ting andre jenter gjør som irritere meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg og venninna mi hadde en samtale hvor vi kom inn på et ganske morsomt tema, nemlig hva vi jenter gjør som er fryktelig irriterende. Vi er ingen prakteksemplarer selv, og jeg gjør nok tusen ting som kan irritere andre. Likevel tenkte jeg at det kunne vært morsomt å dele mine største irritasjonsmoment ved andre jenter, med dere! Jeg er spent på å høre deres dom; irriterer disse tingene dere også?

_____

Let’s go!

· Jenter som tar den verst tenkelige pipestemmen i bruk når de prøver å høres søte ut eller feks når de møter en gutt. HVORFOR? Det høres jo bare dumt ut. 

· Gossip, gossip, gossip… Vi kjenner alle til den ene jenta som ikke gjør annet enn å spre sladder videre, og hun som elsker rykter. Jeg skjønner ikke greia med å bruke så mye energi på å snakke nedlatende om andre? Bruk heller den tiden på noe som gynger deg, istedenfor å få deg selv til å høres ut som en sjalu, bitter kjerring.

· Når vi først er inne på bitterhet. Det er så altfor mange som virkelig har store vansker med å glede seg på andres vegner. Si for eksempel at det går bra for Elise, men istedenfor å ønske henne lykke til og faktisk bli genuint glad på hennes vegner, skal man heller finne feil og gjerne påpeke feilene, også. Slike jenter finnes det alt for mange av, og det er veldig trist.

· Jenter som hele tiden skal søke etter bekreftelse. “Elskling, sant Megan Fox er ikke sååå fin? Sant jeg er finere?”… Trenger jeg si mer?

· Okei, dette punktet skyter jeg kanskje meg selv i foten med, men la gå. Det irriterer meg selv om jeg har vært en av dem tidligere, haha. Jeg prater selvsagt om de som fester som om det er no tomorrow. De som drikker seg driiiiitafulle, ikke kan stå på sine to ben, og skriker og gaper som om de er alene i hele lokalet. Shut the fuck up, gå hjem, drikk vann og SOV.

· Apropos festing. Er det en sak jeg irriterer meg grønn over, og egentlig blir ekstremt pinlig berørt av (på deres vegner) er disse “drink ludderene”. Jeg mener… Hvorfor skal du sette deg med de mannfolka på over 40 år, kun for å få deg to glass av den billigste champagnen? Er det virkelig verdt det? Blir du ikke flau? Betal din egen forbanna drikke, please. Ikke snylt på andre. Det er flaut, og det er ekstremt billig.

· Parfyme-dusjen fra helvete. To spray holder i bøtter og spann. La vær. Jeg vil ikke få et alkoholsjokk når du går forbi meg, kjære.

______________

Hva irriterer dere? Jeg vil gjerne høre. Haha!

84 kommentarer
    1. folk som skryter av hvor mye penger de har, eller tar bilder av hvor mye penger de har og legger det ut på mystory. Det finnes mennesker i verden som har ingenting.

    2. Ååå jeg er så enig i dette Haha! Ikke bekymre deg om folk skal bli sint
      Det har de ingen grunn for❤️ Love u!

    3. 1. Folk som logger av chatten eller ikke svarer på snap for å virke busy
      2. Når det motsatte kjønn prøver å gjøre meg sjalu over chatsnap (spesielt når jeg ikke er interessert engang, lol. Da finner jeg fram popkornet)
      3. Når vellykkede folk er så fornøyde med livet sitt at de snakker til deg som om du var under dem
      4. Overpositive folk. Hater d.e.t
      5. Folk med for mye sminke. Jeg var en av dem selv. Men hvis man tenker over det, ser det ut som en maske og er ikke spesielt lekkert. Har man problemer med huden f eks, så må man heller løse problemet enn å dekke det til
      6. Personer som er berømt på grunn av utseende. De er alt for oppmerksomhetssyke, og kan umulig leve et spesielt verdig liv
      7. Foreldre som ikke forstår, og som tråkker på barna sine når de allerede ligger nede ved å kjefte og kritisere. Jeg føler det iallefall sånn med mine foreldre når jeg har det vanskelig psykisk
      8. Folk som skaper sitt eget drømmeliv på insta og skriver påtatte tekster under bildene
      9. Folk som er overinteressert i skolefag. Ja, det finner jeg faktisk veldig irriterende, og misliker dem ganske kjapt
      10. Gutter (og jenter for den saks skyld) som prøver å være gangstere. Wiggers, er det ikke det de kalles?
      11. Folk som gir uttrykk for at de ikke liker hunden min. Ja, de irriterer meg faktisk mer enn den jævlige bjeffingen i seg selv

    4. du virker som en litt slitsom person å være med Charlotte.. punkt nummer 9 feks.. hvordan kan det irritere deg at andre er interessert i noe.. assa really..

    5. Du rakker jo ned på andre jenter når du skriver disse punktene, da. Spesielt er det utrolig nedlatende å disse jenter som ‘snylter’ på menn for å få drinker; hva med mennene som spanderer? Er det ikke de som er heller er dumme som går på det? Om en person, uansett kjønn, kan få noe så dyrt som en drink ute gratis så er det jo heller de som er smarte? Anti-feminister som bare elsker å fremstille jenter som ‘luddere’ når menn slipper unna – eller hadde du kalt gutter som snylter på damer for ‘luddere’ også?
      Har forresten sett Sophie E skrive noe lignende som det punktet, og hun fremstiller seg uheldigvis også som feminist. Herregud, for noen budskap dere sender.

    6. Jenter som finner feil ved andre jenter irriterer meg. Som du selv har skrevet en del ganger må vi jenter heie hverandre opp uansett case!

    7. Du sier at du hater jenter som ikke gleder seg på andres vegne. Føler det blir en smule dumt når du stjal kjæresten til bestevenninna di. Du viser nok en gang at du er et geni. Latterlig.

    8. Blæææh hater når jenter blir spandert på og lar det skje:)
      Hver gang jeg er ute på byen og en gutt vil betale for meg så sier jeg neitakk jeg betaler for min egen drikke! Hadde blitt flau skulle jeg latt andre betale for meg! Har du ikke penger til å bruke på byen, hold deg hjemme:)
      Noe som irriterer meg helt sykt er jenter som får typen til å slette venninnene hans fra sosiale medier. Jeeenter hvis gutter vil være utro så er de det uansett. Hvis han vil flørte med andre kommer han til å gjøre det uavhengig om han har venninna si på snap/face eller ikke. Hvis han gjør og sier ting mot/til andre jenter burde du slette han og ikke de uskyldige jentene..

    9. Mastertudent, 22: Jeg synes at vi jenter ikke skal måtte “få ting spandert” av menn. Vi skal kunne betale for oss selv, og være selvstendige. Så ja, jeg synes det er tåpelig å måtte snylte til seg alkohol av eldre menn.

    10. Når folk klager over ALT! Vist de er for kalt ute vist de er for varmt ute ingenting er riktig😂😂 det er irriterende

    11. Dåser som putter for mye i leppene…..du ser ut som en and…..og….flasher cash….DET er Harry det!!! Du er latterlig!!!! Gleder meg til du går på en smell…..

    12. Når venninna de er i et forhold hvor de slår opp og blir sammen igjen hele tiden og skal fortelle deg om det hver gang de lissom slår opp.. Det irriterer meg sykt, skjønner de lissom ikke at man blir lei?:i

    13. Helt først vil jeg bare si til deg at at du er utrolig pen, Isabel! Og innleggene du har lagt ut nå har vært utrolig bra! Stå på videre, jeg digger deg!! <3
      1) At jenter baksnakker hverandre, men med en gang de møter hverandre så er de "bestfriends 4ever liksom"
      2) At noen ikke klarer å være glad på venninna sine vegne, men blir dritsjalu fordi hu mestrer noe.
      3) At noen leker så "hard to get"

    14. Det mest irriterende er når folk, spesielt kjente fjes nekter for å ha gjort noe med seg selv enten om det er botox, fillers eller plastisk kirurgi.
      Syns heller man skal være ærlig og stå for hva man har gjort av endringer på kroppen slik du har gjort, Isabel!
      Å være åpen om det, bedre at folk vet det enn at folk går og snakker om det og innerst inne vet at du har gjort noe😂 Når det er gjort og sagt er det ingen som “bryr” seg noe særlig om det!!

    15. Jenter som sier de er til å stole på til sin bestevenn og de forteller hemmelgheter til dem og dagen etter vet hele klassen det. Det er jenter som irriterer meg. Lettere sagt fake jenter. Og selvfølgelig det mest irriterende jenter gjør er når noen sprer et falskt rykte som får en person til å føle seg jævlig innvendig. Det har skjedd med meg noen ganger. Føler meg ikke på topp for å si det sånn. Haha. Noen jenter er bare så irriterende:(

    16. Når folk filmer seg selv og skal fortelle en historie eks på snap, og det er syyyyykt tydelig at personen syns sjøl at en ser driiiid bra ut. Mange ganger tror eg folk legger ut mange videoer for at me andre ska tenke- så sykt fine hu e.
      Når folk kaster penger rundt og brifer om det!!

    17. Det irriteter meg med jenter (inkludert deg) som skal pose med open munn som om det liksom skal være normalt! og om det så ikke er for at det skal være naturlig så er det alt for mye pose.. Smil med tennene eller normal! Det er så utrolig mye finere!! Synes hvertfall jeg 🙂

    18. Noe som irriterer meg mest av alt het i verden er når bestevenninna de (eller andre venner ofc) får seg kjæreste og utelater deg helt. Kommer løpende tilbake når de har kranglet og du stiller opp for dem men så snart de har fikset opp så glemmer hun deg av igjen..

    19. Punkt 4, jenter som søker oppmerksomhet, jeg tror alle jenter trenger den ekstra litt bekreftelsen uannsett hvilken jente du er. Alle har sin egen historie og da tenker jeg at folk burde ha ekstra oppmersomhet til akkurat det du skrev her, noen har kanskje tatt av mange kilo, eller lagt på seg en del, i værste scenario kan du til og med møte folk som ikke har fått nokk oppmerksomhet/kjærlighet i den familien den kommer fra og er derfor ekstra følsom ovenfor hvordan h*n snakker sammen i forholdet. Til og med gutter kommer med sånne kommentarer. Du kan aldri vite hva den andre personen tenker inders inne.Om forholdet til h*n har vanskeligheter med kommunikasjon er denne bekreftelsen enda viktigere , og jenter er glade i komplemanger å noen kanskje litt for glade det er noe jeg kan si meg enig med.😅

    20. Skal du på findings festivalen i helgen? 🙂 Jeg og venninna mi reiser fra Stavanger for å oppleve det. Hadde vært gøy om du også var der 😀

    21. Bloggere/youtubere som har type de dramatiske overskriftene osv, men så er det bare bullshit alt sammen.. Altså clickbait. Slik som du driver med noen ganger. Skjønner godt at du gjør det for det drar jo leserne til bloggen din 🙂 å skjønner at de andre gjør det også for å være ærlig 😀

    22. Haha artig 🙂
      Det som irriter mæ mæst e de folkan som syt over smærta men som egn ikje veit kordan andre har det som har det 1000 ganga værre 🙂

    23. Høres like fælt ut at jenter har grov stemme
      Men skjønner ikke hvofor du gidde å irritere deg på jenter som flørte med gamle mannfolk,angår jo ikke deg uansett
      Men alle vet at fleste jenter ikke er like fine som skuespillere og modeller osv

    24. Man MÅ ikke få noe påstpandert seg, det er helt opp til den som spanderer om de velger å spandere eller ei. Du får det til å virke som at det er de som ‘snylter’ sin feil at andre spanderer, men det er jo bare for de eldre å si nei? Om de synes det er verdt det å bruke penger på yngre jenter så er det jo bare vinn-vinn for dem – samme med jenter som bruker såkalte sugar daddies og tjener til livets opphold på den måten.
      Skjønner tanken bak innlegget selvfølgelig, ville bare komme med en annen vinkel siden jeg virkelig ikke ser problemet når det er opp til hver enkelt hvordan man velger å leve livet (og spesielt når det er stort sett jenter som blir disset når de ikke er de eneste som bruker slike metoder)! 😉

    25. Hva som også irriterer meg er , dere jenter som skriver her anonymt for og kjefte på andre sitt utsende 🙂

    26. Venner som alltid kommer for sent, uansett om dere har avtalt tid. Jeg kommer alltid typ 10 min før, også må jeg stå der som en idiot typ 30 min å vente. SÅ irriterende!
      Digger deg Isabel <3

    27. Sandra Selina: Det handler vel mest om latskap. Men om jeg hadde oppgitt mitt navn Marie, så er jeg stadig like anonym. Jeg kunne også kalt meg for Lisa, selv om jeg heter Marie. Eller heter jeg egentlig Marie? Hvem vet.

    28. Glad for at jeg kun irriterer meg over folk som mobber/sårer andre og folk som feil behandler meg. Må være slitsomt å gå rundt å irritere seg over alt å ingen ting som ikke angår seg selv :p

    29. Pipestemme/”babystemme”, knising og å gjøre seg til når det er mannfolk i nærheten… Herregud så flaut!

    30. Jeg digger jenter som løfter andre jenter opp!
      Jeg digger jenter som er komfortable i egen kropp!
      Jeg digger sterke selvstendige jenter!
      Jeg digger jenter som tørr å være den de er!
      Jeg digger jenter som tar ansvar!
      Jeg digger jenter med humor!
      Jeg digger jenter som gjør det som er riktig for dem selv!
      Jeg digger jenter som mener noe, og tørr å stå for det!
      Jeg digger smarte jenter!
      Jeg tror jeg kunne fortsatt en evighet for jeg digger noe ved alle jenter! Vi er så forbasket diggbare!!

    31. Hva heter sangen du brukte i videoen fra Bulgaria? Den er sååå fin, men klarer ikke finne den på noen måte ://

    32. Forresten, haha som jeg ler av enkelte av disse kommentarene. Håper du finner det morsomt Isabel, og at det er med på å få deg til å fortsette å blogge – for latterlig er det. Folk overreagerer helt sykt på et morsomt, og veldig bra innlegg btw, og kritiserer i stedet for å le med deg! Haha, men men kanskje det er bra for de enkelte, å få uttrykt seg 🙂
      (Sangen på videoen fra Bulgaria!! Hvor fant du den??)

    33. 1. Jenter som lager drama av alt, og prøver å gjøre helt vanlige situasjoner til noe spesielt eller sjokkerende
      2. Jenter som er sjalu og overvåkende når det kommer til kjæresten sin. Som må vite hvor han er til en hver tid, og klikker om han har kontakt med venninner.
      3. Jenter som gjør seg til på bilder fordi de tror det er mer sexy med ducklips eller fishmouth enn et vakkert, ekte smil
      4. Jenter som er så selvsentrerte at de ikke er engasjert i noe som foregår i samfunnet
      5. Jenter som later som de er samfunnsengasjerte, men som viser seg å ikke ha noen kunnskaper utenom overskrifter i VG.
      6. Jenter som dropper venner og familie så fort de får seg kjæreste
      7. Jenter som snakker om helse og sunnhet, men som egentlig mener utseende.

    34. Det som irriterer meg mest akkurat nå er at andre jenter kan skrive så mye idiotisk her inne og selvfølgelig er de anonyme. FÅ DERE ETT LIV !!! Stakkars mennesker sier jeg – så jævla tåpelig dere er .
      Det å gå rundt å være så bitre og hatefulle kan vel sammenlignes med at du setter deg ned å drikker gift i håp om at noen andre skal dø av det – sjalusi og bitterhet går bare utover deg selv._ stakkars ynkelige deg – fysj
      Viktoria Lysø : Det har vel journalister over hele verden også alltid gjort.

    35. Hersketeknikker irriterer meg. Det er så utrolig nedlatende og jeg tenker med en gang at personen mangler gode argumenter når de tar det i bruk. For eksempel om de sier “men kjære deg”, ‘lille venn” eller “jenta mi” i en belærende setning.

    36. Stå på Isabel! Kjempeflott at du viser hva du mener! Din blogg og du kan skrive hva du mener! Ikke alle som greier å holde sine negative meninger for seg selv! Alle er forskjellige og har forskjellig tankegang! Men flott at du viser hva du syns selvom du kan få kritikk for det! 😊 Du er en super kvinne! 😊👍

    37. Det irriterer meg at jenter på over 20 år ikke klarer å skrive riktig norsk grammatikk 😛 Altså… Blogg betyr faktisk også at du burde klare å skrive riktig, ikke bare ha selfies 😛

    38. de som irriterer meg er selfie horene, de som heletiden skal pushe opp puppene når de tar selfie. de som legger ann på typen din , og liksom skal vere veninner … bitchesene som snakker dritt om andre for og fremstå bedre selv.

    39. Jeg irriterer meg greit mye over folk som later som om de blir fulle av 1 glass vin og henger over deg og andre, skriker, roper, tar mye plass, ringer deg 90 ganger på en time, ja u know. Hater sånne folk. Og jeg hater oppmerksomhetssyke mennesker, som gjør alt i sin fulle makt for å få oppmerksomhet.

    40. Herregud hvor dere hater ditt og datt. Pass på dere selv. dette gjelder også deg Isabelle. Drit i hva andre sier og gjør. Dere er ikke et hakk bedre enn de dere ” hater”

    41. Er det noe som irriterer meg så er det folk men, spesielt jenter som sutrer over hvor de angrer etter et 1nightstand. Men samt gjør det samme helga etter.. Please kill me -.-

    42. Jenter som smatter når de tygger tyggegummi, som ikke klarer å ta imot komplimenter (neei, jeg er jo ikke pen jeg da etc.), jenter som skal kjøpe det dyreste av alt når de egentlig ikke har råd til det.

    43. Syns det er veldig irriterende når folk heeele tiden legger ut video/bilde av sin beste venn å bare : ååå VBJMBJMVBJM ❤️💞😍elsker deg såå mye mitt alt vbjm❤️💞😍
      Beste vennen din vet at du elsker henne og det syns jeg er viktigst haha.
      Noe annet å skrive beste/elsker deg/babe men sånn ^^. Aghh stfu.
      Også veldig iriterende når folk hele tiden bytter p bilde på face. Sånn 7 bilder i måneden. Ikke at jeg ikke liker at folk er selvsikre men Jeez.
      Når folk sletter alle bildene sine på IG fordi de skal få ny feed. Og de gjør det ikke bare en gang, neida. De gjør det sånn 200 ganger. Har en sånn venn. Klikker snart haha

    44. Jenter som operere kroppen sin bare for å legge ut masse bilder men klare ikke å bestemme seg for om dei like den opererte kroppen sin eller ikke

    45. Hvorfor bruke tid på å irritere seg over andre jenter? Som du sier selv; vi må støtte hverandre. Om dette gjelder jenter som står deg nær kan du vel heller gi et tips om at de gjerne tar seg bedre ut om de snakker normalt osv, i stedet for å irritere deg over de? Om det ikke er jenter du behøver omgås forstår jeg ærlig talt ikke hvorfor du i det hele tatt bryr deg om at de gjør disse tingene, det går da ikke ut over deg.

    46. Folk som alltid sitter med telefonen når man er med andre. Jeg synes det er frekt og man viser null interesse for de rundt seg. Det ser også jævla dumt ut :p

    47. HAHA bra du er ei så selvstendig og voksen kvinne at du klarer å kjøpe dine egne drinker da. Et verdensproblem for deg der det altså.
      # Forbildepoeng

    48. Strengt tatt kan man ikke hate mennesker, man kan misslike enkelte ting de bedriver sin tid med. Jeg derimot har en teori, om jenta jeg skal ha som venn må man kunne stole på. Enkelte jenter i dette tilfellet er utrulig flinke til å sladdre “hemmeligheter” vidre, slikt at det blir til et helt usant rykte. Dette er noe av de ufyseligste menneskene jeg vet om. Jeg blir rett og slett kvalm når man har gitt tillit til hverandre!

    49. Jeg var på tusenfryd m mine barn i går..fikk min første relativt ung..så hun er nå blitt 14..vi sto i kø for og ta spin spider…min datter sier, hørte du hva hun jenta foran oss sa..? Beg og høre litt…holdt på og ja…ikke ofte jeg IKKE kommer m en glose,men da ble jeg sjokka…der sto det 2 jenter og hun ene sa flere ganger til (noen) de hun syns va deilige gutter hun så…ah, kom og pul meg a!!!! De var 14 år gamle…lenge siden jeg har blitt så irritert💣💣hvem faen oppfører seg slik? ? I topper som viser hele puppen..shortsen så langt opp at alt vrenger seg.. kom og… blei satt ut jeg!!! Vet du, sa jeg til min datter..hun ene her fortjener rett og slett juling!! Eller hva om en gammel gris på 40 hørte dette her og tok henne bokstavlig??Min datter sa selv hun ble helt flau over og høre på…..jeg mener alle vi har et ansvar på hvordan og oppføre oss..DET irriterer meg, at slike dritt unger tror det er greit og oppføre seg slik! Ha litt selvrespekt jenter!!

    50. Heller skriv et innlegg om hva du ser opp til og/eller hva du verdsetter ved folk? Du snakker alltid deg opp og andre ned.

    51. 1. Jenter som prøver seg på menn som har dame
      2. Jenter som er overlegne og frekke mot andre jenter de ikke kjenner (mener hovedsaklig på fest)
      3. Jenter som er så sjalu at kjæresten deres ikke får snakk med andre jenter (dette gjelder også guttene forsåvidt)
      4. Jenter/mødre som er overhysteriske og kritiserer andre mødre som ikke er like hysterisk. Også kjent som mammapolitiet
      5. Jenter som skryter av hvor mye penger/materialistiske ting de har.
      6. Jenter som poker kjæresten min. Hva er vitsen liksom?

    52. Ho har vell låv å skrive ka så irritera ho? herrefred..
      alle har vell forskjellige ting dei irritera se over..
      ro ned litt no folkens. treng ikje være A4 heile tia!

    53. Det som irriterer meg mest om dagen, som er en relativt ny oppdagelse for meg siden jeg aldri har investert i et forhold eller selvfølgelig vært så forelska før- er aaaalle de jentene som ikke respektere at kjæresten min er opptatt. Jenter som feks åpenlyst forsøker å flørte med kjæresten min. Ja, kjæresten min avviser, og ja jeg stoler på han.
      Men nå snakker vi om hva som irriterer oss med andre jenter! Hva syntes du dette?

    54. Enig med deg isabell hate that er så glad deg kan du lage side hva som skjedde mellom deg og marthine bare peer ville ha deg trenger ikke hun bli så jævlig sint det sånne jenter som irriterer meg foreksempel jenter kj kj slår opp og en annet jente blir sammen med han og jenta blir så jævlig sint men ja det var min mening glad i deg plis svar meg

    55. Jeg er vel et av disse drink-ludderene du nevner. Kind of, i alle fall. Jeg er en slik person som gjerne slår av en prat med alle som kommer bort for å prate, rett og slett fordi jeg ikke vil være den overlegne bitchen som går med nesa i sky og ikke kan spandere på folk et lite snev av høflighet. Jeg liker å prate med folk. Jeg liker å bli kjent med dem. Om disse menneskene da skulle finne på å tilby meg en drink – slik de alltid gjør – takker jeg ja. MEN jeg gjør det også klart at jeg ikke er ute etter noe seksuelt, og at jeg ikke kommer til å bli med noen hjem. Jeg er ute for å ha det gøy og bli kjent med folk, ikke finne noen å suge på toalettet eller bli med hjem. Dermed vet disse gutta – eller mennene – at de ikke får noe igjen for drinken(e) de spanderer, annet enn en hyggelig prat. Og akkurat dèt ser jeg ingen grunn til å skamme meg over.

    56. Jenter som deg.
      Btw du er i 20-åra dine, og du kan fremdeles ikke forskjellen på da/når.
      En gang da, hver gang når.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg