bitches and their exes

adlink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har et nytt problem. Jeg har blitt hektet på Ex On The Beach UK. Husker dere hvor slavisk jeg fulgte med på den svenske sesongen? Jeg ble sjeleglad over at jeg endelig hadde sett ferdig alt, for da kunne jeg kanskje få meg et sosialt liv igjen. Det varte visst bare en liten stund, for nå har jeg oppdaget den britiske sesongen. Jeg er fucked. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg finner det så interessant, men jeg tror nok at det er alt dramaet som gjør det hele så spennende. Jentene som er så dobbeltmoralske som det overhodet er mulig å bli, mens de gråter og bitcher over sine ekser, mens de selv driver på med andre. Hvor er logikken? Haha, jeg elsker det. Det er litt pute-tv for min del, akkurat slik som Paradise Hotel er for halve den norske befolkningen. Håhå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjolen jeg har på meg finner dere her.

P og jeg pratet om dette programmet, og vi kom inn på om det noen gang hadde blitt slutt mellom oss og det hadde kommet en norsk sesong, ville vi deltatt? Jeg konkluderte med at lysten hadde vært der dersom 1. jeg hadde hatt intensjoner om å bli sammen igjen, eller 2. alle følelser var borte, og jeg visste at det ikke hadde gjort vondt å sett han med en eventuell annen dame. Innerst inne vet jeg jo med meg selv at jeg hadde klikket i vinkel om jeg hadde sett han med noen andre, for jeg tror ikke at det noensinne hadde vært mulig for meg å miste alle følelsene for han. Det hadde blitt bra TV for dere, men ikke for meg. Lol. Verre enn meg på PH. Haha, fysj. Nei.

23 kommentarer

Siste innlegg