Mitt nye hår!

Sponset behandling

· NEW HAIR NEW ME ·

Her er resultatet etter dagens frisørbesøk! Ble det ikke fint vel? Nå er det cirka slik jeg hadde det i fjor, husker dere det? Jeg er hvert fall godt på vei til å bli lysere og lysere, for å til slutt bli blond. Æh, jeg synes dette er veldig uvant, så det gjenstår å se hvor lang tid jeg klarer å beholde det lyset, før jeg eventuelt går tilbake til mørkt. Det er vel litt slik det er for alle, spesielt om man går fra helt sort til ganske lyst. Det er klart at man må venne seg til sitt nye speilbilde! Som dere ser går det sakte men sikkert fremover, rett og slett fordi at jeg ikke vil utsette håret mitt for en unødvendig stor påkjenning. Det skader jo ganske mye å bleke håret i første omgang, så jeg har heller valgt å gjøre det på sunnest mulig måte. Nå er det om å gjør å få kuret manken mest mulig, før neste besøk!

Som alltid har jeg gått til min faste, dyktige frisør, Ann Beate, på MOODstudio (som tidligere het Hendrix Hair Torggata). For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

.   .   .

Hva synes dere? Passer jeg best i lyst eller mørkt? Nå er jeg spent på deres dom, altså! Snart kommer forresten dagens antrekk på bloggen. Stikk innom om litt! 🙂 Snakkes enn så lenge. Klem!

47 kommentarer
    1. Nyyyyydelig farge på håret ditt nå!:) ikke bli så mye lysere enn du er nå, det blir feil på deg;)

    2. Sykt fint! Du kler både mørkt og lyst. Tullinger som sier det ser feil ut på deg. Ikke vits å høre på!!! :**

    3. Såå fint, æ trur du kler ALT når det gjell hår også som det gjør me klær ❤ Ikje tvil på dæ sjøll, det e ikje vits i det 😊

    4. Du kler denne fargen og svart. Hadde ikje farga det heilt blondt,då myste du litt av den mystiske utstrålingen du har. Syns øyene dine passe så godt til brunt/svart. Men alt kler den smukke 😉 klem fra Stavanger

    5. Du kler det meste tippe eg, har jo aldri sett deg med blondt hår så vet ikke om du passe det eller ei, men tror du blir like nydelig med det som med svart <333

    6. Kan jo være hun passe blondt hår,det er jo det hu skal finne ut,men syns du passer bedre dette håret enn svart

    7. grei farge, men harry med sånne krøller. De lagde man i niende klasse. Hva syns du om spalten i 730 der de alltid nevner deg?

    8. Du er kjempefin! Tror også du vil kle helt blondt hår. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjør det da. Selv om du bleker gradvis vil en slik prosess uansett gjøre håret mer slitt. For meg er det superviktig å ha sunt hår med masse liv og glans! Men vi er forskjellige, og man lever jo bare en gang som flere skriver her 😉

    9. Dette var helt nydelig på deg! Men jeg tenker før du går lenger med denne prosessen, har du prøvd blond parykk? Da kan du jo faktisk se om det er noe du vil gå for eller ikke 🙂 så slipper du å utsette ditt eget hår for det om det ikke skulle bli så pent som du trodde. Bare et lite tips 🙂

    10. Såååå fin<3 kler både mørkt og dette veldig godt! Spent på hvordan du blir med helt lyst, alltid gøy med forandringer! Ha en fin kveld, klem<3

    11. Ville ikke blitt helt blond. D vil ikke kle deg siden du er så mørkt. Det vil se kunstigt ut. Ha heller litt lyse effekter i håret slik du har d nå. Mer naturlig og ikke en påkjenning fir håret. Så slipper du også den fæle etterveksten.

    12. Vil bare si at nesen din har blitt utrolig fin! Var veldig skeptisk i starten siden jeg synes det så veldig “operert” og unaturlig ut, men den har virkelig blitt fin og mye mer naturlig nå! Fin du var på håret også 🙂

    13. Du er jo så vakker med det naturlige svarte håret ditt. Da ser du eksotisk å sexy ut. Hvorfor bli blond å se enda mer falsk ut ?:p

    14. Har selv gått fra mørkt hår til lyse brunt med blonde striper men føler håret mitt er mere lyst ikke akk blondt men heller ikke brunt. Og har ikke gått over til mørkt igjen. Går nokk fint med deg og. De første dagene du ser deg i speilet med lyst hår er litt skummelt men du blir vandt med det 🙂

    15. Det eneste jeg bekymrer meg for er de, ja som hun over sa, harry krøllene dine. De er rett og slett helt forferdelige å se på. Farg håret lyst, tilbake igjen til svart, hva enn du vil, bare du ikke bærer disse krøllene. Noen. Gang. Igjen.
      Okei, det var ment litt humoristisk, ikke frekt! Men det er noe med de krøllene jeg ikke liker.. og en ting til, tror du hadde fått en finere helhet med litt kortere hår. Denne lengden blir helt feil til høyden din.

    16. Ønsker du deg et nordisk utseende? Du opererer bort nesen som er karikaristisk fra ditt land, går med blå linser og nå skal du farge håret blond?! Vær heller fornøyd med den du er og utseende du har fått.

    17. Det ser ut som at du har 3 farger i håret ditt.. Svart, lysebrunt og noen få blonde striper? Eller lurer lyset meg?

    18. Syns krøllene ser kjempe fine og classy ut, typ litt bølge-aktig volum i håret, skjønner ikke helt hva de som mener at krøllene dine ser “Harry” ut mener. Slike krøller er vel like normalt som det å rette håret.
      Håret ser kjempe fint ut. Hvis jeg skulle gitt min mening så vil jeg påstå at du kanskje burde klippe deg litt. Du er jo ganske lav og liten, og så langt hår for det til å se litt rart ut. Er for all del kjempe fint, men jeg ser ikke bort ifra at det ville sett enda bedre ut om det bare var litt kortere!

    19. Jeg synes du kommer til å passe blondt hår skikkelig godt hehe men da mener jeg virkelig blondt ikke bare lyst😃😉

    20. Jeg har akkurat samme fargene som deg. Naturlig mørk i både hud og hår. Farget håret blondt en gang – og tro meg, det er noe jeg ALDRI skal gjøre igjen. Vi kler det bare ikke, dessverre. Så jeg anbefaler deg på det sterkeste å IKKE gjøre det. Det sliter noe enormt på håret, og det lange håret jeg hadde på den tid, måtte klippes kort. Det vokser også saktere etter all slitasje. Men for all del, ditt hår, ditt valg. Bare en erfaring 🙂

    21. Isabel ver så snill og ikke putt så mye I ansiktet ditt av botoks osv desverre får de deg til og se mye eldre ut allerede 🙁 jeg har aldri operert et sted og man burde vere fornøyd som man er 🙁 mener også sophie Elise har gjort dumt der, henne var mye søtere før.. sier ikke du ikke er pen,men søk på plast surfer gone wrong, vil du se ut som katte dama da du er 50 år ? Kansje før ?? Vet de aldri virker som en dag I morgen levde sån før sjøl men .. De er trist 🙁 tipper du med utenlandske gener ville holdt deg ung lenge uansett men me alle oprasjonene vil tilslutt de kansje kunne gå galt 🙁 tenk tilslutt da om man angrer og de er for sent:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg