når livet eksploderer

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shit, FOR en hektisk dag! Jeg har ikke fått sittet meg ned å pustet ut før nå. Det er lenge siden jeg har hatt det sånn her travelt, men da merker man jo at ting skjer. Og deilig er jo det! Morgenen min startet med at manageren min ville ha kommentar på en sak VG skulle gjøre på meg, og etter det intervjuet kom ut har telefonen min eksplodert. I dag beviste utsagnet “når en dør lukkes, åpnes en annen” at det søren meg stemmer, nok en gang! GIRET!!

Jeg har blant annet rukket tre intervjuer, hatt besøk og vært å shoppet litt saker til skolestart til søskna mine, hentet pakker og flydd over hele byen for å rekke noen greier. Det har gått slag i slag i hele dag, jeg er helt død i huet nå.. Det har vært en fin dag, da. Dessuten hadde jeg en veldig fin samtale med Sophie i dag, også. Jeg liker henne!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

Og, jo! Vi har forresten spilt inn en ny episode til “Hjemme hos Pierre & Isabel” i dag! Den skal klippes i kveld, så gleder jeg meg til dere får se den. Vi har masse bra material som jeg tror vil bli gøy for dere å se på. Nå som vi er hjemme igjen for en stund, er vi back on track. Dette blir så gøy, dere! 🙂 Nå skal jeg koble av, og straks legge meg. I morgen er det nytt frisørbesøk! God natt. 

 

18 kommentarer
    1. Synes ikke du akkurat skal klage over en slik dag. Hvis dette var en av dine mest hekstiske dager på lenge kan jeg ikke skjønne hva du klager over om at blogging er så slitsomt til tider og hva slags “jobb” du faktisk gjør på dagene? Høres ut som ut som en nesten avslappende dag for min del:P Mye sosialt og kos:)

    2. Du virker helt fantastisk mot søskene dine!! Er det du som betaler for dem i hverdagen osv? Merker bare hvor omsorgsfull du er for dem.

    3. Hørtes kjeempehektisk ut du…
      Og forresten, “jeg har ikke fått SATT meg ned og pustet ut før nå**** ikke “sittet…

    4. Din dag høres ut som en dag de fleste folk har
      Virke ut som sophie er 2 forskjellige folk på bloggen og i virkeligheten ,siden folk sier hu er så kosøig og blablabla men på bloggen virke hu som den syte kjerringa som ikke er taknemling for en dritt ,elle kanskje en sjelden gang sier hu at hu har det fint med folk rundt seg men vanligvis såfoetelle hu at hu har det fælt

    5. Virke ut som sophie e 2 forskjjelige folk på bloggen og virkeligheten ,dere sier hu er koslig og blabla ,men når hu etter en dag med folk så blogge hu at hu har vært ute med folk og komme hjem og ligge i senga og synes synd på seg selv og ikke fornøyd med noe og griner ,virke patetisk ,hu burde være glad for folka rundt seg ,ikke komme hjem og grine over utseende sitt

    6. syns du ikke det er stusselig /teit at etter sophie har vært med folk så går hu på bloggen og syte over kor kjipt livet hennes er ?
      Hu burde være glad for at folk gidde å være med hu

    7. Det heter foressten: søsknene mine, og ikke søskna mine som du skriver..du burde øve deg på å skrive bedre grammatikk, for du har endel skrivefeil ser jeg
      Når jeg leser dine innlegg..

    8. Åå fy…. Til deg anonym ovenfor her; Det er fult mulig å ha det dårlig psykisk og være utmattet selv om man har støttende venner og har det bra ute blant folk. Sliter selv, men når jeg da er med visse mennesker så glemmer jeg av det, men når jeg da igjen er alene så kommer alt sigende tilbake- og det er HELT normalt! Er bare ikke alle som klager like høyt om det 😉 DU burde sette pris på de som gidder være med deg, for du virker som et skikkelig dømmende og usympatisk menneske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg