Mitt nye hår!

Sponset behandling

Her er resultatet på håret mitt etter en runde hos frisøren. Jeg trodde selv at det skulle bli mye lysere, men ettersom frisøren min og jeg ble enige om å ta det i en fin prosess, ihjel bleiker vi det ikke på bare en runde. Det vi gjorde i går var å avfarge det, og da ble jeg HELT oransje i håret. Det var ikke mye fint, dere! Haha! Jeg sendte bilde til P og latet som om at det var det endelige resultatet og at jeg var “sååå fornøyd”. Han fikk litt panikk, kan man si. 😉 Etter avfarging gikk vi over med korrigering, slik at mesteparten av det oransje forsvant. Dette kunne vi droppet, men i og med at jeg skal gå med denne hårfargen i underkant av to uker, måtte vi rett og slett fyre over med korrigeringen. Jeg kan ikke vandre rundt å se ut som en katastrofe, haha. Nå sitter jeg igjen med brunt hår, istedenfor svart. Jeg skal tilbake om under to uker, da er det på tide med ny runde. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For meg er det forferdelig viktig at prosessen som kreves for å gå fra sort til blondt hår, ikke skal føre til at mitt hår blir helt ødelagt. Jeg vil ha minst mulig skade, som det overhodet er mulig å få. Derfor gjør vi det heller i flere omganger, enn å kjøre på og risikere at mitt eget hår blir seende ut som et fuglereir. Dette er litt gøy også, for i løpet av denne ferden får jeg oppleve forskjellige hårfarger! Nå får jeg testet ut brunt igjen, og etter neste besøk blir jeg enda lysere. Spennende! 

Som sagt – jeg går alltid til min faste, dyktige frisør, Ann Beate, på MOODstudio (som tidligere het Hendrix Hair Torggata). For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

31 kommentarer
    1. dere burde gått for olaplex! utrolig effektivt og sliter ikke like mye. det burde frisøren din visst

    2. Jeg skjønner at man kan ønske forandring (been there, done that!) Men jeg må bare si Isabel, at du er så utrolig pen med helt mørkt hår. Når du først gikk for helt sort hår, så syns jeg det så litt ‘hardt’ ut på deg, men you freaking owned it etterhvert! Syns du ser så utrolig smashing ut og ser ut som “a million dollar” med det helt sorte håret, med de super fine antrekkene dine, så trist at du skal sakte men sikkert bleke det lysere. Håper du ombestemmer deg, og mener ikke noe vondt med denne kommentaren! 🙂

    3. Det er alltid litt uvandt når man går fra lyst til sort og fra sort til lyst uansett om man har gjort det før:) var uvandt da du farga det helt svart og det passa ikke helt tenkte de fleste. Men så etterhvert så var det bare wow, sånn blir det når du endelig skal legge bildet når du er blondt, litt uvant men smashing sikkert :))
      Gleder meg masse, kjempe bra at du tar det sakte, håret blir uansett skadet litt, men sånn er det, vi skal lide for skjønnheten ^^ Og hva gjør jo ikke hårkur?? Den hjelper maaasse assa, det er bare å kjøpe en skikkelig god hårkur også er håret ditt smashing:))

    4. Du var vakker med det sorte håret, og du ble bare enda vakrere med brunt hår! Skjønner ikke hvorfor du vil bli blond.. Du ser absolutt helt fantastisk ut. Ikke bli lysere i håret!! Hehe <3

    5. Ååå, Isabel!! Håret ditt var utrooolig fint, syns ikke at du skal farge det no mer. Den fargen der kler deg utroolig masse!:)

    6. Ja, du var ganske fin med brunt hår,men syns du hadde passa skikkelig med blondt hår:) Folk sier nei pga hudfargen din, men jeg ser ikke at du er alt for brun for å ha blondt hår?? Så brun er jo du ikke!
      Så ja, jeg kan se for meg at håret hadde vært fått deg til å se mye lysere ut! 🙂 Så go for it!:))

    7. Syntes du har utrolig fint hår Isabell! ❤️❤️ Er sinnsykt sjalu for det fine, lange håret ditt!😍 Du kler hvilken som helst hårfarge, har ikkeno å si på dg for you are rocking everything!🔥❤️ Hvor mye er prisene i Mood Studio?❤️

    8. Du er så mye finere med den rosaaktige leppestiften du har på det første bildet enn sånn mørk brun som du pleier å ha

    9. Sier ikke at hu gar mørkhud ,men hu ser veldig utenlandsk ut ,ikke alltid dei er fine med blondt hår

    10. Wow,du ser helt fantastisk ut Isabel😍
      Jeg tror du kommer til å se helt nydelig ut uansett hva
      du gjør med håret ditt!
      Lykke til😉

    11. jeg syntes du var utrolig fin med brunt hår. Du kan jo evt ha brunt hår og stripe det? du kan jo stripe håret er par ganger istedenfor å farge det helt blondt? tror det blir mye finere på deg isabell <3<3 men du blir jo pen uansett hva du gjør, gleder meg <3

    12. Jeg kan allerede se at håret ditt er slitt nederst på håret ditt, men ellers ble det veldit fint og du kledde det!

    13. Har du latt deg inspirere av Kim K’s tidligere gult-hår-prosjekt?? Neida.. men du skal vite at det er en stor risiko for at håret blir helt uhåndterbart og vil føles som tyggegummi!

    14. Mange utenlandske jenter som er nydelige med lyst hår! De kler det ofte bedre, nettopp pga gyllen brun hud og mørkere øyne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg