NEXT STOP: RHODOS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kofferten er pakket (overfylt som vanlig…), og jeg er klar for en liten ferie i Rhodos. Jeg gleder meg til å sole meg og virkelig få litt sommer igjen. Meg og dette maset om været, dere. Haha! Sorryyyy.. Det blir gøy å reise ned til venner og bekjente – og mest av alt ser jeg frem imot Paradiso. Altsååå! Jeg har ikke ord, jeg får gåsehud bare av å tenke på det. Tenk at det er et år siden sist! Nå kommer straks Carl Aksel hit – vi reiser nemlig ned sammen. 🙂 Flyet vårt går ikke før 06:05, men vi har ingen planer om å sove noe før det. Vi må jo begi oss mot Gardermoen om bare 2,5 timer, så det er lite vits. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her (klippet hull selv) / topp her / jakke Zara – nesten identisk her

Ønsk meg god tur da, så skrives vi fra varmen! <3
 

23 kommentarer
    1. Gøøy! God tur! Var forresten veldig gøy å se på snap når du viste litt av det du hadde kjøpt, gjerne mer av sånt og gjerne lag en egen innkjøpsvideo? 🙂

    2. Var vel han du hadde en flørt med i fjor, hva synes pierre om at dere to reiser ned sammen nå? Kos dere masse forresten!:)

    3. Hvor kjøper du buksene dine? Dine bukser er alltid i perfekt ankel lengde, er ikke så veldig høy selv og har dette problemet at buksene er alltid for lange i beina.

    4. Marita
      20.07.2016 kl.05:55

      Hei 🙂 Nelly og H&M har sykt brae bukse via internætt 🙂 Prøv fra H&M, elske buksen dær fra 🙂

    5. Jeg liker innlegg som dette, bedre enn ikke noe innlegg i det hele tatt. Også er det alltid bedre når ett innlegg har flere bilder. 🙂

    6. Kunne du ha laget en video/et innlegg om hvordan du klipper slike hull i buksene? Syns det er så kult, men får det ikke til selv 🙁

    7. Hei! Vi er i Rhodos nå og er gira på billetter til fredagen. Hvor får vi tak i det? 😀
      – Thea og Ida

    8. Hei Isabell❤️ Jeg er sånn serr din største fan, jeg digger alt ved deg😊 Du er degs selv, no jeg syntes er det beste. Men over til poenget sånn at denne kommentaren ikke blir sånn super lang.
      Du sier jo at det er 1. År siden du var i Rhodos, mn du var jo i Rhodos 9 juni. Og Sundt den tiden. Så hvordan kan det har vært 1. År?😅
      Jaja, klm fra din største fan som virkelig håper på å treffe deg N gang😍❤️

    9. Heisann du lille!
      Jeg bare lurer på hva du egentlig driver med? Du legger deg under kniven flere ganger i året og retter på det ene og det andre. Syns du det er greit? Du er et forbilde for veldig mange unge jenter og gutter der ute. Et DÅRLIG forbilde! Å se at du så “lett” kan legge deg under kniven i en alder av 21 år er skremmende! Hvordan tror du at du vil se ut om 20 år? Når du får barn, vokser de opp og spør hvorfor de ikke ligner på deg. Hva skal du svare? “Nei du skjønner.. Mamma valgte å opperere seg fordi hun ikke var fornøyd, men du ligner på den jeg var før, bare at jeg ikke var fornøyd, men du er fin” gratulerer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg