Isabel tipser – piff opp bikinien

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MY LOVE FOR JEWELERY AND BODYCHAINS ·

______

Dette er min svakhet, guys. Det har dere kanskje allerede lagt merke til, spesielt om dere har meg på snapchat. Uansett hvor jeg er, jakter jeg alltid på flere smykker til kroppen. Spesielt bodychains – jeg elsker det! Man ser meg sjeldent i en bikini uten et eller annet form av smykke. Jeg synes at det utgjør så mye! Det er liksom den der lille prikken over i-en. Hver gang vi er på ferie får jeg mange komplimenter og spørsmål om hvor jeg har kjøpt de. Jeg vet at det er vanskelig å finne, det synes jeg selv også til tider. Jeg har funnet frem mine seneste favoritter til dere – her, her, her og her

Hva synes dere? Liker dere litt ekstra pynt?

23 kommentarer

Siste innlegg