this man

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg elsker deg, Pierre Louis.

 

10 kommentarer
    1. Så fine dere er. Men Pierre synes jeg har litt fjortis-stil, hadde vært kulere med en enkel t skjorte under skinnjakka. Ikke prøv så hard..

    2. Nydelige ord til din kjære, og rørende bilder. Tydelig å se at dere er veldig glade i hverandre. 🙂 Ha en riktig god natt, begge to. Klem. 🙂

    3. Deer er så HELVETTES sexy og fine begge to!! 😍 Jeg skulle ønske jeg var like perfekt som deg,var slank og hadde din deilige kropp,var så rik som deg og hadde en kjæreste som var like deilig som Pierre!!😂 Dere er så heldige! Jeg er så misunnelig!😱 Dere er bare urettferdig perfekte….skulle virkelig ønske jeg var deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg