“dette egner seg ikke på en blogg”

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Synes dere at jeg har blitt litt kjedelig? At jeg ikke kommer med så mange meninger og tanker for tiden? Jeg føler selv at jeg begynner å bli ganske så.. mainstream? Og jeg hater det. Jeg hater det av hele mitt hjerte. Det har blitt litt slik at jeg ikke “tørr” å publisere alle tankene mine, i frykt for at det skal bli kritisert. Dere vet den derre “dette egner seg ikke på blogg”-strofen som så mange flittig tar i bruk? Vel, den har jeg begynt å frykte av en eller annen grunn. 

Jeg vil ikke miste meg selv, og hele den Isabelen som deler alt med dere – helt uten filter. Jeg vil ikke pynte på alt. Jeg vil kunne skrive akkurat det som faller meg inn, og være helt real her på bloggen – akkurat som før. Om ikke synes ikke jeg dette er gøy. Jeg synes ikke det er gøy å kjenne på disse skeptiske menneskenes meninger, og la det gå sånn inn på meg. Dette er ikke meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her / genser her / sunnies her / caps her

Jeg skal se til å få børstet denne teite tankegangen av meg, og komme like sterkt tilbake. Jeg savner hun jenta med bein i nesa, som ga blanke F i hva andre skulle si og mene. Den Isabelen er drit kul! Hun er her et sted, og jeg lover dere at jeg skal bringe henne tilbake. Jeg blogger så ekstremt mye bedre når jeg setter meg ned og skriver – helt uten filter. Ikke som nå.   

Er dere enig med meg? Klem!

55 kommentarer
    1. Syns du ska hold mye før dæ sjøll og det du føle før og lægg ut, det lægg du ut og ræsten får bli inni hjærte ditt, det syns æ e viktig ♡ Tænk på ka som e viktigst før dæ og ikje før alle læseran dine, de har ingen mening om ditt liv, dær e det KUN du 🙂 ♡

    2. Å det e tøft og få stygge kommentara og at folk ska ha en mening om dæ, men æ veit du klare og kom dæ over det, men det tar tid, så ha tolmodighet ♡

    3. BLI mainstream? Du ER mainstream. Du er dødskjedelig, fordi du ikke er noe annet enn utseendet. Du gjør ingenting annet enn å sminke deg og spise ute. Bare fordi du deler tanker så betyr ikke det at du er original. Som sagt, du er ingenting annet enn utseendet og fancy middager.

    4. Ida? Hvis det er det du mener hvorfor klikket du deg da inn på bloggen i det hele tatt? Fatter ikke at folk har så lite å gjøre at de gidder å sitte å kommentere negativt på en blogg. Hvis man synes en blogg er kjedelig etc så ikke les den da! Off..

    5. Litt flere meninger kan jeg nok sette pris på, men jeg syns du er interessant og liker bloggen din nå også 🙂 litt “kjedelig mainstream” er helt ok, hver eneste dag er jo ikke en fest, så blir jo rart å skulle presse ut noe interessant om dagen er rett så kjedelig! Hvis du skjønner? Hehe. Folk hakker jo dessverre ned på deg uansett hva du skriver/mener, så gjør det du føler for du <3

    6. Ida
      31.07.2016 kl.18:49
      BLI mainstream? Du ER mainstream. Du er dødskjedelig, fordi du ikke er noe annet enn utseendet. Du gjør ingenting annet enn å sminke deg og spise ute. Bare fordi du deler tanker så betyr ikke det at du er original. Som sagt, du er ingenting annet enn utseendet og fancy middager.
      —-
      Skjærp dæ !!

    7. Jeg vil veldig gjerne lese mer om rumpeoperasjonen. Synes rett og slett det er veldig interessant hvordan du har sprøytet inn fett (om det er det du har gjort?) og tydeligvis ikke kjenner noe forandring heller?? Høres jo fryktelig ubehagelig ut.. Syns du var tøff som torde å gjøre det.

    8. Enig med Ida,
      Det er mange toppbloggere som har jobbet seg opp mot der de er i dag!
      Også kommer folk som har vært med på PH og blitt kjent gjennom der og lager blogg! Det mener jeg er ufortjent.

    9. Du fokuserer kunn på utseendet ditt noe vi ikke bryr oss om.noe som er kjedelig for oss. Det er mange unge lesere som tror det er noe viktig her i livet. Du må tenke på alle før du laster opp en tekst. Når du skriver hvor mye du bruker i en månde osv., vi har ingen ting med det å gjøre, vær så snill kan den gamle Isabell komme, Isabell som ikke fokuserer/ deler kropp og penger med oss

    10. Hei! Bare lurer på hvorfor du svarer så sjeldent på spørsmål i kommentarfeltet for tiden? Ser at du ofte svarer på noen få spørsmål, men hva avgjør hvilke få du faktisk velger å svare?
      Ikke ment som kritikk, bare vil så gjerne ha svar på både mine egne og andre lesere sine spørsmål 🙂

    11. Så bra at du ønsker å skrive det du mener uten frykt for hva andre skal mene. Vi har jo ytringsfrihet i Norge! 🙂 Stå på!

    12. Det er på en måte ufortjent at bloggere tjener så enorm mye på en blogg. Blogging er jo en jobb, men de fleste jobber mye hardere og mer i vanlige jobber. På samme måte er det ufortjent at at noen blir milliardærer på statens vegne ved å drifte asylmottak. Det er i tillegg selvsagt sterkt uetisk.
      Jeg liker bloggen din og at du er ærlig. Men hører du blafrer med pengene og det er unødvendig. Vi vet du tjener like mye på to måneder som andre gjør på et helt år 🙂 Kjøp deg heller en leilighet og invester pengene snarest, så viser du at du er smart 🙂

    13. Savner videoene dine. . .
      Stor klem til deg <3 Håper ting ordner seg - og at du får en fin start på den kommende uken.

    14. Du blir jo kritisert samma om du fortelle om “tankene” dine eller noe annet crap
      Men sånn er det å ha blogg
      Du gir jo faen i hva andre sier og styre på med alt det du vil og ikke tar deg nær av noe

    15. Ønsker gjerne oppskrift på den kylling woken du liker best, er også veldig kresen i matveien. Så vil gjerne prøve noe nytt 🙂 Ellers keep up the good work! Fast leser av bloggen din i et og et halvt år nå, jeg synes du er kjempe flink <3
      Og faktisk mitt forbilde, å være et forbilde trenger ikke å bli utelukket bare fordi du tar operasjoner. Faen heller, du jobber drit bra for å få de pengene dine, så da kan du vell bruke dem til nøyaktig hva du vil. Ikke misforstå, jeg synes du var nydelig før operasjonene også, men du ser mer ut som du trives som deg selv sånn du er nå, pg det gjør meg glad. Du har fine meninger om saker som engasjerer meg (at du blir mobbet på nett, av toppbloggere ol.) og jeg synes du takler det drit bra. Du er kjempe flink. Stå på. Jeg heier på deg og gleder meg til å følge deg videre på reisen din hvor en den tar veien <3

    16. Hvorfor skal hun ikke flashe pengene bare fordi andre folk jobber hardere men tjener mindre? Alle kan lage blogg hvis de vil.
      Hvorfor fortjener hun ikke å være på topplisten bare fordi bloggen ble stor etter at hun var med på paradise hotel? Alle kan melde seg på paradise hotel. Hvis det er det som er oppskriften så kan jo alle gjøre det. Hvorfor gjør ikke dere andre det samme da?
      Janteloven as

    17. Jeg skal faktisk være helt ærlig..
      Jeg leser bloggen din daglig, men vurderer å stoppe.. Fordi det er alltid om utseende, pengebruken din eller hvor du eter.. Isabell.. Hvor var du før all “fame” ta fram litt av den siden din, kanskje du gjør det.. Men jeg begynner å få en feeling du “skal” vise deg fram..
      Du er en fantastisk person, men du må virkelig finne andre ting å skrive om, enn det du gjør nå, vist du vil holde deg som en topp blogger, for går i det samme hele tiden

    18. Du deler nok som det er. Jeg håper du tar til deg at kun fåtallet av de som har svart vil ha mer åpenhet fra deg.

    19. Hvis du skal være ærlig og åpen så kan du fortelle leserene dine om deg og ariel. Hun vil ikke fortelle . Du sier ikke noe.. Kom igjen. Be harscore. fortell !! Alle lurer

    20. Alt du skriver er interessant å lese. Elsker bloggen din å leser den daglig. Faktisk legge eg meg aldri før bloggen din er lest hver dag. Du skrive så bra og sjøl om du tar operasjoner osv, så blir ikke bloggen din dårlige pga det. Ser det er masse kommentarer på utseende ditt osv, men vet du hva? Du må vær fornøyd med hvordan du ser ut, du er knall vakker både nå og før du valgte å legga deg under kniven. Du fortjene å vær på topplisten i Norge. Fortsett slik som du gjør og gi faen i alle haters. Tenk og gjør det du sjøl ønske, ikke la haters stoppe deg. Det har eg lært meg og det funker. Blogg om det du vil og det som faller i smak sjå deg sjøl.

    21. Savner at det ligger litt mer jobb bak innleggene.. og at de har litt mer innhold. Ja, hverdagsliv er koselig og alt det der, men det er også veldig deilig å lese en gjennomarbeidet tekst. Jeg pleier ikke å bry meg om små skrivefeil, kommafeil osv, men hva med å lese gjennom teksten din og spørre deg selv: «hvordan kan den bli litt bedre?» ta vekk ord som ikke finnes/som du har funnet på selv, se over oppbyggingen og strukturen, og gjerne se om den sier det du vil den skal si. 🙂 Og kanskje litt mer inspirerende bilder som passer til teksten? Hvis du ser på bildene dine gjennom de siste månedene, så er de ganske mye av det samme..
      Ellers syns jeg bloggen din er fin, og det er ålreit at du oppdaterer minst hver dag 🙂 Hvis du i tillegg kan ha som mål å svare alle leserne dine, så tror jeg det blir bra! Husk at du får jo som regel ikke akkurat hundre kommentarer per. innlegg 🙂

    22. Det er mange toppbloggere som har jobbet seg opp mot der de er i dag!
      Også kommer folk som har vært med på PH og blitt kjent gjennom der og lager blogg! Det mener jeg er ufortjent. Fordi de bare får tilsendt suksess, via å være med på det programme.

    23. Du sier du prøver å svare på alle kommentarer ?
      Men er åpenbart et spørsmål som du har unngått så godt det går Ann, og det er om du leier eller eier leiligheten du og P bor i. Men vi som lesere skjønner jo at den er leid. Men det blir kanskje litt flaut å si siden du har skrytt av at du og Pierre skal kjøpe hus som koster flere titalls millioner?;)

    24. Let’s face it, du hadde ikke hatt mange leser hvis du ikke hadde operert deg i offentlighet, og hvis det ikke var så mye drama rundt deg. Det er det som pirrer nysgjerrigheten til folk, folk vil ha skandaler og drama. OG det har du forstått, og bruker det for alt det er verd:) Men i det lange løp, Isabel, spørs det om ikke du går på en smell, dessverre! 🙁

    25. Elske å lesa om alt du skrive av ein eller anna grunn? Du er så fasinerande og sjøl om du skriver om relativt vanlige ting så synes eg alikavell at da er gøy å lesa! Skjønner ikkje heilt dei som seier da er ufortjent at du er på den plassen du er idag, altså visst da er så lett så burde jo alle kunna gjøra da?

    26. Syns det høres vanskelig ut å vær en blogger. Det virke som det e alltid nånn som vil rakk ned på dæ. Æ personlig bli irritert hvis æ les stygge kommentara om andre f.eks hvis man bruke sminke eller legg sæ under kniven osv. Kan ikke folk bare godta alle som dem e og valgan dem tar. Æ syns du e tøff. Og syns du e et veldig bra forbilde for nånn. Æ personlig sjer opp t dæ og har vell dæ kanskje litt som et forbilde. Du e utrolig fin og elske bloggen din. At folk si at einaste du skriv om e operasjona og sminke e ikke sant. Du skriv om så my meir enn det og. Æ elske at du dele sånt og spesielt om klær og sminke. Du har så fine klær og utrolig flink med sminke. Du har all rett t og skriv dine egne meninga hvis du vil. At folk dømme dæ for det e bare teit. BE YOU❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg