Uken som gikk…

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ:

Nå har vi akkurat kommet hjem fra bursdagsselskap for morfaren til Pierre. Pierre driver å leter frem en film lille Edvin (søskenbarn) vil se på, mens moren klipper Linnea. Jeg blogger for dere, mens jeg kjenner at magen sprenger. Jeg er SÅ mett! Jeg er ganske glad, for solen tittet frem for et par timer siden! Det viser seg visst at Pierre hadde rett – sommeren er tilbake her i Sverige. 

UKENS CRAVING

Løvbiff og fløtegratinerte. Det har blitt en tradisjon, at hver gang vi kommer på besøk til svigermor får vi det servert til middag. ALTSÅ, det er så godt! Løvbiff her er ikke det samme som hjemme, skjønner dere. Løvbiffen hjemme liker jeg ikke, men den her dør jeg før. YUM!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / genser her / bukser her / boots her

UKENS TANKE

ÅH, det har gått en del tanker til dette innlegget, hvor jeg skrev om min hjertesak. Svigermor driver med et prosjekt hvor de prøver å få hjelp til krisesenter i Senegal, for å hjelpe kvinner i nød. Jeg delte dette her på bloggen, og jeg fikk en overveldende respons fra dere. Det at flere av dere har bidratt med litt penger for å være med å støtte denne saken, gjør meg så fantastisk varm om hjertet. Dere er så jævla bra!! Anette og jeg skal sette oss ned å skrive et oppfølgings-innlegg om hva pengene har gått til, og hva dette prosjektet har oppnådd. Jeg blir helt rørt, jeg. Gleder meg til å dele alt med dere, både i form av tekst og bilder. Stay tuned!

UKENS OPPTUR

Definitivt at Michelle kom på besøk! Det har vært så hyggelig å ha henne i nærheten igjen, og kunne mimre tilbake til gamledager. Vi to, ass. Jeg elsker den jenta så ufattelig høyt. En bedre venninne skal man fanken meg lete lenge etter! 🙂

UKENS BESTE INNKJØP

Jeg har klikket hjem en hel del fra Nelly denne uken. Favoritt kjøpet er nok denne pakken:

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her (bestilte i svart også, her) / 4. her / 5. her / 6. her

UKENS BILDE

Pretty and cute bestfriends.

UKENS FAVORITT BLOGG

Michelledaa.blogg.no

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Sommeren er definitivt over. BLÆH! Høstværet har kommet for å bli, ser det ut som. Hvert fall i Oslo! Heldigvis er jeg i Sverige nå, og her er det fiiint. 🙂 Regn – og ruskvær gjør hele hverdagen så trist og grå. Jeg får ikke lyst til å gjøre noe som helst, og jeg merker hvordan motivasjonen daler nedover, også. Jeg blir ikke særlig inspirert av å høre regnet piske på vinduene, for å si det sånn.

UKENS NEDTUR

Nå må jeg tenke! Hmm.. Jeg vet ikke? Har det vært noen nedturer i det hele tatt? Isåfall må det bli at Michelle dro hjem igjen, og at jeg måtte sove alene fredagsnatt. Haha! Bortskjemt, ass. Denne uken har vært fin, den! 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG

En blond Isabel

Mitt nye hår

Jeg skal endre drastisk på utseendet

 

24 kommentarer

Siste innlegg