HVORDAN KAN DETTE SKJE?!

Etter gårdagens “drama” skulle man ikke tro at det var mulig å toppe kaka enda mer. Det holdt visst ikke med to tannlegebesøk pluss ambulanse, for som sagt – Pierre er mesteren av ferie-uflaks. Vi gir snart opp, ass. Jeg tørr nesten ikke dra på flere reiser, Pierre ser jo ut til å miste det heeelt hver gang. Haha! La meg fortelle…

Jeg og kidsa bestemte oss for å dra på Go Kart da Pierre ble helt i hundre når han så at det var mulighet for å kjøre ATV off road. For det første er jo jeg verdens største pingle, så jeg hadde ikke blitt med uansett, men det at barna var med gjorde at jeg kunne bruke det som unnskyldning. “Det er jo ikke barnevennlig!”. 😉 Det var ikke noe Pierre brydde seg særlig om, da det eneste som stod i huet på han var dette monsteret av en bil.

Jeg vet hvordan han er – han liker fart og spenning, og som oftest blir han revet med til de grader. Så jeg trygler han om å kjøre fint før han forsvinner. Han ga meg “neida, men jeg kommer levende hjem igjen” til svar. Ha i bakhodet at det slettes ikke er lenge siden han fikk skulderen ut av ledd i tillegg til et stygt brudd i benet. Uansett! Jeg og kidsa dro til GoKart banen, kjørte ferdig og kom tilbake til hotellrommet mens vi fortsatt ventet på Pierre. Etter en stund kom han inn døren med en noe merkelig gange. Om det gikk bra? Vel. Han presterte å velte hele monsterbilen, skade skulderen ytteligerre en gang, i tillegg til å måtte betale for skadene på bilen. ER DET MULIG!? Disse bilene har ikke en gang dører som dere kan se på bildet, så han fikk seg en munn full av jord. Hahaha, altsååå. Hva gir du meg???

Heldigvis gikk det fint med han, og det er jo det viktigste. Han har kun litt svake smerter i skulderbladet, så han kom seg godt ut av det hele. Dum som han er satt han å lo seg ihjel når han fortalte oss hva som hadde skjedd, mens jeg skjelte han ut. Jeg ønsker jo svært gjerne at han skal leve, liksom. Nå gjenstår det å se hva som hender i morgen da, dere! Hvem er spente? P insisterer på å få ligge i sengen hele morgendagen, hvert fall. Jeg tror det er en god idé, jeg.

Konklusjon: jeg har verdens største ulykkesfugl som kjæreste.

11 kommentarer
    1. Dere har ihvertfall nok å fortelle når dere kommer hjem.hehe.og minnes.selv om konsekvensene ikke alltid er like moro.men man kan jo ikke mure seg inne heller.han får ta en hviledag imorgen også er det lov å håpe at resten av ferien går greit.klem😊

    2. ATV er ikke trygt, verken for barn eller voksne. Et kjært familiemedlem ble bare 16 år gammel på grunn av en lignende ulykke 🙁

    3. Ja hvorfor ble det ikke noe direkte sending Igår som du snakket om Isabel?? Vi er flere som ventet på det

    4. Haha, god bedring te han og håpe han kommer sæ te tannlægen og lægen så fort han kommer hjæm 😀 ♡
      Ha en fin dag idag ♡

    5. La ho få bestæmme sjøll ka ho sjøll ska gjøre på sin blogg, la ho låve alt, men om ho bryt det så ikje bli sint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg