Ukens spørsmål!

Adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilke blogger leser du?

– Jeg leser Sophie Elise, Eileen Eriksen, mammatilmichelle og bestevenninnen min sin; michelledaa.blogg.no. 

Hva synes familien/mammaen din om at du operer deg?

– Hun syntes ikke noe om det med det første, naturligvis. Etterhvert som hun innså at dette var noe jeg kom til å gjennomføre uansett hva, godtok hun det og støttet meg i mine valg. Det er jeg veldig glad for. Jeg skjønner dog at hun var skeptisk, jeg er tross alt datteren hennes og i alle foreldres øyner er jo deres barn det vakreste som finnes.

Har du et favorittdyr?

– Jeg har to! Delfin og hund. Jeg husker da jeg var liten å spurte mamma om hun kunne kjøpe en delfin til meg som kunne bo i hagen. Jeg ble SÅ forbannet da jeg fikk et nei til svar. Jeg syntes hun var sååå slem! Hahaha. Lille diva Bella! 😉

Hvor er denne kjolen fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har fått SÅ mange spørsmål angående denne kjolen, og jeg skjønner godt at dere lurer! Dessverre har det seg slik at jeg kjøpte den fra Shein i fjor, og de er helt utsolgt for den. 🙁 Beklager!

Hvordan uttaler man etternavnet ditt? Rad eller Råd, liksom? Haha, lurer på dette hver gang jeg går inn på bloggen din!

– Haha, jeg skjønner at du lurer! Det uttales rad 🙂

Har lurt veldig på hvor arret etter rumpeoperajonen er? Plis svar 🙂

– Du, det er ikke eksisterende. Nesten, hvert fall. Det er et bittelite arr ved slutten av halebenet, bare. Det er ingenting man legger merke til med mindre jeg skrever med rumpeballene. Haha! TMI… 😉

Hvor lang tid bruker du på å skrive et innlegg?

– Det varierer veldig. Det kommer helt an på hvordan type innlegg det er, egentlig. Men som regel kan det ta meg alt fra én til fem timer. Da regner jeg inn tiden hvor man tar bilder, redigerer bilder, produserer tekst og gjør selve innlegget.

Du la ut et bilde på snapchat i dag hvor du hadde på deg en two piece jumpsuit som var rød med hvite striper om jeg ikke tar feil. Hvor er den kjøpt?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det kan kjøpes i rødt her, og i svart her!


Still gjerne spørsmål til neste ukens spørsmål i kommentarfeltet!

44 kommentarer
    1. Pleier du å spare mye av inntektene dine? f. eks legge det inn på en konto eller noe sånn? bare lurer siden det virker som om du bruker veldig mye penger ganske ofte.

    2. Kordan går det me dæ og Pierre ?
      Har du det bra ?
      Kjæm du alltid te og være uvænn med din mor, veit du om ho e lei sæ ?
      Om du og Pierre sku få dåkker dyr, ka hadde det vært ?
      Om dåkker ska fløtte, så bli det vel i Oslo ?
      ♡♡♡♡

    3. Jeg lurer på hvorfor du ikke er mer med profilerte personer? Feks Sophie Elise har jo veldig plutselig fått en vennegjeng full av mer eller mindre kjente personer. Kjenner du mange “kjente folk”, og isåfall, hvordan er ting bak fasaden?

    4. Har Pierre noe jobb, evt hva er jobben hans? Tenker liksom hvordan han får inntekt i forhold til den dyre husleia deres og den luksuriøse livsstilen deres:)

    5. Du ga jo moren din Dubai tur til 50 års dagen hennes, blir det fortsatt noe ut av? Eller er den droppet siden dere har kuttet kontakten?

    6. Hvilken av operasjonene dine var vondest?
      Hvis du bare kunne valgt en av operasjonene du har tatt, hvilen ville det vært?

    7. Hva skjer med Dubai turen?
      Når er neste direktesending på facebook?
      Når kommer det flere episoder av “serien” deres, eller evt vlog?

    8. Synes dere skal slutte å spørre om Dubai turen. Hun har vel gitt en gave til sin mamma, og den må hun jo selvsagt få beholde. En gave er en gave, men ikke vær sååååå Nyfeten (nynorsk ). La det ligge – tenk også på moren. Hun har det sikkert kjempevondt.

    9. Hei! Jeg skal ta fillers i kinnene, men er usikker på hvor mye jeg kan “forlange” å få ettersom jeg ikke bor i Oslo og ikke har mulighet til å fylle på mer om det ikke skal bli nok den ene dagen jeg er der. Lurer derfor på om du har fylt på 1ml i hvert kinn nå? jeg leste et innlegg da du hadde fylt på 0,5ml, men ha forstått det sånn at du har gjort dette siden? 🙂 Skal til Oslo imorgen, så håper du kan svare før neste uke! klem

    10. For å svare på noen av spm her som har blitt svart på før:
      Isabel sparer en del av inntekten sin ja, hun bruker ikke opp alt hver eneste måned.
      Isabel er ikke muslim. Hun er ikke en troende person/tilhører ingen religion

    11. Men fikset ikke du også litt på lårene? Skapte mer mellomrom? Forventet liksom at du hadde arr opp etter lårene! Sykt at du bare får et lite arr ved halebeinet av å legge silikion i rumpa 😮

    12. Hvordan fungerer forholdet til søskene dine, når du ikke har kontakt med moren din?
      På grunn av at det er hennes barn, så gir jo hun mye tillit til deg når hun lar de være med på en lang ferie til Portugal, noe som er bra 🙂 Du virker som en bra storesøster.

    13. Jeg vil spørre deg om noe ingen andre har sport deg enda,tror jeg 🙂
      Hvorfor bruker ikke du vippe extensions siden det er sååå populært nå? 🙂
      Du har kjempefine,lange vipper selv og jeg synes det er tøft at du klarer å stå imot “presset” 🙂

    14. Hei Isabel <3
      Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil være så åpen angående barndommen/fosterhjemmet, men jeg lurer bare på en liten ting. Bodde du sammen med søsknene dine i fosterhjemmet, eller hadde du bare kontakt med dem utafor dette?
      Digger deg og bloggen, stor klem <333

    15. Skal du snart bytte bilde på selve bloggen? Er kjempe fint det du har, men er jo ikke helt sånn du ser ut nå 🙂

    16. Hei:-) Synes den svarte bikinien din er så fin! Hvor har du kjøpt den?
      Synes alle bikiniene dine er fine!

    17. Jeg lurer på en ting. Den dagen lillesøsteren din begynner å bli usikker og misfornøyd med seg selv, og skulle ønske hun f.eks hadde annen nese, større pupper, rumpe eller lepper. Hvordan skal du da klare å formidle til henne at hun er fin som hun er? Hvordan skal du si til henne at nesa hennes er fin som den er når du hadde lik nese før, men opererte den?

    18. hvordan får du symmetriske bryn de er så fine, hva heter behandlingen du tar for å få dem slik på browrehab?

    19. Hei! Jeg tror vi har veldig lik kroppsform, du er definitivt større rundt brystene, men ellers ser høyde, midje, hofter etc ganske likt ut. Så jeg lurer på, synes ikke du det er vanskelig å finne klær? XS passer, men jeg synes ofte det er vanskelig å finne klær som passer perfekt siden jeg er så liten, spesielt er bukser for lange… Syr du inn klær noen ganger? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg