og oftere innom bloggen din, rett og slett fordi du interesserer meg som person. Du er en tilsynelatende vakker jente og det virker som du er like vakker på innsiden. Jeg synes mye av hatet mot deg som dukker opp i kommentarfeltet er ganske latterlig. Jeg synes det er utrolig kult at du tør å gå etter drømmene dine og ikke minst fortelle om drømmene dine. Så jeg måtte rett og slett bare skyte inn: Stå på! Ikke la noen ta fra deg motet. De fleste Paradise Hotel-deltakerne som starter blogg detter ned like etter Paradise blir tatt av skjermen og det har ikke du gjort. Du viser at du er så mye mer enn en PH-deltaker. Igjen, stå på! Jeg liker deg!
      Klem

    18. Isabel, jeg ser mer og mer opp til deg for hver dag som går og blir mer og mer glad i deg!! Du er en så utrolig flott person med fin personlighet og sterke meninger. Selvfølgelig er det ikke alt jeg er enig i, men alle skal få lov til å mene det de vil. Og det er så bra med deg, du sier hva du mener og legger ikke skjul på noe. Du er ærlig med leserne dine, det er noe av det beste med deg.
      -Glad i deg<3
      -Anonym E

    19. “Investert i en stor, fet båt”. Man investerer ikke i en stor, fet båt. Båter øker ikke i verdi…. Burde vel heller investert i leilighet ettersom dere leier..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg