ENDELIG SKJER DET!

Hei fininger! Beklager for noe dårlig oppdatering her på bloggen, men jeg har det så hyggelig her nede. Gjensynsgleden er stor! Det er perfekt timeing også, for plutselig er mange av workersene jeg var sammen med i fjor her! Vi har hatt girlsnight med sleepover hos meg i natt, og stortkost oss. Haha, jeg føler jeg er skikkelig irriterende glad og giret på livet. Vel vel! Jeg savner Pierre en hel haug – skulle så inderlig ønske at han var her sammen med meg. Heldigvis er vi bare borte fra hverandre i fire dager. <3

Anyhow.. Gjett hvilken dag det er i dag? 

I dag skjer det, dere! I dag er det fuckings PARADISO. I dag er det HARDWELL! Altså, dere aner ikke hvor latterlig giret jeg er her jeg sitter. Dette kommer til å bli så sinnsykt bra!! Nå skal jeg ordne meg ferdig og så videre på vors.

Jeg sender varme tanker til alle pårørende i forhold til Utøya-episoden. Spre kjærlighet, folkens. <3 Vi snakkes, fine. God helg!

16 kommentarer
    1. Det er også 22.juli 2016, bedre kjent som femårsmarkeringen for minnemarkering for de grufulle handlingene begått av terroristen for fem år siden.. Veldig trist, fortsatt.
      Men kos deg masse, Isabel. 🙂

    2. Kanskje litt dumt å skrive “Anyhow.. Gjett hvilken dag det er i dag?” når alle vet at det er 22.juli i dag. Asså alle bloggere må ikke skrive om det, vi føler vell det samme alle sammen uten å måtte si noe. Men du burde kanskje tenke litt på ordbruken din på sånne dager som det her spør du meg.
      kos deg :)))))

    3. Ha en topp kveld og kos deg masse vakre deg =)
      Stakkars lille Isabel junior – så ille sjalu du da =( er det ikke slitsomt å være så negativ og ondsinnet – hun bryr seg neppe om hva du skriver.

    4. Bästa Isabel!
      Hoppas det blir en fin kväll eftersom du sett så fram emot den.
      Var Carl Aksel oxå med på sleepovern med de övriga jenterna?
      Ha det bra!

    5. Enig med thea. Vei dine ord ekstra nøye på en dag som dette… Greit man er materialistisk og i feriemodus, men dette ble litt halvhjertet og feil….

    6. Hei! Sendte deg en mail for noen dager siden angående noen modellbyråer. Tror du at det er noe du har tid til å svare på? 🙂 Klem!

    7. Isabel junior
      22.07.2016 kl.20:12
      Du ser ut som en and , ha ha
      —–
      Du ser ut som en idiot som ikje veit ka det betyr og være snill over internætt 🙂 Stakkars, Stakkars dæ!

    8. du nevner utøya, men du glemmer de som mistet livet under bomben som gikk i regjeringskvartalet i oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg