Ukens spørsmål

annonselenker

· THIS WEEKS QUESTIONS ·

__________

Pleier du å spare mye av inntektene dine? F. eks legge det inn på en konto eller noe sånn? Bare lurer siden det virker som om du bruker veldig mye penger ganske ofte.

– Jeg sparer ganske mye av lønnen min, ja. Vi har jo planer om å kjøpe hus i løpet av neste år, og da er det viktig å ha mest mulig i egenkapital når vi skal ta opp lån. ÆH, jeg gleder meg sånn!

Synes den svarte bikinien din er så fin! Hvor har du kjøpt den?

DCIM100GOPROGOPR0055.

– Den finner du her.

Hvordan går det med deg og Pierre?

– Takk som spør! 🙂 Det går helt fantastisk med oss. Jeg tror faktisk ikke vi har hatt det bedre sammen, tidligere. Jeg er helt sikker på at jeg har funnet mannen jeg skal tilbringe resten av mitt liv sammen med. Mannen som skal bli pappa til mine fremtidige barn. Mannen jeg en dag skal gifte meg med. Mannen jeg skal gjøre alt for.

Skulle ikke Pierre slutte å røyke?

– Jo, det var planen. Han klarte å holde seg røykfri i nesten to måneder, faktisk! Det er jo supert, men dessverre falt han tilbake på den forbanna giften… BLÆH!

Æh, hva har du brukt på leppene her? Kjempefin farge!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Her har jeg brukt to produkter – denne fra Clarins og denne fra Ciaté.

Hvis du bare kunne valgt en av operasjonene du har tatt, hvilken ville det vært?

– Neseoperasjonen, definitivt. Det er nesen som har plaget meg mest, og den delen av meg som jeg har mislikt mest. Det er nok det som har utgjort størst forskjell på mitt utseendet, også.

Savner du Stavanger, eller trives du best i Oslo?

– Jeg savner ikke selve Stavanger, men jeg savner derimot vennene mine og nettverket mitt som jeg har der. Jeg har jo, som jeg tidligere har fortalt, vanskeligheter med å bli kjent med nye mennesker da jeg alltid er ekstremt skeptisk. Det hadde vært heeelt fantastisk om mine fine venner hjemmefra bare kunnet flyttet til Oslo, de også! Haha. 🙂

Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil være så åpen angående barndommen/fosterhjemmet, men jeg lurer bare på en liten ting. Bodde du sammen med søsknene dine i fosterhjemmet, eller hadde du bare kontakt med dem utafor dette? Digger deg og bloggen, stor klem <3

– Det er kun jeg og min storesøster som bodde i fosterhjem, men vi bodde i forskjellige hjem. Vi hadde god kontakt med hverandre selv om, da! 🙂

Hvordan får du så masse volum i håret når du har midtskill?? Liksom volum akkurat der skillet er? Klem

– Jeg bruker Batiste sin tørrshampoo i XXL volum, eller hva den heter. Den er faaantastisk! Den gir super mye volum i håret – helt fantastisk.

_________________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

50 kommentarer
    1. Hei, lurer på hvor du har kjøpt de nattbordlampene du viste på en videoblogg, var kjempe stilige😄👍🏼

    2. Hva jobber Pierre med? Og hvordan er det med utgiftene i forhold til leiligheten? Er det du som betaler alt?

    3. hva likte du best med ph?
      hva er du mest fornøyd med, med utseende ditt?
      hva er du minst fornøyd med, med utseende ditt?

    4. Når du sier du vil kjøpe hos; hvilket område tenker du i da? Finnes nesten ikke hus i Oslo ring 2, så skal dere kjøpe utenfor byen da? Litt kjedelig det når man er så ung, vel? Og får man lån i banken som blogger?

    5. Jeg har tenkt en god stund på å operere nesen min jeg også. Det er ikke noe særlig følelse å stå opp hver dag og grue seg til å se nesen sin i speilet.. jeg merker at min misnøyelse med nesen går ut over livskvaliteten min! Jeg er 19 år og har tenkt på dette lenge. Jeg har arvet pappa sin store nese og jeg skulle så gjerne hatt en mindre og penere en. Samtidig er jeg redd det vil komme som et stoort sjokk når jeg ser den nye nesen min, og at det skal gjøre skikkelig vondt! Dessuten ser jo operasjonen i seg selv helt forferdelig ut.. kan du være så snill å dele mere info/erfaringer enn du allerede har gjort? Pliis, jeg trenger det så sårt fra noen som har gjennomgått det selv. Håper du har en fin kveld, bella <3

    6. Hvordan renser du ansiktet ditt fritt for sminke? Hvilke produkter bruker du step by step?
      Hva er din største flause?
      Hva skammer du deg over akkurat nå?
      Har du og Pierre snakket om barn?
      Hvis du fikk tvillinger nå, ei jente og en gutt, hvile navn ville du valgt?

    7. Kkis: Jeg lurer på av ren nysgjerrighet. Er du gutt eller jente? må ikke svare hvis du ikke vil:)
      Til isabel: elsker den rosa leppefargen din

    8. Det er FREDAG i dag! Hvor ble det av STORYTIMEN din som skulle blitt publisert i dag siden du skulle jo gjøre det hver fredager!

    9. kan du endre header til noe som er mer deg? Synes en lysere header med duse farger hadde kledd din blogg bedre. Også har du så mange nye pene bilder av deg selv nå, som du kunne brukt 😀

    10. Hvorfor skriver du så ofte misledende overskrifter?
      Du blir nok sikkert ikke å svare på det, men lurer fælt på det siden jeg mener du ikke trenger det for å få lesere. Bloggen i seg selv er interessant!

    11. er moren din du legger ut bilder av på snap osv din ekte mor? eller er det hun du bodde i fosterhjem hos?

    12. Heia 🙂 <3 kan du værsåsnill lage video der du vise oss kordan du sminke dæ? elsker måte du sminke dæ, spess øyne din

    13. Til Kkis
      12.08.2016 kl.23:34
      Kkis: Jeg lurer på av ren nysgjerrighet. Er du gutt eller jente? må ikke svare hvis du ikke vil:)
      Til isabel: elsker den rosa leppefargen din
      —-
      Æ e jenta 🙂 Å en av dæm som elske bloggen te Isabel’søta 😀 ♡♡♡

    14. Til Kkis
      12.08.2016 kl.23:34
      Kkis: Jeg lurer på av ren nysgjerrighet. Er du gutt eller jente? må ikke svare hvis du ikke vil:)
      Til isabel: elsker den rosa leppefargen din
      —–
      Men koffer lure du på det ? 🙂

    15. Hvorfor bruker du så overdrevne overskrifter? Sier ikke at andre bloggere ikke gjør det, men det gir ofte litt mer mening. Hvis du ser på for eksempel Sophie Elise, hun gjør ikke det, men ligger fortsatt på toppen 🙂 synes bare det er litt unødvendig.

    16. Jeg ser alltid gjennom kommentarene dine og legger ofte igjen også, og folk klager over at du kaster penger ut vindu ved å kjøpe billig ting “hver dag”, mens en annen kommentar klager over at du med så mye penger kjøper bare “billig dritt”. Uansett hva du gjør så er det alltid noen som MÅ klage. Så jeg lurer på hvordan du holder deg oppe? Når du får noe negativt hver eneste dag så må det være slitsomt? Selvom det er fra anonyme drittsekker.
      Jeg personlig syns du gjør en fantastisk jobb, og skal være ærlig uten å slenge dritt at jeg er sjalu på din livsstil! Haha. Keep going, girl! Jeg heier på deg hele veien 🙂

    17. Har du noen gang lyst til å ta ferie fra bloggen? Er det slitsomt og alltid måtte tenke på at du må levere noe hele tiden? Eller greier du deg fint?
      For meg virker det som du greier deg veldig fint! Du er et super stort forbilde for meg!!

    18. Silje – Veit du, det e ikje så tøft og få negative kommentara. Det ser ille ut, men det e faktisk mye bedre og få det enn og ikje få det i det heile tatt ♡ 🙂

    19. Har du andre interesser enn familie/klær/makeup/hår/utseende osv? Feks kultur/musikk/film/kunst/litteratur eller noe? Hva jobber Pierre med? Har du tenkt å utdanne deg? Hva med å bli fotograf? Synes du er god med noen av bildene dine!

    20. Hvis du skulle farge håret ditt til en farge du ikke har hatt før, hvilken farge hadde du tatt?

    21. Siden du tydelig gir inntrykk av at moren din ikke er helt stabil, er du ikke litt usikker på hvordan søsknene dine kommer til å bli hvis de bor med henne?

    22. Må bare si at jeg liker at du ikke utleverer moren/familien din. Til dere som graver og spør om dette; slutt med det! Både av hensyn til moren – og spesielt av hensyn til barna!

    23. Til Kkis: Takk for at du svarte:) jeg var bare super nysgjerrig på hvem du var. Jeg liker hvor optimistisk person du er og hvordan du fokuserer på det positive hos andre mennesker. Flere som deg i verden hadde vi hatt godt av. Jeg er en jente jeg også forresten 🙂

    24. Jeg lurer på en ting. Den dagen lillesøsteren din begynner å bli usikker og misfornøyd med seg selv, og skulle ønske hun f.eks hadde annen nese, større pupper, rumpe eller lepper. Hvordan skal du da klare å formidle til henne at hun er fin som hun er? Hvordan skal du si til henne at nesa hennes er fin som den er når du hadde lik nese før, men opererte den?

    25. Hei Isabel!
      Jeg bare lurer på hvordan du har fått såpass langt hår? Er det noe du gjorde/gjør for at håret skal vokse fortere?
      Håper på svar! Elsker bloggen din forresten! 🙂
      -Elina

    26. Du svarte på spørsmålet mitt angående den svarte bikinien. Den jeg mente var den med glidelås foran, den stroppeløse. Hvor er den kjøpt?:)

    27. Når har deg å Pierre tenkt til å få barn? Alderen liksom? Dere er sinnsykt søte sammen og jeg ønsker dere all lykke i livet. Klem❤️

    28. Hvor er den bikinitoppen du har bilder fra på innlegget “en siste gang”? Og hvor er den svarte bikinitoppen med glidelås foran fra?:-) Den uten stropper!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg