betyr dette at jeg er voksen?

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AH, nå er jeg hjemme i leiligheten vår i Oslo! Hva er det som har skjedd med meg? Jeg, hjemmekjær? Tydeligvis. Begynner jeg å bli voksen? Lykkefølelsen strømmet på så fort vi låste opp døren og entret inn. Det er ordentlig deilig at det er slik. Vi trives SÅ godt! Vi har laget mat, ryddet bittelitt i klærne og hatt besøk. Vi har rukket masse på bare to timer, gitt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / skjørt lignende her

Det er ikke lenge før vi hopper til sengs. Før den tid skal jeg rekke å ha et aldri så etterlengtet hjemmespa på badet! Det er jo tross alt den tradisjonelle søndags-rutinen! Det behøvs også, for plutselig har jeg fått små nupper i hele t-sonen. Det er ikke vanlig til meg å være, så panikken slår mildt sagt inn. Håper ansiktsmaske og skrubb hjelper på! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens kveldsmat.. Kreativt!

God natt alle fine, og masse lykke til første skoledag når den tid er inne. Dere er flinke!! Klem. <3 

32 kommentarer
    1. Nei du er ikke voksen fordi du synes det var deilig å komme hjem, du trives i hjemmet ditt 😊 Klarer du noen gang å leve i øyeblikket ? Du tar ganske mange bilder hver gang dere gjør på noe eller reiser et sted, på bildene gjør du deg bra til så mye av tiden går vel til å ta masse bilder istenfor å leve i nuet ? Så kan man heller bruke bilder til å se tilbake på å mimre. Bilder som er tatt uten at man gjør seg til, vel å merke… God dag ønskes til deg. Prøv å lev i nuet, uten Snapchat, insta og andre sosiale medier tilstede, du får så mye mer tilbake da, du finner gleden i alt det fine du opplever.

    2. Du er virkelig en god blogger Bella <3 Syntes du er superflink og skriver interessante ting, og jeg ser du jobber hardt for det! Keep up the good work gurl!

    3. Jeg lurer på noe som du kanskje ikke vil svare på, men hvorfor har du ikke kontakt med fosterforeldrene dine? jeg ville trodd du hadde verdens største takknemlighet overfor dem? Fosterforeldre er jo dem som stiller opp og tar inn et helt fremmed barn for å gi dem stabilitet og trygghet og det er ingen selvfølge at noen gjør det, spesielt ikke når de også har egne barn. Savner du dem? Har du takket dem i voksen alder?

    4. Ikke slemt ment, men du begynner å få litt ensformige blogginnlegg som ofte handler om det samme…Kanskje du kunne skrevet litt om du tenker angående valgkampen i USA f.eks.? Hadde vært kult å få høre om hva du synes om andre ting som skjer i verden 😉

    5. Hva tenker du om at Anna Rasmussen sier at det er helt naturlige at mindre kjente fjes får mindre betalt. Er du ikke enig?

    6. Hvorfor i all verden ble ikke lønna diskutert og avklart på forhånd? Da hadde dere jo sluppet å prøvefilmet og komme i denne suppa.. virker litt uproft. Hvorfor spurte du dem ikke med en gang du fikk forespørselen?

    7. Hei Isabel! Jeg har nylig begynt å lese bloggen din og har bladd meg litt tilbake, og ble litt forvirret. Heter du egentlig Shiroq? Men noen ganger kaller du deg Bella?…
      Håper du kan svare, jeg skjønner ikke helt 😛

    8. Rakel: Det har hun nok rett i 🙂 Jeg vet hvor mye blant annet hun får betalt, og det er ikke en sum jeg hadde vært fornøyd med heller etter så mange sesonger. I bunn og grunn synes jeg bare at det er urettferdig av Tv2 å betale så lite til fjesene som gjør hele serien, mens de selv tjener latterlig med penger på oss. Det er vel lov å mene? 🙂

    9. Anonym: Synes du? Da skal jeg ta det til betrakting 🙂 For å være ærlig er jeg veldig lite engasjert i politikk, så her har jeg ikke så mye å komme med… Annet enn at Trump ikke burde vinne!

    10. alt handler jo ikke om penger? når du har den inntekten du forteller om, har vel ikke det så veldig mye å si hvor mye penger du får for det? Jeg mener, du gir jo leserne dine noe mer en bare en blogg med dine ord,du får jo delt meningene dine mye mer, og dratt med leserne dine mye mer inn i livet ditt. I tillegg blir du jo et mye mer kjent navn?

    11. Bella da…. Hvor mange (minutter) dager går det før du skriver at du bare MÅ ut og reise igjen? Tenk om du kunne holde deg i ro en stund…:/

    12. Hvorfor skriver du på outfitbildene dine at vi kan kjøpe “lignende” plagg her og der, og ikke det spesifike plagget du har på? Er det fordi du ikke vil at noen andre skal bruke akkurat samme plagget som deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg