en av de beste dagene i mitt liv

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· A NIGHT AT THE SPA – FALKENBERG STRANDBAD ·

Nå er batteriene ladet, humøret er på topp og jeg er uthvilt. For et fantastisk opphold vi hadde på spahotellet i går. Det var virkelig en av de beste dagene i mitt liv. Så mye kjærlighet, hygge og godt selskap! Jeg kunne ikke bedt om noe bedre. Vi tenkte i grunn å vlogge litt faktisk, men da vi kom dit ble vi enige om å legge bort alt av jobb. Vi behøvde å koble litt ut fra omverdenen, og ikke måtte dokumentere absolutt alt. Litt bilder ble knipset selvsagt, men det er ikke så mye jobb som det å filme hele tiden er. Det var SÅ fint da, så nå i ettertid skulle jeg ønske at vi filmet bittelitt hvert fall. Kanskje like så greit at vi ikke dro frem kameraet når jeg tenker meg om, for jeg tror neppe at de andre gjestene hadde syntes det hadde vært like kult. He he!

Her er et aldri så lite bildedryss!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13 kommentarer

Siste innlegg