overraskende nok gleder jeg meg

annonselenker

Jeg vurderte frem og tilbake om jeg skulle ta dette steget, å begynne å prate om.. høsten. Nærmere bestemt høstmote. Jeg vil for alt i verden klore meg fast til den siste delen av sommeren og late som om at denne deilige temperaturen ikke kommer til å dra noen vei, men let´s face it… Sommeren er snart over. Jeg synes det er like kjipt som du, men vet dere? Vi må fokusere på de positive sidene! Selv høsten har sine glansdager! Jeg mener, gleder du deg ikke like mye som meg til å kunne kjøpe deg en ny, fin høstjakke? Eller et stort og flott skjerf? Jeg elsker høstmoten! Plagg over plagg, varme, gode fabrikat og lune farger. Det er klart at vi gleder oss bittelitt, ikke sant? 🙂 I den forbindelse har jeg smekt sammen en oversikt med mine favoritter som har kommet i butikk så langt. Det lover bra allerede nå, jo. 

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her
 

16 kommentarer
    1. Blogge om klær e gøy ska æ si dåkker over hær om dåkker ikje like det ho driv me, koffer gidd dåkker da og læse og kommentere hænnes blogg !? – E ikje det bare og læ vær 🙂

    2. Du er kjempe flink til å blogge! Tenk at folk orker å kommentere kjedelige innlegg. Haha herregud folk er latterlig! Stå på Isabel du er så herlig<3

    3. Sommeren er på ingen måte snart over!! Det er jo ikke engang august enda! Det blir sikkert indian summer i år!

    4. Også har du også vanlige mennesker som faktisk bruker de samme klærne igjen som vi brukte sist høst 👍🏻 man MÅ ikke kjøpe ny garderobe for hver årstid!

    5. kan du skrive hvordan du tjener penger på annonselenker? ser at den redirecter meg til ad.doubleclick ? evt hvordan du tjener penger på blogge? Har forstått det slik at alle bloggere holder det skjult?

    6. Hei Isabel!
      Eg syns du e så fin og flott- men du hadde blitt enda flottare om du kledde deg litt meir classy og ikkje desse billige plagga fra Nelly som ser billige ut. Du har flotte vesker og alt ved deg er eigentlig nærmast perfekt- koffor kjøpe du ikkje meir kvalitetsklær som fks Ganni, gestuz, designers remix o.l (skandinaviske stilrene plagg) gjerne andre kvalitetsmerker når du har meir enn god nok økonomi til det?
      Du har så sjukt stort potensiale!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg