dette hadde jeg godt av

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· BACK IN TOWN ·

Åh, som jeg elsker å være tilbake i mitt kjære Oslo. Nå som vi har vår fine, nye leilighet er det blitt fantastisk å komme hjem igjen. Den er jo sååå fin! Jeg har storkost meg i byen sammen med Raija. Det var godt så å gjenforenes! Vi spiste middag, tok igjen alt vi har gått glipp av i hverandres liv og til slutt kjøpte jeg meg ny tlf. Det ble Iphone 6S Plus i rosegull. Den er jo så lekker! Litt uvant med så stor telefon, men da jeg ble informert om at frontkameraet er betraktelig mye bedre enn den vanlige var ikke valget vanskelig. Haha! Lol.


YUM! Jeg har fått dilla på laks.. NAM!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her / sko her 

Nå skal jeg og P ha litt etterlengtet kvalitetstid. Vi skal løpe til Deli en tur og hamstre masse snacks for å så se på film i sengen. Ordentlig kosekveld med mitt favoritt menneske. Jeg kjenner jeg har hatt godt av denne dagen. Kost meg med fine mennesker og tatt det helt med ro. Jeg sier meg fornøyd med denne dagen, jeg! Den har vært fin. <3 
 

23 kommentarer
    1. Hei, lurte på om du kunne lage en sminke video med din hverdagssminke en gang. En med hårvideo eller hvor du tipser om skjønnhetstips ville vært kjempe bra :)) keep working :))

    2. Såå fint innlegg 😀
      Kor mange GB har du kjøpt ? 🙂
      Ska også kjøpe iPhone og træng litt info, aldri hatt iPhone før 😀

    3. Det er veldig tydelig at du er lite kjent i Oslo. De eneste stedene du er er jo på Jernbanetorget, fridays og nå Egon?! Hvis du kaller Oslo “mitt kjære Oslo” så bør du la den vise deg alt det flotte den har å by på. Lek turist for en dag, så får du pole e mye fint denne vakre byen har å tilby! 🙂

    4. Kjær Isabel eg syns du er helt nydelig men eg lurt bre på om før du opererte rompa trente du den eller ka?Håp du svar eg elska kroppen din du er så fin og eg har kjøpt noken av toppene dine og de er bare helt fantastiske håp du svar på spørsmålet

    5. Spurte i innlegget “Athen” også, men fikk ikke noe svar så jeg prøver igjen 🙂
      Hvordan har du fått til så fine bryn? Så fyldige? Har du brukt noen produkter på det selv, eller har du kun tatt behandling for å få de slik? Håper du kan svare på kommentaren, eller evt legge ut et innlegg! Husker brynene dine fra ph, da var de veldig tynne og ikke fullt så fyldige.. Jeg har så utrolig fine hårstrå, litt overlappende bryn, og ønsker meg slike fyldige og fine som du har! 😉

    6. Vakre deg =) Håper dagen din i dag blir like fin som dagen i går =)
      Godt at du er tilbake iallefall – flere her (ink meg) var jo rett og slett bekymret når det ikke var livstegn fra deg på to dager. Selv samboeren min begynte å spørre : ” Er Isabel tilbake `? ” Han har full forståelse for at jeg følger bloggen din hehe :p
      Igjen – ha en fantastisk dag =) – nyt dagene fram til helga – da blir det regn ser det ut som :-/

    7. Hallo! Synes du er veldig flink til å skrive, og jeg finner det alltid interessant å klikke innom bloggen din. Håper du kan lage flere typer innlegg “om deg”.
      Første gang du fikk mensen, kysset noen, kjøpte bh og tanga, smakte alkohol, ble drita full, snek deg ut om natta, fikk lønn på kontoen, kjøpte noe kostbart osv..
      Gå mer i dybden av hva du føler om hjertesaker.
      Kanskje enda flere innlegg om ph, eventuelt hva du synes om ph fra Danmark Sverige samt liknende program som geordie shore og ex on the beach
      Dine tips til en enklere liv- hvordan tenke positivt, være effektiv, få bedre selvtilitt
      Innlegg som hjelper andre, fra situasjoner som du selv har vært i. Trening- og spiseforstyrrelser, fosterhjem, kroppspress, karakterpress, foreldre, alkohol, seksualitet osv

    8. Egon og Fridays.. Du skulle bare visst hvor mye gode spisesteder det er i Oslo, med maaaasse god mat som ikke er halvfabrikat 😀 Süd øst for eksempel, Mmm.

    9. Kjøpte meg Iphone 6S Plus i mai, og hadde store forventninga om kameraet.. Blei litt skuffa når frontkameraet var dårligare enn min forgje iphone 6.. Ka meina du?

    10. Veste du at kamera bakpå e bedre på iPhone 6s plus enn på iPhone 6s.. det e skikkelig rart ættersom at de har samme kamera, men også fantastisk før da ende man jo opp me iPhone 6s plus istedenfor 🙂 Haha ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg