flashback friday: neseoperasjon

Jeg tenkte å innføre en ny spalte her på bloggen, nemlig #flashbackfriday! Det vil gå ut på at hver fredag legger jeg ut et tilbakeblikk til noe merkverdig som har skjedd i livet mitt tidligere. Høres det gøy ut? 🙂 Det håper jeg! Jeg har valgt å starte denne spalten med et dunder tilbakeblikk, nemlig min neseoperasjon. Rettere sagt: de første bildene jeg publiserte etter at inngrepet var utført. Jeg så virkelig ikke ut med hevelsen, blåveisen og gips + bandasje, men likevel fikk jeg meg selv til å legge ut bilder av det lekre ansiktet mitt. Haha, har man blogg så har man blogg! Her spares det ikke på noen ting, vet dere. 😉

Jeg husker fortsatt redselen jeg hadde innenbords på dette punktet. Jeg hadde ingen aning om hvordan nesen faktisk kom til å bli seende ut til slutt, og heller ikke hvordan helheten av ansiktet mitt ville bli. Det var ekstremt nervepirrende og skremmende. Jeg mener, det er jo tross alt noe ganske stort, midt i ansiktet, som hadde endres på til det stikk motsatte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heldigvis var resultatet fantastisk, og jeg er super fornøyd med utfallet. Jeg husker spesielt godt da jeg skulle publisere mine første selfies UTEN bandasjen. Det var så skummelt å vise frem mitt nye ansikt, for jeg vet jo hvor stygge enkelte kan være. Og på dette stadiet var jeg ikke så veldig komfortabel med mitt nye speilbildet enda, derfor var det ekstra tricky å dele det med dere. Innlegget finner dere her. Jeg fikk både positive og negative tilbakemeldinger, og jeg vil påstå at jeg stod ganske så sterkt i stormen. Det er rart å se på de bildene, for nesen min ser ganske annerledes ut nå. Den er ikke så “oppstoppet” lenger, da den har falt mer på plass. Kirurgen hadde visst rett i at det tar opptil et år før man ser det endelige resultatet! 🙂

 

42 kommentarer

Siste innlegg