dere hadde rett

Det var visst ikke så vanskelig å gjette seg frem til hvor jeg var på vei tidligere, hehe. Dere kjenner meg for godt, altså! Denne frøkna klarer seg jo ikke så altfor lenge uten sin mann, så det er klart at jeg er i Sverige hos svigermor! 🙂 Planen var at vi begge to skulle hit på en liten miniferie, men ettersom jeg hadde besøk ble det til at jeg fikk reise senere. Det gjør absolutt ingenting, for nå har jeg både fått etterlengtet kvalitetstid med min bestie, og nå får jeg kose meg halvt ihjel med både kjæreste og hans familie. Jeg elsker virkelig å være her. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; ingenting, absolutt iiiingenting, slår svigermors mat. Jeg føler jeg legger på meg minst 5 kg hver gang vi er på besøk, haha. Vi slapper skikkelig av når vi er her, jeg føler at jeg klarer å koble av. Det er så deilig!


Denne turen har vi faktisk lagt litt planer, også. Blant annet skal vi sjekke inn på et luksuriøst spahotell på en nydelig strand, og vi skal shoppe i enten Malmö eller i Göteborg. Vi får se! Dette blir noen fine dager, hvertfall. Sverige, I LOVE YOU. <3 

23 kommentarer

Siste innlegg