jeg blir overveldet bare av tanken

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er heeeeelg! WUHU! Jeg regner med at de fleste av dere har sommerferie nå, så det er kanskje ikke så stor forskjell på ukedager og helg akkurat nå, men fanken heller… Fredagsfølelsen er til å kjenne på uansett! Jeg har veldig lyst til å slå på stortromma å finne på noe sprell denne helgen, men problemet er jo bare hva jeg skal ta meg til. Ei venninne prøver å overtale meg til å dra ut, mens Stavanger-jentene mine vil ha meg på besøk. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men i og med at jeg og P har vært borte fra hverandre så og si hele uken frister det å finne på noe hyggelig sammen, bare oss to. Planene er mange de kommende ukene, så det gjelder egentlig å slappe litt av å finne roen når jeg har mulighet. På mandag reiser vi utenlands igjen (mer om det senere, da det er en surprise) og uken etter får jeg besøk av bestien min! Ikke nok med det, men i August er det fullt kjør på jobbfronten igjen med blant annet kamerateam og hele kjøret, så det blir mye å holde styr på. PUH, jeg blir overveldet av å skrive ned alt dette. Jeg innser at jeg virkelig har en travel tid i vente. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / shorts her

Hva skal dere gjøre i helgen? Jeg vil gjerne høre deres planer. 🙂 Nå skal jeg løpe til Deli å kjøpe meg en kakao. Jeg har hatt lyst på det siden i går kveld. Haha, midt på sommeren, tenker du? Det samme tenker jeg. Jaja! 

29 kommentarer

Siste innlegg