saker blogging har lært meg

adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

…NOW THIS IS WHAT I’VE LEARNED OFF BLOGGING

_______________

· JUDGEMENTAL PEOPLE ·

Uansett hva man skriver, sier eller mener så vil folk dømme og kritisere – uansett hva! Om det så er hvilken matrett jeg liker, eller om jeg hadde vært vegetarianer. Folk finner feil ved ALT.

· STRUCTURE IS THE KEY ·

Å bli strukturert og planlegge dagene mine bra. Tidligere var jeg veldig surrete, og hadde nada oversikt over mine kommende dager. Nå derimot, er jeg veldig flink til å planlegge og holde meg til planen.

· 100% ME ·

Det å være genuin og hundre prosent meg selv. Jeg har alltid vært opptatt av at jeg skal fremstille meg selv akkurat slik jeg faktisk er. Jeg skal være meg selv, både på godt og vondt. Jeg skal ikke sette opp et “liksom” glansbilde. Det synes jeg at jeg har klart ganske bra! 🙂 Jeg har lært, gjennom bloggen, at folk faktisk vil like meg for MEG!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp utsolgt, lignende her / jakke Zara, lignende her / shorts her / belte, lignende her

«WORK HARD PLAY HARD»

Hard work pays off! Dette punktet er så forbanna sant, altså! Uansett hva man vil oppnå her i livet – go for it! Så lenge man jobber hardt nok for det, VIL du til slutt oppnå det. Det krever masse tid, blodslit og positiv innstilling – men fader så verdt det til slutt, når du faktisk oppnår det du har strebet etter.

· EASY GAME ·

Blogging er ikke enkelt. Først trodde jeg det, for å være helt ærlig. Jeg trodde det var super lett! Det er jo bare til å legge ut noen selfies og skrive hva jeg har gjort i løpet av dagen? Vel, der fikk jeg en fet, stor overraskelse. Haha! Det ER mye jobb, men veldig, veldig gøy. 🙂

· I ♥ IT ·

Jeg elsker visst å skrive. Det er ikke noe jeg alltid har gjort, men blogging har lært meg at det å skrive virkelig gir meg noe. Det gir meg glede, og jeg elsker å uttrykke meg via tekster her på bloggen. Hvem skulle trodd det da jeg gikk på skolen? Jeg som hatet å skrive. Haha!

25 kommentarer

Siste innlegg