En blond Isabel

I morgen skjer det. Jeg har gått lei av hårfargen jeg har for øyeblikket, og vil derfor teste ut noe nytt! Helst vil jeg gjøre noe drastisk, noe jeg aldri har hatt før. Jeg er veldig usikker, da. Hvilken farge skal jeg gå for? I og med at jeg er veldig mørkt nå, vil det naturligvis kreve et par runder med farging, så jeg tenker at jeg gradvis skal gå til blondt. Ikke hvitt liksom, men nokså lyst. Jeg elsker å eksperimentere med håret! Ikke med lengden da, men med fargen. Å klippe av på lengden er jeg for pyse for – jeg elsker jo det lange håret mitt.

Æh, nå ble jeg brått veldig nervøs! Haha, tror dere jeg vil passe i lyst? Jeg klarer ikke å se for meg meg selv i blondt hår, haha. Det blir kult å teste det ut, da. Wæh! Om jeg ikke trives er det jo bare til å gå tilbake til det mørke, verre er det jo ikke. 🙂 Jeg hadde jo lyse striper/baylage tidligere i år, og det trivdes jeg egentlig veldig godt i. Nå spørs det bare om jeg tørr å gå eeenda lysere. 

Hva synes du at jeg burde gjøre hos frisøren i morgen?

62 kommentarer
    1. Du burde farge det blondt !! Jeg tror du hadde hvert nydelig i det ❤️ Seff, du kler jo ALT da men 😂❤️❤️

    2. Jeg tror du hadde kledd ombré, liksom ganske mørkt i toppen og ikke så veldig blondt nedover:)) midt mellom mørkt og veldig blondt et sted
      Lykketil!

    3. Du burde gå helt blondt!! Det hadde sett sykt bra ut!! Jeg gikk selv fra helt mørkt til blondt i vår og er sykt fornøyd❤️❤️❤️

    4. Jeg tror du hadde kledd ombree tror du hadde kledd det utrolig godt i og med at du har ganske mørkt hår😍💗💗

    5. You go girl! Du blomster uansett hva du går i eller hvordan du har håret, og forandring fryder, så det er bare å kjøre på!

    6. Ville ikke gjort det om jeg var det. Det sliter utrlig mye på håret, og du som har så fint hår vil vel ikke risikere å ødelegge det. Hadde en venninne som gjorde det sammr og hun fikk tynt, pistrete hår. Dette er flere år siden og håret hennes er fortsatt tørt..

    7. Syns du skal go for blond lissom, jeg syns at det er kjempe gøy å teste ut noe nytt,noe man ikke har hatt før da, fordi da skal du vite om du kler det eller ikke, om du liker det eller ikke 🙂 Og som du sier om det ikke passe helt din smak så er det bare å farge over:) Men syns du skal gå til lyse blond, ikke sånn Eeilin “grått” fordi det hadde ikke du passa tror jeg, og det er ute av mote nå haha
      Men syns du hadde passa sykt med blondt hår, lysere enn det du hadde tidligere i går da, det var jo ikke blomst stripper:) Masse lykke til, det tre nok noen runder, men det er helt normalt. Alle går gjennom det når vi går dea mørkt hår til lyse:) Hvert år:)

    8. Som frisør så syns jeg og anbefaler å ta det gradvis, starte med litt striper litt å litt å se hvordan det blir å hvordan du trivest med det:) veldig lyst/platinablond kommer til å se veldig unaturlig ut på deg deg så styr unna det;) bare vellmente ord;*

    9. Må bare si at de fleste som er her inne og kommenterer er temmelig ” blond “. Ironi: Ja, gå for blond Isabelle og se ut som en idiot.

    10. ville klipt det litt. håret ditt ser ut som et telt nå….litt for langt
      du burde farget det som kourtney hadde i 2012

    11. Du som har opparbeidet beste kvaliteten på håret ditt, skjønner ikke at du vil gjøre det!! Ingen tvil om at du ville kledd det! Men det sliter bare så vanvittig på håret!!! Da hadde jeg heller drevet med parykker, slik som Kylie Jenner, du har jo råd til de dyreste som hun kjøper også.

    12. Ombre som ei skrev ovenfor her! Mørkt i bunnen og gradvis lysere 🙂 tror jeg hadde vært nyyydelig på deg <3 Men skal du gå en del lysere må du nok klippe litt av tuppene, ellers blir de veldig ødelagt, tørre og slitte. Heller noen cm kortere og friskt hår vil jeg si!

    13. Jeg tror du kommer til å kle lysere hår, gjerne i en kald tone! Dersom du selv ikke kler det, kan du heller ha en mørkere farge i røttene 🙂 ååh, gleder meg til å se deg med ny farge!

    14. Lær av mine feil! Det er IKKE bare bare å farge over igjen. Håret vil få langt fra samme kvalitet som det har nå. Synes du har et utrolig fint hår som det hadde vært veldig synd å ødelegge. Blondt hår krever også masse vedlikehold for å bevare fargen og kvaliteten.
      Sier ikke at du ikke hadde kledd det, men tenk deg godt om 🙂

    15. Jeg synes du bør absolutt prøve en lysere hårfarge, men pass på at det passer med hudfargen din (og særlig nå som du er tanned.. slik at det ikke ser unaturlig ut.

    16. Eksprenter ordentlig! Farg til en skikkelig farge som rosa eller rødt. Det hadde vært modig og morsomt gjort av deg.

    17. spennende! jeg også har lyst til å bli blond, syntes også det virker skummelt siden jeg har såpass mørkt hår fra før av :p det hadde sikkert blitt fint på deg! 😀

    18. Hei jeg syntes du burde farge det blondt du hadde kledd det sånn sykt!!! Du kler absolutt alt❤️
      Lykke til Isabel kjør på❤️🍀

    19. jeg synes håret ditt var så sykt nydelig når det var brunt, før du farga det svart. Er jo fint nå og da. Jeg synes ikke du bør bli blondine, men det er jo ditt valg😉

    20. Jeg tror du hadde kledd ombrè best😊 Mørk brun øverst og litt mørk blond i tuppene😊 Siden du har brune øyne og er brun i huden fra før så tror jeg ikke helt blond vil passe bra😟

    21. Jeg anbefaler deg ikke å gå over til blond, ikke fordi du ikke hadde kledd det men fordi at du må gjennom blekingfasen. Siden du har nokså mørkt hår nå så må du bleke det for å få det lyst, og bleking sliter så utrolig mye på håret. Jeg snakker av erfaring nå. Håret mitt ble skikkelig slitt. Og jeg hadde like langt hår som deg kanskje lenger og klipte det bort gradvis fordi det hadde blitt så slitt etter blekingen. I hvertfall tenk godt over det.

    22. Bare vær forsiktig så du ikke ødelegger håret ditt. Ikke blek det, men kanskje mørk brun farge med noen lysere striper utenpå?

    23. Hvorfor ødelegge det lange, sunne håret ditt med farging? Kan du ikke bare ha det mørkt, så slipper du alt slitet på håret. Jeg lover deg, om du fortsetter å skifte farge hver tredje mnd så kommer du til å måtte klippe MYE av håret til slutt.

    24. Tror hun selv er klar over at det sliter på håret..
      Be frisøren bruke olaplex og ville tatt mange lyse striper og gått gradvis med flere stripe runder over tid. Og kanskje klippet litt av tuppene så håret forsatt ser friskt og fint ut , masse lykke til med hva du bestemmer deg for 🙂

    25. Jeg synes du bør beholde håret mørkt, for når du ikke er
      Blond så slites det skikkelig på håret og skulle bleke det blondt..har hørt om flere som er brunetter og som absolutt ville ha blondt hår,’og de har risikert og måtte klippe nesten alt håret bort igjen da det blir veldig skadet av å bleke det i lengden..Så du ødelegger håret rett og slett, så det
      Klokeste du kan gjøre Isabel er å
      Beholde ditt svarte hår:):) jeg vet hva jeg snakker om, fordi jeg har en venninne som hadde mørk brunt hår, og som bleket det såpass ofte at håret tok skade av det, og tilslutt måtte hun klippe nesten alt håret av pga det..så derfor burde du ikke gå for blondt hår.!

    26. Du hadde helt klart kledd utrolig godt den kalde blond fargen som Kim K hadde! Men så har jo hun tilgang på de aller beste til å hjelpe seg og da.. Og hun hadde i tillegg ganske kort hår da hun gjorde det.

    27. Du vil ikke kle blondt hår nettopp fordi du har så mørke øyne og hudtone. Det vil se sinnsykt unaturlig og Harry ut kan jeg nesten garantere. Og hvis du vil beholde alt du har av lengde så tror jeg du bare kan drømme videre, fordi det finnes nemlig ingen måte å lysne et farget hår på uten å bruke bleking. Selv om du går til den dyreste frisøren i landet så kan vi ikke trylle. Og olaplex er sinnsykt oppskrytt.

    28. Nei, du ville ikke kledd blondt. Men, lysebrunt med lyse striper ville vært utrolig fint på deg. Noe lignende som Jessica alba. 🙂 du er forresten utrolig fin!

    29. Hei! jeg lurte på hvor du farger håret? det krever jo en flink frisør for å få det helt blond ifra svart, og jeg har ganske mørkt hår selv men har lyst på lysere hår. Så jeg lurer på hvem og hvor du farger håret hos?

    30. Vær forsiktig! Jorde det samme, hadde kjukt langt fint hår, og det er over 2 år siden jeg gikk for blondt, mister enda hår og har tynt slitt kort hår 🙁 Angrer som bare det.. Skal aldri farge håret igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg