Från mig till dig älskling!

gjesteinnlegg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Älskling! Jag vet att jag ofte sier att jag elsker dig. Jag vet også att jag er flink til og vise det. Idag følte jag att jag ville skrive det og! 

Du er uten tvil det finaste jag har, du er det godaste jag har. Det finns ingen som någonsin gjort mig så driven som du har. Att ha dig i mitt liv lyser upp hela min vardag, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Det gjør mig gal att bare tenka på en dag utan dig ved min side. 

Du får mig att smelte med ditt leende, dina underbare øyen och dina mjuka og varma kramar. Att somna bredvid dig, hålla om dig hela natten och siden vakna vid din side, jag finner inge ord og beskriva lyckan. Det går bara inte. 

Du har helt fantastiska egenskaper och det finns minst tusen olika årsaker for mig att elska dig mer og mer før var dag som går. Din energi, din karisma og inte minst ditt latter. Jag kan høre på det hele dagen utan att gå lei. Når du er glad, blir jag automatiskt glad. Når du er lei, blir jag og lei. 

Jag vill bara tacka for att du er min. Jag vill tacka for att du gjør meg till ett bedre menneske. Siden jag treffet deg har jag lert meg veldig mye, du har inspirert meg och du har lyckats få meg til ting som ingen annan lyckats med. Du har gjort mig målrettet.

Jag ser var dag hur mye du bryr dig om mig, og andra mennesker. Du har så mye glede og kärlek att ge, ett extremt gott hjärta. Du inspirerar mig älskling, du inspirerar mig till å bry mig mer om allt. Jag har aldrig sätt en så kärleksfull och karriärs inriktad kvinna som du är. 

Fuck allt og alle som bare ser det overfladiske eller va de sier, dem kjenner inte dig.  Ingen kjenner deg som jag gjør og jag får inget annet enn kärlek og omsorg fra dig. Jag vet hur mye du bryr dig om meg. Og jag vet att du gjør allt før meg, det er jag så sykt tacksam før.

Att var dag arbeta med dig, som ett team och bygga ett imperium sammen med dig samtidigt som vi är to kjerester som elsker varandra så mye, vem vill inte ha det? Alla burde ha ett menneske som du i sitt liv. 

Vi har definitivt hatt våre upps and downs men baby, jag är glad att vi har hatt dem. Dem har gjort oss så mye starkare och det har lert oss så mye om varandra på veien. Men den senaste tiden har inte varit noe annet enn JÆVLIG BRA og jag njuter av var eneste sekund sammen med deg. Vi har snart varit sammen ett år, tiden har stått helt stille samtidigt som den har gått så sykt fort. Jag vill og håper på mange mange år till med dig min älskling. Fortsett med det du gjør Isabel, endre på INGENTING, var exakt som du er og jag lover å vare din foralltid. Kan du vare min foralltid? Please? Du är fucking bäst bly og du fortjener de beste, my soulmate. <333

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jag vill bara att du ska veta hur jävla lycklig du gjør mig

26 kommentarer
    1. Urolig fint skrevet! Isabel, du fortjener en så god mann som Pierre, du fortjener å ha det beste!❤️

    2. Jeg ble så utrulig lykkelig av å lese dette innlegget!! Herregud så fantastisk skrevet Pierre<3
      Nå sitter jeg her hjemme en dag etter syden å har lest bloggen din for to uker! Var så trist når jeg fant ut at jeg ikke fikk lest bloggen din til jeg kom hjem. Nett hadde jeg, men lest bloggen din fikk jeg ikke.. Lykkelig for å få lest nå da<33
      Ha en son dag vidre flotte&fantastiske Isabel.

    3. Fint innlegg, men å “bygge et imperium” er vel å ta litt i? Enten har han misforstått ordet eller så er han litt vel desillusjonert..

    4. Du er så heldig Isabel, som har en så god mann! Du er en fantastisk fyr Pierre, dere er et søtt par!

    5. Så fantastiske fine ord! Jeg ble utrolig lykkelig av å lese de, og nå kan virkelig ingen tvile på deres kjærlighet. Dere er utrolig heldig som har hverandre, og som kan støtte hverandre i tøffe og fine perioder. Stå side om side, og aldri tvile på at det blir dere to. Alle fortjener å finne sin ekte kjærlighet, og dere er utrolig heldige som har funnet den. Lykke til videre, dere inspirerer mange der ute ved å vise sannheten bak et forhold!

    6. Dette.
      Det er så fint og ekte. Man ser og nærmest hører ordene gå sin gang i hodet, signaler fra hjerte og sinn som blir lagt ord på. Det er i all seriøsitet vakkert å lese. God formulering er en ting, men alt man vil si, og kanskje så enda mye mer, det deles med deg, og attpåtil får vi lesere kjenne på de genuine følelsene, i form av ord.
      Det er sterkt, mektig, å trollbinde kjæresten så vel som ukjente inn i livet deres, bare for et øyeblikk.
      Det er sånn det skal være, det er det fine, vakre og kjærlighetsfylte man skal pleie og ta vare på. Uten at det skal virke klisjé, er dette virkelig oppløftende for mange å lese, dere skriver godt, begge to, men dette var overveldende rørende og gøy å lese som innlegg på bloggen din nå. Den satt seg midt i hjerteroten.
      Stå på, begge to. Hold på det beste dere har sammen og utvikle det videre i livene deres. Feil er feil, alle har dem. Gjør opp for dem, med det dere har, det holder i massevis.
      💙

    7. Du er heldig som har en kjæreste som Pierre..han viser virkelig hvor mye du betyr for han😉Det var utrolig søtt skrevet av han! Kjenner jeg misunner deres forhold..jeg selv valgte å gjøre det slutt med eksen min da han ikke var til å stole på lenger, og gikk frem og tilbake til meg og en annen jente, noe som var veldig slitsomt..følte jeg ble psykisk dårlig av det, etter at eksen min holdt på med å
      Vingle mellom meg og hu andre jenta i over 1 år..verste jeg. Har opplevd omtrent..så er trist å tenke på det..men prøver ikke å tenke på det mer, for har grått for mange tårer over han etter det som skjedde.:( så håper jeg også er så heldig en dag å får en kjæreste som er snill Mot meg, og ikke sårer meg sånn som min eks..unner ingen å bli behandlet sånn som jeg ble..;(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg