Ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bruker du extentions?

– Dette spørsmålet blir alltid stilt, haha. Nei, jeg gjør ikke det. Alt håret mitt er naturlig 🙂

Hvordan har du fått til så fine bryn? Så fyldige? Har du brukt noen produkter på det selv, eller har du kun tatt behandling for å få de slik? Håper du kan svare på kommentaren, eller evt legge ut et innlegg! Husker brynene dine fra ph, da var de veldig tynne og ikke fullt så fyldige.. Jeg har så utrolig fine hårstrå, litt overlappende bryn, og ønsker meg slike fyldige og fine som du har! 😉

– Takk for det! Vet du hva, jeg har Elin på Brow Rehab å takke for det. Hun er helt fantastisk dyktig på bryn, og det er hun som gjør mine. Jeg går dit for behandling hver 4-5 uke hvor jeg får utført min faste behandling som heter brynsløft. Den går ut på å farge, nappe og forme brynene. Jeg anbefaler å ta en tur dit, så skal du nok se at du får drømmebrynene etterhvert. 

Kan du lage et innlegg om hvordan du lager sleek ponytail? Det er så nydelig!

– Det har jeg allerede gjort. 🙂 Jeg har vist hele prosessen på video – innlegget finner du her.

Når kommer neste episode av «Hjemme Hos Pierre & Isabel» ut?

– Vi prøver å få ut en i uken, også har vi lyst til å få til to når det lar seg gjøre. 

Hva skal du operere i fremtiden?

– Jeg nevnte jo kort at jeg skal legge meg under kniven igjen innen snareste fremtid. Akkurat hva jeg skal gjøre tenker jeg ikke å gå ut med enda. Vi får se etterhvert. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor er denne kjolen fra?

– Den finner du her (annonselenk).

Hei! Hvis du går så mye i undertøy, hvorfor shopper du så mye klær da? Når det er sagt, så har du jo veldig mye fine klær da! Håper på en ny runde med bloppis da du la ut masse fine klær for salg forrige gang 🙂

– Jeg trenger da klær når jeg ikke går rundt i undertøy hjemme? Hehe. Det blir ny runde med bloppis til høsten tenker jeg! 🙂 Klem.

Hva heter du på snapchat?

– IsabelSraad heter jeg!


Det var alt for denne gang! Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så besvarer jeg til neste ukens spørsmål! 

34 kommentarer
    1. jeg skjønner godt hvorfor folk tror du har på deg falsk hår. du har jo en hår alle jenter bare kan drømme om. mange tror jeg også har på extension. mohaa, gode gener eller hur? 😉

    2. Du svarer bare på det vi lesere allerede vet! Det er mange spøsmål som popper opp i kommentarfeltet vi alle lurer på. Leserne trenger litt “overraskelser” om vi skal synes din blogg er spennende og interresant å lese! I lengden vil dette lønne seg og leserne vil ikke dabbe av! Detter er ikke noe kritikk eller ment for å være slem mot deg!
      Lykke til videre!

    3. skrev en kommentar om det samme her om dagen hehe men oh well spør igjen! noen tips til nettbutikker som man kan stole på hvor man kan kjøpe hårprodukter? 🙂

    4. hvilket yrke ville du ha jobbet i, om du ikke hadde vært blogger? Å hva synes familien/ mammaen din om at du oppererer deg? 🙂

    5. Nordmenn har så tynt og flatt hår at de trenger extensions, men en midtøsten jente har prinsesse tykt hår.

    6. Kjente du å Pierre hverandre fra Før av når dere var med i Paradise Hotel??
      Hvor gammel var du da du begynte å blogge? ?
      Har du noen favoritt blogg??
      Hvor gammel var du da du var på din første date??
      Har du noen favoritt dyr, såfall hvilke??

    7. Hei:)Jeg lurt bare på om hva heter gråe singleten din den du brukte på innlegget “Kjærlighet” hva het den gråe singleten:-)

    8. Hvordan uttaler man etternavnet ditt? Rad eller Råd liksom? Hahah lurer på dette hver gang jeg går inn på bloggen din

    9. Hvorfor velger du ut de kjedelige spm?
      Du har enda ikke svart på om du eier eller eier.
      Tør du ikke ?

    10. Hvor er de høye kilehæl-skoene i gull fra? De på bildet i dette innlegget, med den rosa kjolen. Pliiiis svar, de var kjempefine :):)

    11. Har du noe kontakt med din far? 🙂 Er nok litt personlig, siden jeg tror ikke han har blitt nevnt her. Men vært moro å vite litt mer om livet ditt før paradise og bloggen!

    12. Hei! Jeg er en jente på 16 år som har planer om å operere nesa mi når jeg blir gammel nok. Den gjør hele ansiktet mitt skeivt og jeg har hatt komplekser for den så lenge jeg kan huske, men det siste året har det bare blitt enda verre. Jeg har noen spørsmål og noe jeg har lurt på en stund ang neseoperasjonen din som jeg håper du vil svare på, hvis det ikke er for personlig.
      Hva kosta det?
      Hvorfor valgte du å dra til istanbul for å operere nesa?
      Hva er aldersgrensa der du opererte nesa?
      Har de i utlandet mer erfaring enn de i Norge?
      Kunne du bestemme hvordan nese du ville ha?
      Tok det lang tid før du kunne se resultatet?
      Ville du anbefalt stedet til andre som tenker å operere nesa?
      Dette var en veldig rar kommentar, men jeg håper som sagt du vil svare hvis du ikke syntes det er for personlig.

    13. Du lo ut et bilde på snapchat idag hvor du hadde på deg en two piece jumpsuit som var rød med hvite striper om jeg ikke tar feil.
      hvor er den kjøpt fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg