HA DET, NORGE!

adlink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… Og så lenge holdt jeg ut i Norge. Haha, er det mulig å være så rastløs? Jeg er evig takknemlig over at jeg har den jobben jeg har, slik at jeg faktisk kan tillate meg selv å ha mark i ræva. Om ikke, hadde jeg definitivt hatt et stort problem. Nå er jeg hvertfall på reisefot igjen, jeg! Det skjer alltid så spontant – nesten hver eneste tur, faktisk. Eller, denne turen er ikke sååå lite planlagt, jeg har visst om den en liten stund. 🙂 Noen som klarer å gjette hvor jeg skal?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg med musikk på høyeste volum i øreproppene mine, og slapper helt av. Har dere hørt den nye sangen til Justin Bieber – Let me love you? Jeg ELSKER den! Altså, gudene vet hvor mange ganger jeg har hørt den på repeat nå. Jeg vet ikke, men jeg får en skikkelig god følelse i kroppen av den. En litt trist/fin følelse. Vanskelig å forklare, men den gjør noe med meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas topp utsolgt, men finnes i kjole her / på leppene har jeg blandet denne fra Clarins og denne fra Ciaté.

_______

Vi skrives så fort jeg er fremme! Kyss. <3
 

20 kommentarer

Siste innlegg