athen

adlinks

Hei og riktig god morgen! Jeg har enda ikke sovet et dugg, jeg har vært på reis siden klokken 04:30 i morges. Gjesp! For øyeblikket sitter jeg på flyplassen i Athen og venter på at flyet skal boarde. Gud som jeg hater mellomlandinger. Jeg prøver alltid å unngå det uansett hvor mye ekstra det vil koste, men da jeg så at direktefly kostet 13.000 kr (for en vei) slo fornuften inn. Hvordan i hele tatt det er mulig, lurer jeg på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / heels her / klokke her / topp lignende her / solbriller her

Jeg er faktisk ikke så veldig trøtt, overraskende nok. Jeg trodde jeg kom til å slite skikkelig med å holde meg våken, men den gang ei. Det er deilig, det! 😉 I mens jeg sitter her tenkte jeg å starte med å besvare del to av spørsmålsrunden. Jeg sa jo at jeg skulle svare på video, men ettersom det vil ta tid før jeg får tid til å sette meg ned for å filme + klippe velger jeg heller å ta det skriftlig. Er ikke det okei? 🙂 Jeg håper det!

28 kommentarer
    1. Hej!
      Jag blev rörd av din brors inlägg till förra bloggen där han undrar om han och hans syster fick komma och träffa dig när du kommit hem.
      Äkta kärlek till dig.
      Kram
      Henrik

    2. Skal du operere puppene igjen for å få det bra denne gangen? Er det moren din eller søsteren din du krangler med? Bor dere i første etasje? Leier dere leiligheten? Har du noe kontakt med faren din? Hva syns du om at Sofie Elise mener at du er syk? (Hun nevnte deg spesifikt) Tror du selv at du er kjendis? Hvorfor har dere så liten leilighet når du skryter av hvor mye penger du har? Har du vurdert å få hjelp av stylist? Det var noen spørsmål fra meg, håper du tar deg tid til å svare 🙂

    3. Hva skal du operere i fremtiden ?
      Har du veldig høy selvtillitt ?
      Lagde du bloggen kun for å bli populær etter paradise ?

    4. Vil ikke høres frekk ut, men synes det er litt synd at du ikke holder det du lover. Husker du sa at du skulle lage London haul, noe det aldri ble noe av. Og nå dropper du dette også. Er sikkert flere ting også, men dette er hva jeg kom på nå. Liker bloggen din da, men skulle ønske du kunne tatt det litt mer seriøst i blant..

    5. Wææo du e fin 😀
      Æ lure på en ting, om læseran har løst og gi dæ pakke kan de det da eller ? 🙂 Altså og få det sendt te dæ 🙂 Æ e en av dæm som har kjæmpe løst 😀
      Klæm <3

    6. 24.07.2016 kl.13:54
      —-
      Slapp no av, om ho låve nåkka så træng no ikje folk og lægg sæ opp i katti det skjer.. hærre min hatt.. det e no tross alt hænnes blogg.. og la ho få gjør det ho vil 🙂

    7. har du tips til å slutte med festrøyking/kjederøyking? sliter veldig. please lag et innlegg om dette.

    8. Hvor i helvette kjøper du flybilettene dine og hva flyr du med er noe jeg lurer veldig på? vurdert å sjekke charterfly? fløy hjem fra Rhodos selv for to dager siden etter å ha vært der i noen uker hos Mamma. Bestilte fly noen dager før og fløy direkte til Gardermoen for 569kr.

    9. Hei! Jeg liker å lese bloggen din, og er innom et par ganger i uka.
      Du virker som ei snill jente altså! Men i natt så drømte jeg om deg og du var skikkelig slem på en sånn kjempebitch måte, og stjal masse ting av meg rett foran øynene på meg! Haha sykt morsomt, rekner med du ikke er sånn i virkeligheten😄

    10. Hei! Dette har ingenting med innlegget å gjøre.. Men hvordan har du fått til så fine bryn? Så fyldige? Har du brukt noen produkter på det selv, eller har du kun tatt behandling for å få de slik? Håper du kan svare på kommentaren, eller evt legge ut et innlegg! Husker brynene dine fra ph, da var de veldig tynne og ikke fullt så fyldige.. Jeg har så utrolig fine hårstrå, litt overlappende bryn, og ønsker meg slike fyldige og fine som du har! 😉

    11. hei! jeg lurte på om du har noe erfaring med å handle hår produkter på nett? spesielt shampoo/balsam/hårkurer.. vil kjøpe på nett ettersom det er litt billigere, men usikker på hvilke nettsider der ute man kan stole på.. har du noen tips? 🙂

    12. Godt det ikke bare var jeg som begynte å lure her…
      2 dager uten blogging/insta og snapp? Hva skjer ? Alt i orden ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg