Svigersøstre som hater hverandre

Jeg er i LYKKERUS! Jeg er ikke alene om å elske Real Housewives sesongene? Vel, min største favoritt er Real Housewives Of New Jersey. Det er så mye som skjer, så mye drama, glede, tårer… De byr virkelig på alle spekter av sine liv, og slik TV elsker jo jeg! Litt sånn som Keeping Up With The Kardashians. Mine favoritter i denne serien er Melissa og Teresa. De er utrolig livlige begge to! Mye av serien går ut på fightene mellom disse to svigersøstrene. De misliker hverandre sterkt, og har hatt sine utblåsninger opp igjennom. 

Over til det jeg egentlig ville frem til med dette innlegget: nå er det ny sesong! Jeg så akkurat ferdig episode nummer to, som er den siste som har kommet ut hittil. Jeg gleder meg til å se fortsettelsen, for etter seriens tidligere sesonger å dømme kan jeg definitivt forvente meg en god dose underholdning. Om dere ikke har sett serien enda, må jeg bare si hvor misunnelig jeg er på dere. Haha! Perfekt med et seriemaraton nå når sommerværet ikke akkurat viser seg fra sin beste side, ikke sant? 😉

Jeg ser på serien her.

29 kommentarer

Siste innlegg