mitt utbrudd på snapchat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, og her sitter jeg da – alene – på en lørdagskveld. Planen var å dra ut med en venninne, men det ble ikke noe av likevel. Istedenfor å spikre nye planer sitter jeg like så greit hjemme å tar igjen tapt arbeid. Det er viktig å utnytte hver mulighet, si! Haha, jeg ass.. Jeg må slutte å prioritere jobb hele tiden. Når jeg ser tilbake på året som 22-åring kommer jeg kun til å sitte igjen med ett minne; jobb. Spennende! Vel, vel..

Hva gjør dere i kveld? Midt i all kjedsomheten her hjemme fikk jeg et lite utbrudd på snapchat storyen min. Jeg har begynt å ta den i bruk når jeg har noe på hjertet som kanskje er litt for “drøyt” for å publiseres på bloggen. Om du ikke har fått det med deg – legg meg til! Jeg heter “IsabelSraad“.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er vel det mest spennende som har hendt i kveld. Nå skal jeg se på den nye sesongen av The Forsters! Hvordan i all verden har jeg prestert å ikke få med meg at sesong 4 er i full sving!? Jeg kjenner meg sånn igjen i denne serien, da jeg var fosterbarn selv. Nostalgi. 

59 kommentarer
    1. Den blå og hvite kjolen du hadde på på ett bilde på Instagram for ett par dager siden, hvor var den fra? Den var utrolig fin! Du sto ved en rosa koffert

    2. Fikk så lyst og hoppe inn i rommet sammen med deg og snakke om hvor patetiske noen bloggere er. Veldig enig med deg asså! De er åpenbart utrolig sjalu for hva du har oppnådd på 1 år. Du har jobbet beintøft og serverer 3-4 innlegg om dagen til leserne dine, og du vet hva vi liker og lese om. Det er ikke alle som knekker bloggkoden men det har fanken meg du gjort Isabel. Stå på og fortsett like bra som før! Men husk, ikke slit deg selv helt ut heller <3 Puss och kram!

    3. Haha , Altså, Isabel? Jeg seriøst elsker di utbruddene du får på snap, der du bare babler masse greier, elsker det! Skulle ønske du gjorde der oftere! 😀
      Kan du ikke gjøre no sånn som at du har sånn engang i uka der du bare babler masse shit på snap? 😀

    4. Prioitere du jobb? Hvilken jobb? Av det man ser her så gjøre du ikke noe annet enn å være med pierre og tar bilder av deg selv

    5. Var det du eller Mammatilmichelle som hadde sagt at bloggere fortjener sin lønn på lik linje med psykologer, lærere og leger?

    6. Eg dør av deg Isabel, du e heilt rå!! Satt å smilte onda alle snapchatstoriane dine, knallkjekkt å hørra på😂 Å heilt sant så du seie, keep it going girl, du e rå! <3

    7. Hei! Jeg har deg ikke på snap, men fikk med meg innlegget til Styleconnection. Både hun og Linnea Myhre ser ut til å ha noe i mot deg og din blogg. Mest skuffet ble jeg av å lese kommentarfeltet til en av mine favorittbloggere; Kristina Andersen. Der omtalte hun deg som det dummeste menneske i hele bloggnorge. Nå begynner det å bevege seg i retning av mobbing. Hun har selv sagt hvor lei hun ble seg av å lese negative kommentarer av seg selv på kvinneguiden så skriver hun dette.. Jeg er ikke enig i alt du gjør men er jo av fri vilje jeg leser denne bloggen. Håper ikke du tar til deg all dritten, og at du tar et oppgjør med de nevnte bloggerene. Er ikke tilfeldig at de eneste som reagerer på bloggen din er de som har drevet med dette i endel år. Ingen har vel mer rett en andre å være på blogglisten. Det er leserene som bestemmer hvem som skal være på topp ved å genere klikk så blir rett og slett provosert av at de erfarne bloggerene ikke bare krenker deg men også oss lesere ved å kritisere. Stor klem

    8. Du har nådd toppen fordi du 1. Er så latterlig pen, men mest 2. Fordi du tør å si det ingen andre gjør, både når det kommer til å dele private ting og å kalle en spade en spade! Du burde ha BellaRage på snap som en fast greie 🙂
      Og hun Kristin, altså. Stakkars dame hvis hennes dag/uke/måned/liv blir ødelagt hver gang du sier eller gjør noe hun ikke liker. Hun haaaater deg jo lang vei (av sjalusi), og klikkkkker hver gang du foretar deg noe. Altså, please

    9. Digger deg! Så hysterisk morsomt å se deg snakke rett fra hjerte på Snapchat! Måtte le litt fordi det du sier er så sant! Stå på Isabel! Det er alltid noen bedrevitere der ute som skal prøve å ødelegge for andre for å få seg selv frem…

    10. Hvor ser du sesong 4 av fosters? elsker serien, som du sier, du kjenner deg igjen i den serien. Det gjør jeg også! det er helt vannvittig..

    11. Du er utrolig pen, men du hadde vært enda penere om du hadde tatt ut litt restylane av leppene dine. Når man tar restylane så kan man fort bli blind på hva som er pent og ikke.

    12. Startet å se the fosters for to uker siden og har sett alle tre sesongene til nå, hvor ser du sesong 4??? Helt hekta! Digger deg forresten ❤️

    13. Anonym: Jeg synes det er veldig trist at andre bloggere synes det er greit å nettmobbe andre, når de selv skriver milelange innlegg om hvor fælt nettopp det er. Men men, hun skal få lov til å ha sin mening, synd bare at det får henne til å se nokså tragisk ut. Jeg fokuserer heller på å være et godt menneske, enn et godt forbilde. Kanskje hun også burde teste det! 😉

    14. Molly: AMEN! Det gjør jeg virkelig ikke, jeg funderer heller over hva det er som helt seriøst får dem til å dedikere så mye av sitt liv til å nettopp tråkke meg ned. De er jo noen nett-troll selv, gitt. Klem til deg <3

    15. Unnskyld meg.. Jeg leser bloggen din og har gjort det lenge, men synest det blir feil av deg å legge ut det der på snap å skrive at det er person angrep på deg? Hun skrev INGENTING om navn og skrev gjentatte ganger i innlegget at dette gjaldt blogging generelt.. Skjønner ikke hvorfor du tar deg nær av det og mener det er personangrep på deg? 🙂

    16. du skriver du syntes det er trist at andre bloggere nettmobber andre ? 😂 unnskyld meg frøken voksen, men hva gjør du på snappchat da ? Mobber på en annen måte som er lovlig ?? Igjen… Det gjør meg trist at du har så mye dobbeltmoral at du ikke engsng ser det selv.. Det beste du som bloggen kunne gjort i går var å si : Heeey, si hva du vil om meg, jeg er stolt av alt jeg har utrettet og synker derfor ikke på andres nivå.. Du skrek mer sånn : Heeey, jeg er 16 år og vil gjerne løpe rundt å filme meg selv mens jeg er dum i kjeften å ser gal ut…. Altså… Gje deg

    17. Jente 18: Kjære vene. Hun skrev jo konkrete ting som JEG har gjort. Man trenger ikke være rakkettforsker for å skjønne hvem hun sikter til, selv om hun er for feig til å skrive nettopp navnet mitt.

    18. Er så morsomt at du tar deg så nær av et innlegg som ikke engang er skrevet ditt navn i engang. Hun skrev generelt om bloggere, ikke deg. Men allikevel tar du det så utrolig personlig. Hehe

    19. Anonym: Har du virkelig lest innlegget, eller? Hun bruker alle eksempler om ting JEG har gjort og skrevet. Please! At hun ikke har baller nok til å skrive konkret ISABEL RAAD er en annen sak, men folk er jo ikke dumme. Eller? 😉

    20. Jeg ante helt seriøst ikke at det var deg hun snakket om før jeg så mystoryen din.. Og du skrev jo lenger oppe at du ikke hadde skrevet at de FORTJENTE lik lønn så da var det kanskje ikke deg hun siktet til om du ikke har skrevet det

    21. Hei! 🙂
      Jeg liker bloggen din kjempegodt, men jeg kan helt ærlig si at jeg er uenig i mange av dine meninger og at det finnes enkelte ting du skriver som jeg kanskje ikke ville skrevet selv. Men herregud. Ja, innlegget til styleconnection var ikke skrevet til deg/ med ditt navn. Men som du sier lenger opp her, man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at hun siktet til bl.annet deg. Hun nevnte jo konkrete ting DU hadde skrevet!! Det syntes jeg blir litt for dumt! Viss hun virkelig ville skrevet “generelt” og ikke personlig mot deg/andre, så kunne hun i det minste spart seg for å sitere din blogg!
      Jeg er kanskje til og med enig i noen av poengene hennes, men det blir helt latterlig å gjemme seg bak det og si at det ikke var rettet mot deg! Viss hun absolutt ville kritisere deg og det du gjør, så får hun i værtfall stå for det!!
      Men nå syns jeg uansett det innlegget hennes og andres blir på grensen til mobbing, eller i hvertfall uthenging..
      Ellers så vil jeg si at bliggen din bare blir bedre og bedre, og jeg liker den kjempegodt 🙂 stå på ditt 🙂 og det er bra du forsvarer deg!

    22. Kommenterer sjeldent, men leser alltid!😉 Synes du får så utrolig mye ufortjent av disse toppbloggerne.. Det innlegget Kristin skrev om kroppspress, og det som ble lagt ut nå, synes jeg har mye godt innhold. Men måten hun velger å skrive innleggene på blir så utrolig feil. At hun prøver å forsvare seg å si at innlegget ikke er rettet mot deg blir bare alt for domt spør du meg. Også at folk er så blinde å ikke ser det. Du har oppnådd vanvittig mye på 1 år, og det synes jeg du skal være stolt av. Finnes heldigvis mange som ser det samme som meg. Fortsett den gode jobben du gjør, Isabel! (Jente, 20)

    23. Du har en flott blogg som passer en lesegruppe. Noe må du gjør rett ettersom du har så mye lesere. Så dette er jo supert 🙂 men synes du må les innlegget til Kristin litt bedre og kan forstå poenge hennes bedre. Jeg føler meg enig at jeg synes det at bloggere tjener så mye penger er sjokkerende. Ja dere har en jobb men den ser ganske luksus ut spørr du meg 🙂 dere dokumenterer hverdagen deres der dere er
      ute å spiser på fine resturanter og på flotte ferier. Jeg er sykepleier og føler litt på den “urettferdigheten” bare. Jeg elsker abselutt elsker jobben min, men det er jobb det. Men bloggen din er kjempe fin altså, og jeg synes det er så flott at du blogger. Du og pierre er kjempe søte sammen og leser bloggen din av og til 🙂

    24. Hærre før nån kommentara over hær.. djeeesus, kan ikje folk bare holde kjæft… æ bli heilt satt ut hær sitt… -.-” 😞 Folk e sjuk i haue !

    25. Må du laste ned The fosters eller må du bare lage en konto der? Kan du si litt om kordan man ser serie på watchseries? Takk på forhånd 🙂

    26. Herregud k,du må være tidenes stalker!!du skriver alltid noe til Isabel,Get a life,virker helt desperat!

    27. Helt ærlig, fant ikke et sted som var så “åpenbart” om deg at alle kunne skjønne det. Synes rett og slett å ha lest på flere blogger om de tingene hun skriver. Hvis du blir så truffet og kjenner deg igjen i flere av tingene burde det egentlig ringe en bjelle hos deg.. Leser ikke bloggen til Kristin til vanlig men hun hadde en del gode poeng.!

    28. Isabell du må være litt forsiktig med å oppfordre lesere til å se serier på watchseries. Det er det samme som å oppfordre noen til å gå inn i en videobutikk og stjele noen filmer. Det er ulovlig, det er det samme som å stjele. Du må tenke over at du har yngre lesere som kanskje ikke forstår at det er ulovlig. Du ser kanskje ikke på deg selv som et forbildet, men du har stor påvirkningskraft.

    29. 31.07.2016 kl.20:26
      Herregud k,du må være tidenes stalker!!du skriver alltid noe til Isabel,Get a life,virker helt desperat!

      Stalker, nei.. før det første så elske æ bloggen hænnes og alt ho gjør og før det andre så like æ og kommentere på hænnes blogg 🙂 Ingenting galt i det og det e bedre og få positive kommentara enn negative vel ? 😀 Jessjess, Isabel e ei fantastisk jenta man overhode ikje kan se ned på 🙂 ♡ Vær snill !

    30. Tipper 100% at K. er enten Pierre eller plastikkbella selv! If the shoe fits, ditt nek😂 Klager på at du må betale skatt gjør du også. Og du fortjener ikke så høy lønn for denne halvdøde jobben du gjør med denne bloggen.

    31. 01.08.2016 kl.02:20
      Tipper 100% at K. er enten Pierre eller plastikkbella selv! If the shoe fits, ditt nek😂 Klager på at du må betale skatt gjør du også. Og du fortjener ikke så høy lønn for denne halvdøde jobben du gjør med denne bloggen.
      ——
      Dessverre no må æ nok skuffe dæ, æ e en helt anna pærson og æ e værken isabel eller pierre, da hadde æ ikje lagt igjæn så fine kommentara, så næj det hadde ikje gått ant… så du må nok ta det dær tilbake før æ e eldre enn isabel også, så e ikje mulig at æ e ho 🙂 Så da må du nok tipp videre om du ska finne ut kæm æ e 😀 Hihi, det klare du aldri 😀 😀 😀 ♡

    32. Det utbruddet ditt var unøvendig og feigt, og det tror jeg du vet innerst inne. Snapchat går vekk, mens et innlegg blir der.
      Bloggere er et ?yrke?. Alle yrker tilfører forskjellige ting i samfunnet, og det ene yrket er ikke nødvendigvis så mye bedre enn det andre. Alle tilfører stener til et samfunn, og noen stener er viktigere enn andre for å holde et samfunn gående – slik som politi, helsevesenet og politikere.
      Det er lov å gi konstruktiv kritkk til politi, helsevesenet og politikere om det er noe en reagerer på, om det er noe man er uenig i, eller om det er noe som en mener har blitt gjort direkte galt.
      Så hvorfor skal bloggere hisse seg sånn opp når det kommer kritikk i deres retning? På lik linje med andre yrkesgrupper, kan bloggere få urettferdig kritikk. Men det betyr ikke at en skal slutte å stille spørsmål til det dere driver med? Det må du tåle, enten du vil eller ikke. Jeg skjønner at det er vanskelig, men det er ikke noe du eller jeg kan gjøre noe med.
      Noen klager over arbeidsmengden av å være blogger, inkludert deg selv. ?Jeg er alltid på jobb?, ?jeg har konstant noe som henger over skuldrene?. Ja, welcome to arbeidslivet. Du er din egen sjef, driver din egen butikk, og deal with it. Det er mye å gjøre, det tviler jeg ikke på. Men ikke kom her og si at du har så mye mer å gjøre enn andre.
      Tenk på helsevesenet. Det som henger over skuldrene deres når de kommer hjem er ikke nødvendigvis at de ikke har postet et innlegg, men at de at de ser et menneske lider, men kan ikke gjøre noe med det. Kanskje de ikke klarte å spare et liv den dagen. Det er balast.
      Så kom deg ut av den skuffen du lever i og få øyene opp. Verden er ikke svart og hvitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg