slik ser vår morgen ut

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I LOVE VACAY ·

Bildene taler for seg. ARGH, jeg vil virkelig ikke hjem igjen… Vi har det så fint her! Soling og bading dagen lang, etterfulgt med deilige måltider og hygge. Jeg storkoser meg, jeg! Det blir litt trist å komme hjem. Tilbake til de samme gamle rutinene og den normale hverdagen. Det har jo sin sjarm det også, men jeg må ærlig innrømme at det ikke kan måles med feriemodusen. Vi pratet om det ved bassengkanten i dag. Tenk at vi i grunn har mulighet til å reise så og si når vi ønsker, og at vi faktisk kan oppleve verden på et større basis? Vi grublet litt på det tidligere. Jeg har så lyst til å oppleve mer eksotiske steder enn disse typisk charterturene. Vi får se hva det blir til, men en ting er hvert fall sikkert – det er blir ikke lenge til vi legger ut på reis igjen! 🙂

Nok babbel fra meg! Nå skal jeg ut å sole meg videre – ingen tid å miste! Jeg har nemlig planer om å bli veeeldig brun, så her er det bare til å henge i. Hehe! Jeg klarte selvsagt å brenne meg litt i går, da – til tross for at jeg faktisk brukte solkrem for en gangs skyld. Hva er det med meg?! Vi skrives, senere. Klem!
 

31 kommentarer

Siste innlegg