hun freshet meg opp

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå som jeg skal på ferie og mest sannsynlig gå sminkeløs store deler av dagene, er det veldig viktig for meg med velstelte bryn. Da føler jeg meg liksom ikke så «naken», likevel. Det er jo slik det er – så lenge man har «brows on fleek» (lol) føler man seg tusen ganger freshere! Jeg var innom hos Elin, min faste brynsspesialist, på Brow Rehab nå nylig. Som vanlig utførte hun behandlingen brynsløft på meg, og jeg er like happy som alltid!

Om dere vil booke time hos henne, så kan dere gjøre det her. Hun holder til på avdeling Bislett, og heter Elin Tonerud.

12 kommentarer
    1. Siden dette innlegget er sponset behandling av bryn, så hadde det vel vært en god ide å tatt med før og etter bilder av bryna dine eller? Hadde blitt mer profesjonelt på den måten.

    2. Føler at du går tom for idèer nå for tiden! Så her er det noen tips på hva du kan skrive om og evt legge/lage bilder/videoer av; Legge igjen et bilde av alt du har kjøpt på 1 dag, og skrive litt om det, f.eks klær kosmetikk mat osv. Lage What’s on my iPhone video. Ha litt oftere spørsmålsrunde. Dype/pinlige historier du har opplevd. Og oppdatere oss like bra som du gjorde før. Dette er bare eks på ting jeg liker å lese. Håper på svar❤️❤️

    3. Ettersom du er så opptatt med å se fresh og fin ut – hvorfor fikser du ikke leppene dine til noen som virkelig kan det? Du vet at leppene dine kunne blitt MYE finere og fått en mye mer naturlig form (sånn som f.eks Kylie fikk) enn å stappe restylanen (eller juvaderm eller hva du nå enn bruker i leppene) i leppene sånn som du har gjort. Det eeer så stygt, ser jo ut som du har blitt slått over leppene og har hovnet opp! Skikkelig dumt at du ikke foretrekker å bygge opp leppene gradvis, du kunne hatt så mye finere lepper..

    4. Kunne du lagd et innlegg om hvordan man forbereder seg osv til jobbintervju? Og hvordan ikke bli nervøs. Føler du klarer sånt veldig godt siden du har hatt flere jobber 🙂

    5. Hvor er den svarte kjolen din fra? Så den på et bilde på insta! Den du la ut med caption: “Dette egner seg ikke på en blogg” den var kjempefin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg