DETTE ER DET SJUKESTE JEG HAR SETT!

Herregud, jeg tror ingen har så mye uflaks som det Pierre har. Sånn helt seriøst. Jeg tror ikke vi har vært på en eneste ferie sammen uten at det har hendt han noe uheldig, ever. Da vi var på Rhodos første gangen endte han opp med å få nakkesperre første dagen, i Spania fikk han høy feber og ble syk, i Thailand ble han sengeliggende en uke, og nå var det visst på tide med litt uflaks igjen. 

Vi satt i taxien da sjåføren tilbydde oss mint dropser som tydeligvis var magi for halsen. P var den eneste som takket ja, noe han snart fikk angre. Haha! Han begynner å tygge på dropsen, noe som gikk i feil retning. Vel, dropsen klarte seg hel og fin, mens tannen hans gikk i oppløsning. Jeg mener, sjekk den grove biten på bildet under her! Den knustes av jekselen hans! Herregud… Dakaren min. Det er et stykk mannfolk ved min side her som har litt tannverk, for å si det sånn. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shit. Haha!
 

11 kommentarer

Siste innlegg