Jeg begynte å gråte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har en så fantastisk kjæreste atte hjelp! Det har jeg for så vidt vært klar over en god stund nå, men i dag fikk jeg det besvist, atter en gang. Gjett hvem som skulle ut å “ta en røyk”, men istedenfor kom inn dørene med en stor bukett med roser? SMELT! Jeg orker ikke, dere… Kjærlighet er for fint! <3 Det er ikke ofte jeg gråter av glede, men det gjorde jeg fanken meg i dag. Sånne små, søte gester er jeg så latterlig svak for. Det får hjertet mitt til å slå eeekstra fort. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk babe, jeg elsker deg! <3

19 kommentarer
    1. Isabel!
      Jeg følger deg på snapchat å så litt av storyen din om at det er bloggere der ute som henger deg ut på nettet ved å skrive om deg på en negativ måte tydeligvis. Jeg syntes det er modig gjort av deg at du ikke tar dette til deg, men at du sier ifra om dette. Du er sterk!
      Det er så j*vla trist å se at du skal få så mye dritt når du ikke gjør noen noe vondt. Det er så j*vla trist å se at du skal bli hengt ut på nettet bare fordi du velger å ta de valgene du gjør. Du styrer som sagt DITT liv, og gjør det DU føler for. Det burde faen meg andre også gjøre. Som du nevnte på mystoryen din på snapchat – du tar dette som et komplement. Gjør det! For all del – GJØR DET! Sjalusi kan gjøre så mye ved et menneske – særlig det å slenge med leppa (eller kanskje i denne situasjonen – trykke på tastaturet).
      Fortsett å styr ditt eget liv, Isabel. Ikke la disse menneskene påvirke livet ditt og valgene dine. Du tjener penger og har mulighet til å gjøre forskjellige endringer du bare vil. Jeg elsker at du er den du er 🙂
      Stor klem til deg <3

    2. skulle ikke pierre slutte å røyke? skjedde med det´a ? sykt mange som har spurt om dette men fortsatt ingen svar :))

    3. Åhhh så søte😍 Eg sjølv har nettopp blitt dompa av kjæresten min får 1 veke sida, han sa han ville være venner og eg betydde mykje for han osv. I dag fekk eg vite av hans bestevenn at han ik vil være venna med meg en gang😓 Det eg ville fram til var, kan du legge ut ett innlegg der du gjer tips til å komme over ex’en?❤️

    4. Herregud må dokker gi dokker her oppe me di spørsmålan at han sku slutte og røyke. Åpenbart e han ikke slutta og røyke, det e ikje gjort på 1.2.3 folkens. Gi no fyrn litt tid for guds skyld!

    5. Ville bare si ifra om at det heter bevist, og ikke besvist som du skrev i det innlegget ditt her..du burde kanskje lese hvert innlegg for skrivefeil før du deler det med oss leserne..et lite tips bare👍Så slipper du å få kommentarer på skrivefeil hvis du selv retter opp i de før du poster et blogginnlegg..

    6. 30.07.2016 kl.23:34
      Herregud må dokker gi dokker her oppe me di spørsmålan at han sku slutte og røyke. Åpenbart e han ikke slutta og røyke, det e ikje gjort på 1.2.3 folkens. Gi no fyrn litt tid for guds skyld!

      Så jævlig enig me dæ, folk mase og mase men det e da man ikje får no svar heller 😀 Bæste kommentarn hittil 😀 ♡

    7. Awww så utrolig herlig ❤️ Jeg er sikker på Pierre gjør sånt for at du er fantastisk Isabell . Dere er ett nydelig par.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg