jeg overrasker søsknene mine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JIPPIIII!!! Dagen jeg har ventet på er endelig her! I dag reiser vi fanken meg på ferie igjen, dere. 🙂 Denne gangen blir det en litt annerledes tur, da jeg har overrasket småsøsknene mine med ferie. ÅH, som jeg gleder meg! Jeg har lovet dem en tur i sommerferien, og de har gått rundt å ventet og ventet. Jeg tror at de mistet håpet til slutt, hah. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flyet vårt går ikke før i kveld, så jeg skal se til å få shinet opp leiligheten (hater å komme hjem til rotete leilighet), og pakke ferdig kofferten min. Dette blir SÅ bra! Klarer du å gjette hvor vi skal? 🙂 Hint: varmt!

48 kommentarer
    1. Jeg bor i Spania – her er det ille varmt- skal dere hit ?
      Flott at du tar med søsknene dine på tur da =) God tur og kos deg masse med dine =)

    2. Tippe søstera di blor penere enn deg når hu begynne å smi ke seg ,siden hu er penere enn deg uten sminke :0

    3. 01.08.2016 kl.13:26
      Tippe søstera di blor penere enn deg når hu begynne å smi ke seg ,siden hu er penere enn deg uten sminke :0
      —-
      Hærregud no må du gi dæ… kor frækt !!!!

    4. Du skrev til en at ” Personlig mener jeg ikke at jeg “blafrer” med penger, men jeg er stolt over mitt arbeid og min suksess.”
      EH? Syns du ikke det å bokstavelig talt kaste penger over seg er å blafre med penger? Så utrolig harry.

    5. 01.08.2016 kl.14:06
      Du skrev til en at ” Personlig mener jeg ikke at jeg “blafrer” med penger, men jeg er stolt over mitt arbeid og min suksess.”
      EH? Syns du ikke det å bokstavelig talt kaste penger over seg er å blafre med penger? Så utrolig harry.
      —–
      Skjææærp dæ !!

    6. Et sted i Europa.hehe.det kan være så mangt.håper jeg det blir en skikkelig søsken tur med masse kos.gott tur😊

    7. Hva feiler deg “K.” Er du Isabel sin personlige forsvarer elns? Eller bare en utrolig creepy stalker? Kan du seriøst gi deg å svare på alle kommentarer som du ser på som LITT nedlatende? Det er så jævlig kleint… Å tror Isabel klarer ø forsvare seg selv om hun føler for deg.. DU må “skjærpe dææ”…

    8. 110% sikker på at dere er i Burgas!!😍🙈
      (Jeg er en stalker så jeg sjekket en del og jeg er ganske sikker på at dere er i Burgas heheh)

    9. Syntes det er litt søtt at K “passer” på Isabel og bloggen:) At hun føler det er blitt hennes “Mission in Life”, liksom. Men må innrømme at nå synes jeg det hele begynner det å bli litt kleint, og jeg får en feeling på at K er en jente på 12-13 år, som føler at hun har fått “personlig kontakt” med Isabel. Det blir rimelig stalker-aktig når K skriver at hun har kjøpt pakke til Isabel; noe dyrt og fint; som hun skriver. Og så ber hun om adr. hennes. Må si som hun selv bruker si; skjerp deg!

    10. Dere bor på majestic hotell i sunny beach🖐🏼 vært der tre ganger selv, og skal dit om en uke igjen😁

    11. 01.08.2016 kl.18:02
      Hva feiler deg “K.” Er du Isabel sin personlige forsvarer elns? Eller bare en utrolig creepy stalker? Kan du seriøst gi deg å svare på alle kommentarer som du ser på som LITT nedlatende? Det er så jævlig kleint… Å tror Isabel klarer ø forsvare seg selv om hun føler for deg.. DU må “skjærpe dææ”…
      —-
      Veit du ka !? – Æ gjør akkurat ka faen æ vil, e ingen som bestæm over mæ 🙂 Du vet vel at stygge kommentara e ikje berægna på hænnes blogg vel ? – Ho e pærfækt og førtjæn ikje all den dritten som kjæm fra dåkkers munn.. du skjønne vel det ? OM det e så jævlig kleint, så slæpp du og se på det, e ingen som har sagt du MÅ nåkka som helst i denna værden 🙂 Og JA æ ser du e jævlig sjalu sia æ stille opp før ho Isabel 🙂 Som sagt æ gjør akkurat som æ vil, ingen kan stoppe mæ 😀 Da må du nok gå enda dypere inn i enda mer stygge kommentara mot mæ som pærson 🙂 Å det klare du ikje, haha 😀

    12. 01.08.2016 kl.21:56
      K.: er du forelska i Isabel?
      —-
      Nei, men ka om æ hadde vært det ? – Ingenting du kunne gjort no me heldigvis 🙂 Æ like ho som pærson, æ like folk me bein i næsa og det har ho 🙂 Men alle dåkker som kommentere dritt om ho like æ ikje før det vise bare kor jævlig sjalu dåkker e og det mærkes så jævlig 🙂 Haha det MÅ være flaut !!!

    13. 02.08.2016 kl.01:32
      Syntes det er litt søtt at K “passer” på Isabel og bloggen:) At hun føler det er blitt hennes “Mission in Life”, liksom. Men må innrømme at nå synes jeg det hele begynner det å bli litt kleint, og jeg får en feeling på at K er en jente på 12-13 år, som føler at hun har fått “personlig kontakt” med Isabel. Det blir rimelig stalker-aktig når K skriver at hun har kjøpt pakke til Isabel; noe dyrt og fint; som hun skriver. Og så ber hun om adr. hennes. Må si som hun selv bruker si; skjerp deg!
      —-
      Haha æ har ikje skreve om adresse, no må du gi dæ 🙂 Æ sporte i et elleranna innlægg om æ kunne få gi ho gave også kjæm andre og hærme ætter mæ igjæn e heller dæm som burde skjærpe sæ hær 🙂 Og om det e så jævlig kleint, koffer gidd du og læse på det ? – ingen som si du MÅ 🙂 Å når du si om alder så e æ gamlere enn ho Isabel 🙂 Så du træng ikje og være så jævlig sjalu, du kjæm ingen vei 🙂 Æ fortsætt me mitt 🙂 Isabel e suuuper ♡

    14. Ka slags galt har ho gjort mot dåkker ? INGENTING 🙂 Nættopp, så la vær 🙂 Hadde dåkker likt og få dritt slængt i tryne vær dag ? – Næi trur ikje det 🙂 Tænk litt me hode også 🙂 At ikje dåkker får dårlig samvittighet av og slænge dritt e imponeranes men samtidig så har ikje føreldran dåkkers lært dåkker kordan man ska behandle folk også me respækt 🙂 Det e utrulig synd før det e vældig viktig og ha respækt før andre menneska uansett kordan de ser ut eller har live sitt 🙂 Æ bli så gla når æ ser måten ho Isabel e på og da førstår æ ikje koffer ho førtjæne all den dritten.. ho har jo ikje gjort dåkker nåkka som helst enn og få dritt som ho ikje fortjæne.. hoff æ syns skikkelig synd i ho.. og om ho streike en dag pga dåkker så førstår æ ho rimelig godt før all dritten ho får e bare heilt sinnsyk.. og at ikje dåkker tænke længer e skræmmanes… Hoff og hoff :-S

    15. Du – 01.08.2016 kl.18:02
      Du – 02.08.2016 kl.01:32
      —-
      Dåkker får be ho Isabel si det sjøll te mæ at æ må slutte 🙂 Vest æ e så mye iveien så ville ho sagt det før længst 🙂

    16. Majestic hotell i Sunny Beach! Beste og fineste plassen på hele jord er i Sunny Beach! Og Majestic
      Hotell er så nydelig! Bodd der selv! Nyt det! Masse tips til dere! Dere MÅ spise på borgen! Kjempe god mat der! Spesielt enchiladas! Misunner dere nå! Pixzabodene er kjempe god margarita pizza og kjæresten min sin yndlings rett: bakt potet! Hehe og ja den er god! Emm ellers. Kjempe god mat og billig overalt! Kos dere gløgg ihjel! Vi Misunner dere selv om vi nettopp er komt fra maspolamas! Nyyyt det! 😃 har mange gode tips men da blir det litt for laang kommentar! Vi skal dit neste år! We cant Wait! Vi har reist der nesten hvert år i Sunny Beach men forskjellige hotell! Andre hjemmet vårt den plassen der! God ferie!

    17. Til K. Så du har ikke bedt Isabel om adr. for å sende en dyr og fin gave?? Vel, du får sjekke under innlegget “Todays gear” , 30.07.2016 kl. 07:47 spør du; ka æ adræssa di?” Kanskje du husker det nå:)

    18. Ja hun K som hun kaller seg må være Isabels personlige forsvarer, sånn som hun blander seg i alt, og bare kritiserer oss andre som snakker negativt og kritiserer Isabel..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg