I WENT BANANAS

· TAXFREE HAPPINESS ·

Er det bare jeg som blir til et lite barn på julaften, så fort jeg er på taxfree? Jeg får lyst på alt, jeg. Godteri i haugevis, god drikke og selvfølgelig sminke. Sistnevnte er jeg ekstra ivrig på, men denne gangen ble det lite sminke, men veldig mye godteri og drikke. Nå er altså godteriskapet fylt opp til randen, og jeg har massevis av musserende til de kommende jentekveldene. Jeg spurte jo om dere ville se alt jeg kjøpte på min snapstory, og ettersom responsen var såpass stor måtte jeg jo bare gjøre det! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg