Det er en trist dag

God formiddag, og god helg! Hvordan har dere det? 🙂 Jeg håper dere har det supert – det er jo tross alt lørdag! Selv har jeg det veldig fint, men jeg er litt trist, faktisk. Det har vært så innmari koselig å ha Michelle på besøk her, at det føles som et stort tomrom nå som hun har reist hjem igjen. Jeg savner min soulmate allerede, jeg. Buhu! Tenk at vi gikk fra å bo sammen, til å kun møtes et par ganger om året? Det er en stor forskjell, og i grunn misliker jeg det sterkt. Men men, det er vel prisen jeg måtte betale når jeg valgte å flytte til tigerstaden. Jeg er ordentlig optimist da, og krysser fingre og tær for at hun og Elias skal få lyst til å flytte hit, de også! Haha. Det er lov å håpe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva mer? Nå sitter jeg i sofaen og oppdaterer dere. Jeg er så trøtt i dag! Fatter ikke hvorfor, for jeg har jo sovet en god del timer i natt. Merkelig… Jeg må få kastet meg rundt å få shinet opp leiligheten, dere. Jeg har endelig fått teken på å vaske klær (uten å misfarge eller krympe hele klesvasken!) – hurraaay! Vi skrives om ikke så alt for lenge. Klem!

13 kommentarer
    1. Dere kan jo ta dere tid til å besøke hverandre,er jo ikke verre en det,siden du ikke jobbe eller gr skole så kan du reise til henne hvis hu er student eller jobbe

    2. Du har kjempepent ansikt og perfekt kropp,ja alle vet at du har tatt operasjoner men for at det skal bli så vellykket som på deg så må man også ha det grunnleggende fra starten:-) Du har det,og du er veldig veldig pen:-)

    3. Det er så gøy med de klesinnkjøp innleggende dine:-)! Håper på mye av det:-) Elsker å gjøre nye innkjøp rett som det er selv.

    4. Dere er soulmates?
      Altså..hun trener og er opptatt av kosthold – du er det stikk motsatte. Det viser at dere har ulike prioriteter og tankegang så hvordan er dere soulmates igjen?
      Ord du bruker og måten du skriver på er så sykt teit noen ganger…eller ofte…eller når jeg tenker meg om…alltid.

    5. Skjønner deg godt, selv om det er lett å si at åååh dere kan jo besøke hverandre, så går tiden så fort også vips har man ikke sett hverandre på evigheter, livet kalles det haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg