Uken som gikk…

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

______

AKKURAT NÅ:

Jeg sitter her i sofaen og er noe irritert for øyeblikket. Jeg har fått regning på regning i postkassen, fra noe jeg ikke vet hva er. Det viser seg at det er en kjerring som har bestilt en haug med ting på mitt navn. Laget en ny mail, og utgitt seg for å være meg. Er det seriøst mulig?! Heldigvis fikk jeg ryddet opp i det med regningene, men det at en person kan drive med identitetstyveri gjør meg fly forbannet. Dum som hun er har hun jo oppgitt sitt telefonnummer i bestillingen, så vi vet hvem det er. Denne damen, hvem nå enn hun er, fikk en noe forbannet telefon fra meg tidligere i dag. HVEM gjør sånn?!

UKENS CRAVING

Vannmelon og maiskolber. I Bulgaria trykket vi nedpå med maiskolber flere ganger om dagen. SÅ godt!! Hvorfor har vi ikke sånne små sjapper her i Norge også, hvor de selger ferdig kokte maiskolber? Det er rett før jeg startet en ny business selv, ass. Hah!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser Weekday – lignende her / jeans her / solbriller her / sneakers her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

UKENS TANKE

Hvor ufattelig heldig jeg er som har så fantastiske mennesker rundt meg. Denne uken har jeg vært på ferie med mannen i mitt liv, og de to personene jeg verdsetter høyest av alt – mine småsøsken. Jeg har lagt mye energi på å se til at de skulle få den beste ferien noensinne, og at de ble tatt godt vare på. Herlighet så glad jeg er i dem!

UKENS OPPTUR

Her har jeg mye å ramse opp, ass! Tivoli, Go Kart, badeland, shopping, bading og soling.. Ferien har vært en eneste stor opptur! Jeg har stortkost meg hele uken i fantastisk selskap. 🙂 En av de beste ukene på lenge!

UKENS BESTE INNKJØP

Definitivt GoPro-ene vi kjøpte! Vi har tatt dem flittig i bruk i løpet av ferien – nå gleder jeg meg bare til å dele videoene med dere. Herlighet for noen smarte duppedingser, dere! De er geniale. Hvorfor har vi ikke investert i disse tidligere?!

UKENS BILDE


Mitt hjerte består av disse to!
<3

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Det er definitivt denne episoden med identitetstyveriet. Det skal jo ikke gå an? Noen mennesker, ass. Hva er det som får en til å gjøre noe slik? Hun fikk seg en lekse av meg, og jeg vurderer å anmelde dette. Det ble jeg anbefalt å gjøre av selskapet alt hadde blitt bestilt av. Er det noen som har opplevd noe lignende?

UKENS NEDTUR

Nedturen denne uken er at ferien er over, faktisk. Det har vært topp stemning hele uken, så jeg har faktisk ingenting å komme med her annet enn at det er kjipt at det hele er over…

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Video – svar på spørsmålsrunden: del to

Min hjertesak

Store endringer i mitt liv

28 kommentarer
    1. Det burde helt klart anmeldes. Det med identitetstyveri blir slått hardt ned på. Utrolig latterlig og ikke minst barnslig gjort av henne. Håper du ordner det greit.
      Godt du har hatt en fin uke på tur, ser ut som dere hat kost dere glugg ihjel 🙂

    2. Du er så sinnsykt flink til å skrive, den egenskapen bør du være stolt av<3 altid gøy å lese bloggen din og du er veldig flink til å oppdatere, synes virkelig du fortjener å ligge såppas høyt oppe på listen! Digger deg

    3. Greit blogginnlegg, men Isabel, den kjolen er såååå tacky. Please, ikke kle deg sånn :/ Er det mulig..

    4. Hei! Er ikke sikkert at du har tid og sånt, men hadde vært morsomt om du kunne ha sånn “trene en uke challenge”, der du trener hver dag. Hadde vært litt morsomt å lese om i og med at du ikke er glad i å trene, og må presse det inn i tidsskjemaet ditt osv:)

    5. Hadde ikke nølt med å andmelde henne. Hun burde fått seg en liten lærepenge! Håper du får en fortsatt fin uke 🙂

    6. Hei!
      Er selv nyutdannet politi, og dette med identitetstyveri burde definitivt anmeldes. Dette er saker som ofte blir prioritert og får en konsekvens for den som utfører handlingen. samtidig viser du at det ikke er greit å drive med slikt, noe som er bra da du er en svært offentig person. ID-tyveri er noe som burde bli snakket mer om i det offentlige rom.

    7. Hvordan får du så masse volum i håret når du har midtskill?? Liksom volum akkurat der skillet er? Klem

    8. Det samme hendte meg i fjor, ble også utsatt for identitetstyveri:(
      Anmeldte det, saken ble henlagt et år senere og jeg fikk ingen penger tilbake.
      Utrolig kjipt! Føler det er viktig å anmelde slikt uansett. Hvis flere anmelder slike saker så kanskje det blir tatt mer seriøst og at andre gjerne kommer bedre ut av situasjonen enn feks meg. Og dessuten, ingen har noen som helst rett til å gjøre sånt mot andre. Lykke til med valget ditt:)

    9. Ååå så fin uke du har hatt 😀
      Men det med identyveri e ikje gøy.. langt ifra.. håpe du har det bra no og at du fikk stopp på det 🙂
      Du burde fikse “ukens leser” også, som læs bloggen din vær dag og kommentere, hadde vært gøy og se kæm de heldige e vær uke 🙂 Det hadde folk satt pris på 🙂 ♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡♡
      ♡♡♡♡
      ♡♡♡
      ♡♡

    10. En uke med trening ville vært gøy ja! Som noen over foreslo. Ville vært noe nytt og spennende å følge med på 😀

    11. Har opplevd det samme. En mann som tok opp tlf abonnement i mitt navn og slo seg løs.. Anmeldte det igrunn bare fordi det er greit å ha dokumentert. Saken ble henlagt.
      Saken blir 98% sikkert henlagt av norsk politi. Men bra om du gjør sånn at politiet blir klar over navnet hennes og hvem hu er, tilfelle du ikke er den eneste:)

    12. Definitivt anmeld det! Å stjele andres identitet er straffbart, og dersom du anmelder dette vil det kanskje gi ut signaler til eventuelt andre som prøver seg på det senere. Mennesker kan være ekstremt slemme. Ved at du anmelder og slår hardt ned på det, vil det kanskje ikke skje igjen? Lykke til!

    13. Hei, Isabel. Jeg lurte på om det tar lang tid før du får det du bestiller på shein. Sånn ca hvor langt tid vil du si det tar? Skal på ferie, så kjipt om jeg bestiller og det ikke kommer frem tidsnok..setter pris på svar:)

    14. Selvfølgelig må du anmelde! Hvis hun slipper så billig unna med det så fortsetter hun. Sikkert ikke første gangen hun har gjort noe sånn..

    15. Jeg trodde at ukens nedtur skulle være alt det fæle som skjedde med Pierre…. Veldig fine antrekk, spesielt den blå kjolen💙

    16. Elsker bloggen din og at du er så ærlig!! Lurer på om du veit litt om GoPro? Og hvilket av Gopro’ene som er best, hvorfor mener du det:)
      Har veldig lyst kjøpe sjølv, usikker på hvilket:)

    17. Hvordan reagerte damen som stjal identiteten din da du ringte henne opp? Kan du forresten ha en video der du viser dine Kylie lipkits?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg