Ukens spørsmål

affiliateslenker

.. YOU ASKED, I ANSWERED 

Hvis du er så fornøyd med øynene dine, hvorfor går du da støtt og stadig med blå linser?

– Godt spørsmål! Jeg behøver ikke nødvendigvis mene selve øyenfargen min når jeg sier at jeg er fornøyd med øynene mine. Jeg synes de er store og har en fin form. Jeg har dog ikke noe i mot fargen heller, men jeg elsker jo å eksperimentere med utseendet.

Bruker du aldri klær/antrekk fler enn én gang?

– Nesten ikke. Jakker og kjoler bruker jeg gjerne flere ganger, mens resten kanskje ikke brukes så mange ganger. Veldig dum vane, men slik har det nå blitt. Tror kanskje det har noe med det at jeg publiserer antrekks innlegg her på bloggen, og da er det ikke så spennende om jeg går med det samme, om du skjønner?

Hvordan krøller du håret ditt?

– Jeg bruker denne rettetangen fra GHD. Den er faaantastisk! Krøllene holder helt til neste gang jeg vasker håret, i tillegg skader den mindre enn vanlige rettetanger. Elsker denne, kunne aldri klart meg uten!

Hvordan er drømmehuset ditt?

– Åh! Stooort, luksuriøst, basseng (innendørs og utendørs), masse speil, i glass, takterrasse.. Nei, her kan jeg ramse opp i flere timer, haha. Jeg kan jo bruke Kourtney Kardashian sitt hus som et godt eksempel! Jeg elsker det!

Trener du noe? Og hva, hvis du trener?

– Nei, ikke noe særlig. Eller jo! Jeg driver med en sport, og det er sex. 

Hvordan har du det egentlig?

– Takk som spør! Jeg har det fantastisk fint for tiden. Business går som best, jeg har det veldig fint på privaten og med meg selv. Nei, jeg har faktisk svært lite å klage på, og det er et veldig godt tegn. Jeg elsker livet!

Plis si at du tulla da du skrev at du skulle få barn når du er 40?

– Nei, jeg er helt seriøs. 🙂

Hvordan går det mellom deg og Sara? Føler ikke du skriver så mye om henne lenge og jeg har alltid tenkt at dere to er perfekte søte bestevenner:)

– Det går veldig fint mellom oss! Hun er fortsatt i Rhodos, noe hun har vært siden Mai. Derfor ses vi ganske lite for tiden. Savner henne veldig, da! 🙂

Hva er ditt favoritt antrekk for øyeblikket?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sneakers her / bomberjakke her / t-shirt her / jeans her

 

Hvor mange operasjoner har du tatt og hvilke?

– Tre. Puppene, rumpa og nesen.

Hvor mye penger bruker dere på taxi hver måned?

– Haha! Latterlig flaut mye. Vi har faktisk blitt enige om å slutte med det, så taxi budsjettet har sunket betraktelig! Det er bra da. Vi har vel sponset Oslo taxi litt for lenge nå, altså.

Hvorfor går du ikke med ringen du fikk av Pierre?

– … Jeg er så dum. Når jeg opererte rumpen min presterte jeg å glemme den igjen i villaen. Jeg merket det da vi satt på flyet. Herregud så flau jeg ble…. 

________

Still gjerne spørsmål til neste uke!

 

55 kommentarer
    1. Siden du sier du og P har sex 3-4 ganger daglig, hvordan gikk det i Bulgaria da, i og med dere delte rom med søsknene dine? Hahah

    2. Hvordan holder du deg tynn når du ikke trener å spiser ikke særlig sint etter det jeg har fått med meg på bloggen ?

    3. Siden du sier du ikke skal ha barn før du er 40, hvordan er dine tanker rundt det faktum at det er mye mer risikabelt å få barn i så høy alder, med tanke på barnets helse og sjansen for at barnet blir født med downs syndrom?

    4. Du og Sophie Elise har jo tatt akkurat de samme tre operasjonene! 😉 Bare at hun ikke innrømmer rompa. Utrolig tåpelig, når det syns såpass godt! Og hun har jo innrømmet de andre, så what’s the big deal. Blir bare for dumt! Likevel er det du som får mest pes, lite urettferdig da!!

    5. Håper ikke du tar deg nær av alle de frekke kommentarene du får hver dag Isabel! Rart hvordan mange mener man er falsk når man endrer på utseendet, når det er hvordan man er på innsiden/personlighet som teller? Hvordan vises det gjennom utseendet liksom? Jeg synes du virker utrolig søt. Du var fin før, og fin nå! Ha en super dag 🙂

    6. Er du og småsøsknene dine helsøsken eller halvsøsken? du nevnte jo en gang at det bare var du og storesøsteren din som hadde forskjellig far 🙂

    7. Tuller du?! Går du bare med klærne dine en gang? Det er helt greit for meg å se klærne om igjen i forskjellige antrekk, og det tror jeg de fleste er enige i. Tenk litt på miljøet! Hva om vi alle skulle holde på sånn, hvordan hadde verden vært da? Husk at du er et forbilde for mange, så vær så snill å tenke på miljøet!

    8. Haha sport og det e sex 😂😂😂 døøøde !!
      Fine spørsmål og svar 🙂
      Kan du vise i et innlægg kordan iphonen din ser ut og kordan appa du har ? 🙂

    9. Når skal du røpe hva den neste operasjonen dreier seg om? 😀 evnt hvilket område på kroppen? veldig spent!!

    10. Rekner med at du vet at om du venter til du er 35år + med å bli gravid er det ikke store kjangsen å om du venter er det større kjangs for at noe er galt med barnet! Tror du bør lese deg litt opp jeg!

    11. Apropos å få barn: har du tenkt noe på hvordan du kommer til å snakke med barna dine om operasjoner? Jeg tenker på når de ser bilder av deg fra før operasjonene og sånn? Hva om de ligner på deg sånn du så ut før? At du ikke synes selv at du var fin nok som du var sender jo visse signaler.

    12. Veldig trist, rart og utrolig materialistisk at du kun bruker klær en gang! Trodde det nesten ikke da jeg så det! Hva gjør du med det etterpå? Og, siden du tydeligvis er et forbilde for unge (kanskje med dårlig råd), burde ikke du vise hvordan man kan style mange plagg på mange forskjellige måter?

    13. Du er veldig rett fram i svarene dine, og du svever på rosa skyer. Du blir bare mer og mer provoserende. Men jeg liker det. Takk for god underholdning 🙂

    14. SPØRSMÅL: jeg selger med et spørsmål til neste spørsmålsrunde. Kan du legge ut en bilde av hvordan ringen du fikk av Pierre så ut? TAKK❤️❤️

    15. Du bør ikke farge håret sort igjen, du kler brunt og lysere mye bedre. Av en eller annen grunn så blir sort altfor hardt på deg, men brunt eller lyst derimot blir både naturlig og kledelig og du ser mye penere ut med det.

    16. Kaste klær etter 1 dags bruk… Hva skal man si. Har ikke ord. Dette er rett og slett sløseri av verste sort. Skamme deg Isabelle, men du vet jo ikke bedre

    17. Dere har vel ikke sponset Oslo Taxi. Dere har kjøpt en vare. Du får google å sponse. Du blir sponset men tydeligvis ikke av Oslo Taxi

    18. Du sier du vil ha barn da du er 40, har du tenkt på hvordan det er for datteren / sønnen din da du er 50? Når du er 50, som en gamme dame er ditt barn 10 år gammel… Å det er alderen der du hvertfall burde være en bestemor. Jeg liker deg kjempe mye, ikke ta dette som hat. Men skjønner du hvordan det er. Mere logisk å få barn før den alderen så barnet ditt rekker å gå en lang tid med sin mor og far i fremtiden. Å slippe å tenke ” Nei, mamma er 55, å jeg er 15″ haha. Men dine valg altså.

    19. Hadde satt veldig stor pris på svar ang. dette. Hvor har du kjøpt de firkantete tallerkenene dere brukte i den nyeste hjemme hos videoen? Har lett etter sånne lenge! <3

    20. Jeg har spurt før, men tror jeg ikke fikk noe svar. Er Pierre helt svensk eller har han noen utenlandske gener? 🙂 Syns han har litt mørke trekk!

    21. I fjor når du var på rhodos å jobbet for gg så var også linn der, dere virket ganske close da, har du kontakt me henne nå i de hele tatt?

    22. Hei du fine! 🙂 Den rosa jakken din på bildet over her, kommer du til å legge den ut for salg i nettbutikken din? Hvor finner jeg nettbutikken din, legger du ut en link? 🙂 Du har sikkert mye fint som passer til lille meg 🙂
      Forøvrig ville jeg bare si at jeg synes din naturlige øyefarge er veldig fin, jeg skulle ønske jeg hadde brune øyne som deg, og jeg leste tidligere du skulle farge håret ditt blondt men jeg må bare få si at jeg digger fargen du har akkurat nå etter du lysnet det litt igjen 🙂 det kler deg veldig selvom du sikkert ønsker litt større forandringer. Jeg gjorde det samme for 1/2 år siden, jeg er naturlig veldig lys men farget det brunt! haha! Det gjør jeg ikke igjen, det passet ikke til meg. Men det var gøy å prøve 😀 Klem!

    23. 50 år behøver ikke være “gammel dame”. Vet om mange 50 årige kvinner som er spreke,sunne og vakre som 30 åringer. Så nå får dere gi dere med dette snakket om at Isabel ikke burde vente til hun er 40. Hun vet alt dette dere skriver, dere sløser bort tiden deres med å hvere så negative, for det er hennes valg og KUN hennes avgjørelse! Og ikke minst hennes kropp. Så få dere en hobby..

    24. Kansje hun ikke vil ha barn heller. Barm er ikke de viktigste I hele verden for alle ,noen vil heller reiser seg selv først. Og ja man er ikke altid gammel som 50 år. Typen er 50 og jeg 22. Men jeg føler likevel ikke han er gammel for meg tross aldersforskjell hehe . Ha en fin dag alle

    25. Hvis dere har sex så ofte som du sier, hvorfor føler du et behov for å skryte så hemningsløst da? Når man skryter så mye av noe er det som regel bare en kompansasjon for noe som ikke er.

    26. Å ta injeksjoner i leppene er virkelig ikke en operasjon hahaha!! 😉
      Pierre er halvt libaneser, det har hun svart på tidligere!
      40-50 år er virkelig ikke gammelt i det hele tatt!!!! Man er faktisk mye mer moden til å ta seg av barn også! Uansett ser jeg flere og flere som velger bort det å få barn, av mange grunner..

    27. Du burde heller ha utnyttet den mengden klær du har og vist hvordan du kan style et klesplagg på mange forskjellige måter. Hvordan en bukse eller et skjørt kan styles til å være fin til jobb, til lunsj med venninner, og til ut på byen. Det vanvittige forbruket ditt kan ikke unnskyldes med at du har en blogg og derfor ikke kan bruke samme klesplagg flere ganger.

    28. Jo eldre du er før du får barn vil sjansen for å få et barn med for eksempel downs syndrom øke. Husk å sjekke hvor mange egg du har da, sånn at du ikke ender opp uten egg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg