flashback friday

Jeg beklager så mye for at jeg ikke rakk å publisere #flashbackfriday i går. Jeg håper at det går fint at det kommer nå istedenfor! 🙂 Denne ukens flashback er tilbake til desember, da jeg og P gikk ut med at vi dater i offentligheten. Husker dere det?

Les innlegget “Jeg er forelsket i Pierre” her. 


De første bildene vi publiserte etter at vi gikk ut med vår relasjon.

Det var så mye blest rundt oss på den tiden, og alle stilte spørsmålstegn ved vårt “vennskap”. Vi nektet for at det var noe følelser mellom oss, for vi orket helt enkelt ikke all kritikk som vi visste ville komme vår vei akkurat da. Dessuten var vi fortsatt usikre på hverandre og om det i det hele tatt kom til å fungere mellom oss, så vi ønsket å finne ut av ting før vi skulle involvere alle andre. Det tror jeg vi gjorde veldig rett i! 

Jeg husker fortsatt hvor nervøs jeg var da jeg publiserte innlegget her på bloggen. Jeg var så spent på responsen og hvordan folk ville ta det. Sjekk kommentarsfeltet i innlegget, liksom. Det tok jo helt av, haha. Good times, hvertfall. Litt av en start på forholdet, du. Turbulent, men fantastisk fint! <3

19 kommentarer
    1. Ingenting med dette innlegget, men kan du lage ett innlegg med hva som er å gjøre osv i Bulgaria der dere er nå? Har dere all inklusive på hotellet,anbefaler du dette? Spisestedet, utflukter osv 😀

    2. syns du nesten kun skriver om pierre på bloggen her. er du ikke med søskene dine på tur? har så vidt sett bilder av dem på bloggen.

    3. Hahaha!! Leste gjennom kommentarene på det innlegget.. Likte spesielt den ene kommentaren, “du kommer til å bli glemt å snart jobbe i kassa på Rema”.. For det første, så tok den personen totalt feil.. Og for det andre så frekt å bruke “kassa på Rema” som noe av det værste som finnes liksom.. Er så glad på deres vegne, ser at dere har det bra, dere passer sammen, har syntes det siden dere ble partnere på PH.. Prove them wrong!! 💎

    4. Du nevnte tidligere at du så på the fosters, hvor ser du på det? er akkurat ferdig med sesong 2 på netflix og leter meg ihjel etter et sted man kan se på det trygt uten å risikere virus:)

    5. Du gjør en relativt god jobb som blogger, men forstår ikke helt hva som er vitsen med å dele dette innlegget på nytt bare for å få klikk liksom 😊 Er andre måter å skaffe lesere på enn å dele sånne innlegg som handler om flere enn deg(og Pierre)
      Uansett, kos deg på ferie med Pierre og søsknene dine, ser ut som dere har det fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg