ondskapsfulle innlegg og kritikk

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du vet den følelsen når du har gått på autopilot og hatt en super travel dag? Pjuh! Slik har jeg hatt det i dag, men det er helt okei. Jeg liker å ha agendaen full, for da kan jeg legge meg med god samvittighet når den tid kommer. Ingenting er bedre enn nettopp den følelsen av at man virkelig har vært produktiv. Nå derimot er det endelig tid for sofakos og Shameless på TV-skjermen! Jeg har lovet P å lage kyllingwok (søren at jeg viste han at jeg faktisk duger til å lage denne ene retten, haha), så det skal jeg straks gjøre. Magene våres rumler i kor her, sultne er vi altså. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her

.   .   .

Fra det ene til det andre.. Innlegget mitt i går, folkens. Herre, for et styr det har oppstått i kommentarfeltet. Det er helt vanvittig! Tenk at så mange mennesker har tatt seg retten og følt behovet til å kritisere mitt arbeid og mitt valg? Dét er og helt vanvittig. Men! Er det noe jeg har lært meg så er det at det ikke spiller noen rolle hva jeg skriver. For uansett hva jeg publiserer – bra eller dårlig – får jeg både hatet og kritikken uansett. Og det av den simple grunnen; disse menneskene liker meg helt enkelt ikke. Faktisk misliker de meg latterlig sterkt. Så enkelt er det, de har bestemt seg for at jeg er et stort og stygt monster, og slik er det uansett hva jeg har for meninger eller verdier. For å være helt ærlig med dere så tenkte jeg veldig, veldig annerledes før. Jeg tvilte alltid på mine innlegg og det jeg skrev, men nå? Nå har jeg innsett at det er ikke det som er problemet. Problemet ligger blant hatet, og hatet kommer uansett til å være der – uansett om det er bra, dårlige, godhjertede eller ondskapsfulle innlegg.

70 kommentarer
    1. Elsker hvordan du bare reiser deg og børster dritten du får av skuldrene. Det er en av grunnene til at jeg leser bloggen din hver dag. Du har bein i nesa og står opp for deg selv i stedet for å legge deg ned å grine. Stå på Bella! You rock!😘

    2. Æ e enig, du førtjæne ikje alt hate.. heilt sjukt kor folk klikka igår… :-S
      Du klare og lage maten om du bare står på 😀
      ❤❤❤

    3. Synes du helt og holdent at å tjene 200k i måneden på å blogge er fortjent? Liker bloggen din og syns det er underholdene av en grunn, men er ganske så delt med meninger om den store summen du får utbetalt hver måned for å blogge. Dette er jo såklart ikke du som har bestemt, men er sykt rart at en slik ting skal en kunne tjene så bra på, mens sykepleiere, ansatte i barnehagen, andre yrkesgrupper har langt i fra så bra, men det de gjør er å å hjelpe andre mennesker, den primære sosialiseringa til barnet og et godt liv for de eldre som overhodet mulig. Det er jo mye mer verdt jobb å gjøre, enn å blogge om sitt eget liv og hverdag. Synst det er så feil lagt opp, og nei ikke din feil men er ganske interessert i å høre hva du mener om det? Selv er jeg kun 18 år, er lærling i barnehage, men har planer om å bli sykepleier/barnesykepleier. Er på ingen måte sjalu, uten å si at jeg ikke ville hatt så god lønn, men tror jeg snakker for flere når jeg sier at det med lønn kunne ha møttes på midten en plass, for jeg føler yrkesgrupper er verdt mye mer enn en blogg.
      Sinnsykt dårlig på å formulere meg og å få fram mine poeng, men som sagt er ganske så delt av meninger.

    4. Jeg har aldri opplevd netthat personlig, men dette er grovt! Få klarer å skille sak og person, det vitner om unge uerfarne lesere. Hev deg over disse, gå med hodet hevet og tenk at de bare er misunnelige! Det er nettopp det det er; misunnelse! Stå på Isabell, jeg heier på deg 😀

    5. jealous bitches, vil æ kall dem.. :p Rett å slett! Æ har fulgt dæ leng, aldri vorre den som bruke å kommenter, men æ bli faktisk så jævli forbanna når folk kan sitt å skriv så my styggt t andre menneska, med hensikt å sår dem.. Blir sååå kvalm. Men somsagt, det e jo kun sjalusi + kanskje endel småunga som kommentere og trur dem vet ka dem snakke om. Har ikke dokker som kommentere sånt, lært at man ska hold kjæft om man ikke har nå positivt å si?! (Sikta te dem som kommentert på innlegge om bloggerne)
      Du har all grunn t å vær stolt over dæ sjøl! 🙂

    6. Vet dere hva? Jeg blir faen meg flau av å være norsk, her sitter dere å skriver dritt om hvordan hun er, hva hun går i, hvordan meninger hun har, bla bla bla bla. Fy faen.
      Du, ja du som sitter der å leser denne kommentaren, jeg vet ikke om du er en av dem som har skrevet disse trassige dirkete slemme kommentarene, men hvis du er en av dem burde du seriøst skjerpe deg.
      Fy søren att det går Ann? Kan jeg spørre deg…hva får du ut av å skrive så direkte slemme Ting? Føler du at du har oppnådd noe? Føler du deg kanskje sterkere, for her tørr du å ytre dine meninger, for i real life er du den som sitter i ett hjørne å er stille som en mus. Off.
      Du hadde vel aldri sagt det til ansiktet hennes?
      Jeg er ikke noe stor fan av Isabell, men er det noe jeg liker med henne det er at hun hun gir totalt faen. Å det kan vi alle lære av. Hun har sitt liv…la hun leve som hun vil, la hun ta de valgene hun ønsker å ta, la hun bruke mye sminke, la hun operer både rumpe, lepper, la hun skjemme bort kjæresten sin.
      “Du lever livet kun for deg selv, du lever det for ingen andre.
      Å husk; du som skrive hate, du som klikker deg inn hver dag for å skrive direkte slemme kommentarer –
      du, du dobler summen hennes;)

    7. Flott innlegg 🙂 liker at du står for det du sa og at du bare gir full faen i alle de kommentarene.. Du vet de som skriver slike kommentarer har ikkenoe bedre å gjøre enn å slenge dritt! De burde helr gå å lære seg litt folkeskikk! Ser ut som foreldrene ikke har oppdratt dem riktig :p
      Stå på flotte Isabel, u rock them all 💋

    8. Det er helt riktig det, Isabel!
      Haters gonna hate, uansett hvor god du viser deg å være..!
      Jeg må innrømme at før var jeg litt skeptisk til deg, men etter å ha sett med mine egne øyne hva du faktisk må gå gjennom av negativitet og nesten mobbing til tider, har jeg virkelig fått sansen for deg, fordi du takler alt på en meget respektabel måte!
      Du blir heller aldri sint (du viser det hverfall ikke) og du svarer haterne på en svært profesjonell måte, og også dette er mye av grunnen til at jeg har fått sansen for deg!
      All respekt til seg, fortsett sånn og vær sterk!💪💖

    9. Nei, det er ikke sjalusi. Det er at hun fremmer og står for og viderefører alt som er galt med samfunnet. Materalistisk og sykelig utseende fokusert. Når du ser deg i speilet så er det ikke deg, trist at en så flott jente som du var har synket så lavt..

    10. Så glad for at æ sjøl ikke er et nett-troll. Det virkelig temmelig kjipt og stusselig. Stå på, og fortsett og del dine tanker og meninger! 🙂 Ønsker dæ bare godt. Kanskje det vil være best å fokusere på dem som vil dæ vel. Æ forstår at det er mange meninger ifht lønn. For et helt rettferdig system er det ikke. Men på din plattform er det mye penger i omløp, og da vil det der være fair at du får din del av kaka. Men sett i et større perspektiv er det ikke synonymt med at du fortjener mer lønn enn folk i andre jobber. Men det har æ heller ikke fått med meg at du har ment! 🙂 Ha en fin kveld:)

    11. Åh, det er så bra at du hever deg over det og lever ditt liv! Som du sier, du kan ikke tilfredstille alle, så det minste du kan gjøre er å gjøre det som gjør DEG glad 🙂 Gjør du det, har du oppnådd mye i livet tenker jeg! Stå på, søta <3

    12. Jeg syns du skal stenge kommentarfeltet – jeg kommenterer aldri på blogger! Men jeg kan ikke dy meg denne gangen. Hvis man skriver krasse innlegg så kommer du til å få kritikk og den svir. Og det er så mange idioter der ute som ikke klarer å ha en sakelig tone. Og man ser jo at det går inn på deg hver gang. Jeg sier stengt det! Ta fra dem makta! Du mister ikke plassen din av den grunn, og da kan du publisere innlegg uten at du må inn å forsvare deg hele tiden!

    13. Det kan vel oppsummeres i sjalusi og misunnelse – enkelt og greit. Det at du får så mye i sponspenger og hva du enn tjener på, så er det fordi noen vil betale såpass fordi de igjen tjener på deg. Så enkelt, markedet styrer. Så kan man mislike operasjoner og at du tidligere la vekt på at du jobbet så hardt, som du ikke legger så mye vekt på lenger. Mange jobber mye hardere for en mye lavere lønn, men du har klart å få veldig god lønn via bloggen – ergo er det fortjent! Alle som vil kan jo bare prøve selv, det er ikke såå enkelt å oppnå lesertallet du har. Så det er fortjent, haters er kun utrolig misunnelige fordi de ikke har ditt liv som er fylt med en frihet vi alle drømmer om. Keep going du 🙂

    14. Fy søren du e RÅ!!!!!!!!!
      Alle (til og med eg) e faktisk mesunte på det du har fått te! Du har lønn som sikkert 99% av her inne bare kan drømme!!
      STÅ PÅ ISABEL <3
      Klem!

    15. Stå på!! Det vil alltid være noen som er sjalu, og ikke har det bra nok med seg selv så de må rakke ned på andre.

    16. Når du skal blottlegge så mye av ditt liv forstår jeg at du ikke godtar hva som helst. Det å bli filmet i flere måneder er belastende også for dere som allerede bruker mye tid på bloggen. Men jeg tror mange av de kritiske kommentaren kommer av at de rett og slett vil presisere at det har en viss markedsverdi for deg å delta i programmet. Det vil helt klart kunne åpne flere dører innenfor bransjen, enda flere unike lesere og ikke minst at leserne faktisk blir bedre kjent med deg og ser deg i flere hverdagslige settinger. Du forteller stadig om møter og spennende avtaler men etter så lang tid kan jeg fortsatt ikke se at du har deltatt i noen store prosjekter eller TV program av stor betydning, men det er kanskje det som kommer nå?
      Oppsummert er det klart at dette er ditt valg og alle ekstremt kritiske kommentarer kommer nok av uvitenhet rundt hva det å delta i bloggerne faktisk innebærer for dere bloggere.

    17. Du er bare råkul! Digger at du har og står for meningene dine, og jeg syns du er elstremt sterk som takler det såpass bra! I tillegg har du mot til å faktisk snakke imot netttrollene i kommentarfeltet☺️🙌🏼 jeg digger deg!

    18. Et råd Isabel, slutt å svare de som skriver hate kommentarer, når de ikke får oppmerksomhet blir det ikke så gøy for dem lenger, og de gir seg etterhvert. Overse dem totalt. Konstruktiv kritikk er greit, men hat kommentarer har aldri vært greit i noen sammenhenger.

    19. Helt siden paradise hotel 2015 var ferdig har jeg lest bloggen din! Helt siden da vert fan av deg!! Jeg kom innpå nå for å si; kjør på Isabel du rocke!!!

    20. Du er kjempe fin, Isabel! Du gjør en super bra jobb med bloggen, so keep up the good work. You are doing great! Ikke bry deg om hva folk mener eller tenker, det er en grunn for at de velger å bruke sin energi på deg, istedenfor dem selv (som de egentlig burde). Jeg vet veldig godt hvordan det er å være omringet av sjalue mennesker som ikke vil ditt beste, men husk at disse menneskene også er dine største fans! Elsk dem, og gjør de enda mer sjalue 😉

    21. Det er helt riktig at du bør synes synd på sjalue mennesker, fordi de sliter virkelig med seg selv. Du kan bare være glad for at noen er sjalu fordi det betyr at du er bedre enn de.
      Når det gjelder diskusjonen om hvem som fortjener bedre lønn. Jeg er forsåvidt enig med at vi som jobber innenfor helsepersonalet, politi eller at noen yrker er viktigere for samfunnet enn andre. La oss ta for oss skuespillere, et samfunn hadde fint klart seg uten de, men de tjener myee mer enn leger feks og slik har det alltid vært. Ditt yrke kommer også innenfor underholdning, men siden det kanskje er et nokså nytt yrke så sliter folk med å akseptere det.
      Uansett, stå på isabel:)

    22. Prøv å ikkje bry deg Isabel! Du e bra!!!
      Någe heilt aent nå, haha
      Eg lure sånn på kor de sølv skonå dine e fra (loafers) Har leida øve alt men finne de ingen plass:( håpe virkelig på svar!!

    23. Vet du hva? Jeg skal være så ærlig å faktisk innrømme at jeg er misunnelig på deg! Jeg skulle veldig gjerne hatt din jobb og din økonomi. Jeg klikker meg inn her daglig fordi det er et eller annet som fascinerer meg ved deg. Jeg tror det er fordi vi to lever to totalt forskjellige liv, og jeg forundrer meg over at dine problemer er så vidt forskjellige fra mine. Jeg er uenig med deg på flere punkter, og jeg tror nok aldri jeg og du ville vært venner. Dette sier jeg med et smil om munnen, føler jeg må poengtere det da ting som er I skrift ofte kan bli mistolket 🙂
      Når det er sagt, så unner jeg deg jobben din og inntekten din! Virkelig! Jeg tror hele poenget mitt med denne kommentaren er at man kan faktisk være misunnelig på noen, men samtidig klare å unne noen det de har. 🙂 Det er synd og skam at visse mennesker ikke klarer å kunne unne noen rikdom og berømmelse uten å komme med krasse kommentarer og sist men ikke minst det jeg misliker mest; hersketeknikker som ” Du aner ikke hva hardt arbeid er, mitt liv er så mye vanskeligere enn ditt, her har du min knallharde livshistorie, det går dårlig for meg så derfor er det urettferdig at du har det så bra ” etc etc.
      Jeg håper jeg en dag kan klare å oppnå den inntekten som du har, og jeg jobber også hardt! Så ja, jeg misunner deg, men unner deg 🙂
      Ha en fin kveld!

    24. Kutt ut den bæsinga di Isabel.
      Du velger selv å skrive det du skriver og valgene du tar også sutrer du over kritikk? Du modererer feltet ditt selv så jeg synes det blir for dumt å skrive lange krokodilletårer.
      Deler du ditt liv med lesere så vil du få ulike tilbalemeldinger. Du kan ikke forvente at alle liker valgene du tar 😉 Sånn ere å være blogger. Blir det for mye for deg så steng feltet.
      Men slutt å syte DramaBella, det kler deg ikke!
      Andre bloggere hever seg over kritikken mens du tåler ikke en dritt.

    25. Klart det har en stor markedsverdi å være med i bloggerne, derfor er det vanskelig å forstå at du ikke er med. Personlig tror jeg du hadde vunnet på det, men om det andre tvkonseptet er enda bedre er det mer forståelig.
      Hvis kommentarene sårer deg kan du selvsagt stenge. Men feks Ariel som stengte mistet mange lesere, og tror ikke de har kommet tilbake. Anna og Sophie har ligget på topp lenge med stengt kommentarfelt, så det er mulig. Apropos, de to største bloggerne har de kjedeligste bloggene. De blogger sjeldent og kjedelig. Sophie er mest interessert i å vise frem den opererte rumpa si.

    26. Vet du hva, dette er er bare ren misunnelse. Jeg skjønner hva folk mener når de skriver om at folk i helsevesenet og sånn tjener mindre penger enn bloggere og at det er veldig rart. Men sånn er tydeligvis den verdenen vi lever i i dag. Bloggere som Isabell tjener mye penger fordi folk leser den. Kanskje ikke bloggere redder liv, men de gjør en jobb som mange kunne ønske de kunne gjøre like bra. Kanskje ikke den vanskeligste jobben i verden, men det er noe de liker å gjøre. Det er drøye summer de tjener, men dette har blitt så stort at folk er villige til å betale enhver pris for å produktene dems til å synes. Jeg synes du er tøff jeg, Isabel! Du sier det du mener! Du skriver det du ønsker å skrive! Folk leser bloggen din! Nettrollene leser bloggen din og de kommer fortsatt til å gjøre det og de kommer til å fortsette å kommentere fordi det tydeligvis er noe de blir stolt av… Stå på! <3

    27. Isabel, fyfaen, jeg er jente og jeg hadde en våt drøm om deg!! Jeg aaner virkelig ikke hvorfor i helvete jeg drømte det jeg gjorde, skal ikke gå i detaljer, men det sier kanskje noe om hvordan du fremstår – som et sexobjekt. Shit, du får velge selv om dette er et komplemang. Du var iallfall veldig erfaren! Hahaha. Skal sies at jeg liker badboys og ikke jenter.. Trodde jeg iallfall!

    28. Å ta opp kampen med kritikken og det som verre er, er nytteløst. Det bare preller av disse menneskene uansett. En burde egentlig ikke vie de noe som helst oppmerksomhet i form av motkommentarer. Det gir de bare næring og motivasjon til å fortsette.

    29. Nei, vet du hva.. Jeg har faktisk sansen for deg. Men, som jeg sa, du må komme med kvalitet når du publiserer, og heller fokusere på det ene innlegget istedenfor de tre som bare er fyllstoff 🙂 Som blogger mener jeg det er viktig å være åpen for andres innvendinger og meninger. Det er ikke dermed sagt at alle folk er nettroll og vil deg ondt.
      Lykke til!

    30. Pleier aldri å kommentere på blogger osv, heller aldri lese blogger! Men din blogg leser jeg, og av den grunn at du er så ærlig når du skriver. Du er ærlig om alt du gjør og hva du føler. Du gjør bloggen din spennende, og det er vanskeligere enn man tror! Jeg vil mye heller lese en blogg som gir meg mer enn en update over den perfekte dagen med frokost på senga og grønnsakssmoothie’r som i virkeligheten smaker forjævlig. Du er IKKE sånn, og det er jeg takknemlig for!
      Jeg syntes det er trist at det finnes folk der ute som hater over din suksess.. Men husk at, når du til og med har fått hatere til og seriøst bruke tiden sin på å klikke inn på bloggen din for å kommentere, JA da er du faen meg en god blogger!!
      Jeg håper du ser dine egne grenser for hvor langt du kan takle drittkommentarer, og da sletter kommentarfeltet ditt FØR det er forseint. Slike kommentarer sitter inne mer enn man kanskje vil innrømme og man kan ikke være stronggirl hele tiden. Det hadde vært utrolig trist om du ville legge ned bloggen fordi du ikke orker mer av det.
      Ta vare på deg selv!!
      Du er flink i det du gjør, og det vet du

    31. Altså Isabel. Jeg hørte hva du nevnte på snap ang hva folk sier om deg osv. Men hvorfor i huleste legger du fram ting på en så rar måte da. Alt handler jo om operasjonene, virker det som for meg.. beklager men det får man faktisk veldig inntrykk av. Det er ikke bra når 10-11 åringer kommer til meg å sier de vil operere seg her og der fordi du bretter fram med dettr som det skulle vært like naturlig som å kjøpe en sjokolade i butikken. om og om igjen “sånn så jeg ut før å sånn så jeg ut etter alle operasjonene dine. Nå skal jeg vise dere hvor stor forskjell det er blitt etc.” Er det ikke annet du driver med da? Jo du har et valg om hva du legger fram, og hvordan du legger det fram. Du er blitt et litt “kjent” ansikt for flere nå som du selv også valgte å derfor vil jeg også nevne du faktisk er blitt en rollemodell og et forbilde for mange barn og veldig mange unge jenter og gutter. Jeg syns du virker som en søt jente Isabel. Men dette utseendehysteriet ditt begynner å gå litt langt nå. Du har mange gode innlegg nå og da, men hvorfor sporer du plutselig av? Dette blir rett og slett da en veldig usunn blogg for mange. Om du har et problem med ditt selvbilde er jeg veldig lei meg for det. Men vær så snill, ikke “reklamer” med disse greiere dine på den måten. Jeg tror du er en smart jente. Så kutt ut å lat som du ikke ser realiteten og det virkelige liv de fleste av oss andre faktisk lever i. Enig i at det er mange netttroll som er ute å flyr å snakker usaklig bare for å være stygge. Men se gjennom linjene da kjære du. Det jeg eks nevnte nå står jeg for, men du ser sikkert på meg som fryktelig slem. Å det er helt ok. Hilsen bekymret jente28

    32. Det å blogge er ikke bare underholdning! Jeg mener at når man er blogger har man muligheten for en stemme i samfunnet! Man har muligheten til og nå ut til mennesker! Og isabell hjelper mange bedrifter med markedsføring! Altså er ikke som hun bare sitter hjemme på rompa og bare skriver om sminke og operasjoner!Idag foregår det meste på det sosiale plattformet! De fleste ting vil bli formidlet elektronisk! Tenk på den erfaringen isabell får innen sosial media, markedføring og livet generelt! Den jenta er like gammel som meg og har opplevd og komt mye lengre enn meg i dette samfunnet! Vil og si hun er veldig kreativ når det kommer til skriving! Er ikke bare bare å komme på hva man skal skrive om, og de utrolige kreative overskriftene hennes, dere sier hun lurer dere! Men tenk hvor smart hun faktisk er for å tiltrekke dered oppmerksomhet! Så vist dere ser forbi det dere mener er overfladisk! Så kan man faktisk se en hardt arbeidene jente som har kommet veldig langt! kanskje ikke i yrket ditt, men i et yrke hun trives i! Jeg vil faktisk si at jeg unner henne det! <3

    33. Heia Bella <3 stå på vakre unge flotte jente!! Jeg er også misunnelig på deg og kunne ønske jeg tjente like godt som deg og fikk samme mulighetene som deg. MEN det betyr ikke at jeg blir sur og sint forde om. Jeg unner deg (og alle) alt det gode du får til. Det gjør meg glad å se at du har så suksess. Du skal HVERTFALL ikke ha dårlig samvittighet for at du tjener så bra i forhold til andre yrkesgrupper. Det har vel du INGENTING med. At lærere tjener mye dårligere enn deg kan vel ikke en 22 år gammel jente noe for. Sånn er bare samfunnet. Vil man endre på det så får man kjefte på politkerne ikke deg. Fotballspillere som tjener millioner på millioner gjør vel ikke en viktigere jobb enn en statsminister, men ingen som skriker etter han. I en perfekt verden ville alle ønsket alle det beste av det beste. Jeg unner deg og tjene enda mer enn du tjener nå, enda mer suksess. Unner alle mennesker uendelig med suksess. Det burde disse bevisstløse menneskene som sprer negativitet og sinne gjøre også. Husk at de umulig er lykkelige med seg selv. det er synd på dem rett og slett. Må være vanskelig å gå rundt å irritere seg over at andre mennesker tar avgjørelser som ikke skader noen. For dine valg påvirker bare deg. Veldig merkelig at folk mener så sterkt om andres og dine valg.
      Håååper du ikke lar deg påvirke av disse ubevisste menneskene. Håper du lar kommentarene sveve forbi som skyer på en blå solklar himmel. Peace and love <3

    34. Hei. Du velger å blottlegge mange sider ved deg selv, og du tjener fett på et aktivt kommentarfelt. Jeg synes det er innafor når leserne dine problematiserer din bruk av kosmetisk kirurgi i stort omfang, reagerer på bruk-og-kast-mentalitet, miljøsvineri osv. Men å kommentere utseende ditt negativt, servere skjellsord og negative personkarakteristikker er absolutt ikke greit! Når det er sagt, tror jeg kanskje at mange (inkl meg selv, dessverre) klikker seg inn på bloggen din nettopp pga din noe outrerte stil og spesielle holdninger og pga det sjuke, sjuke kommentarfeltet.

    35. Du er sterk som klarer å holde deg så positiv oppi alt dette, men det er egentlig på tide at du stenger kommentarfeltet ditt. For din del, og fordi disse leserne som kun ser etter ting de kan ta deg på, leter etter ting de kan kritisere, burde ikke få ha denne platformen. De burde ikke få utnytte deg på den måten.

    36. Kjære deg Isabel. Det er ingen som fortjener så mye hets og hat. Det er ren sjalusi for at du lever livet de så gjerne ønsker seg. Stå på og aldri mist motet. Du er flink i jobben din og viser at dette er noe du virkelig vil gjør.
      Blogging er nok ikke en lett jobb, når en tenker på alle bildene som skal tas, innlegg som skal skrives og være intressant i tillegg og alle forventninger som en møter fra personer enn overhodet ikke kjenner. Det er et stort press på den jobben du har, fra alle kanter.
      Det er en grunn til at du har lesere hver dag og det er fordi du gjør virkelig en god jobb.
      jeg tenker ikke på deg som paradise Isabel lengre, du er nå blogger Isabel 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    37. Kyllingwok er godt! 😀 Lettvint, sunt og godt!
      Sykt mange kommentarer på det innlegget ja. Mennesker kommer alltid til å hate som du sier. Stay strong! 😀

    38. Hei, kan du svare på ett spørmål vi alle lurer på? Du unngår det alltid 🙁
      – Har Pierre jobb, eller forsørger du han?

    39. Finner denne bloggen interessant fordi jenta er ekstremt pen og blogger om blant annet klær og sminke som nesten alle tenåringsjenter er opptatt av. Hun blogger om operasjoner som også er veldig spennende å lese om fordi det er også noe de fleste jenter ville gjort om de hadde hatt like mye penger som hun. Derfor får hun mange lesere… Ikke nødvendigvis fordi hun er flink å skrive interessante innlegg eller gjør så mye viktig for samfunnet. Det er ekstremt urettferdig å tjene 200K i måneden på dette men sånn er verden blitt. jeg er sykepleierstudent og forventer en årslønn på rundt 400K som ferdig utdannet. Sykt.

    40. How do you think you know whether I hate you or not? Because I don’t! How would I, I don’t know you 🙂 What I do know is your choices as you choose to tell of them at your blog! And I despise most of the ones I’ve read about so far. As a matter of fact my first impression of you was great, but you turned out to SEEM (not be) very spoiled and self-arbsorbed. I don’t care how much you deserve your money, you clearly don’t spend them wisely, and still you demand respect for your choices. Stop blogging if you don’t like the way people respond to it, or keep doing it and be a good laugh 👊

    41. Helt ærlig isabel, du bør være takknemlig for haterne, de er kun sjalu og det er de som betaler store deler av lønnen din. Du er beintøff og rå!

    42. Kjenner jeg blir så forbanna når jeg leser hvordan enkelte tenker eller at de bare MÅ trykke inn for føle seg bedre med hakke ned på deg. Dette handler mye om sjalusi, veldig åpenbart. Jeg kan ærlig innrømme jeg er sjalu på deg, du får masse flotte klær og du tjener godt og har mulighet leve et godt liv som mange selv kunne ønsket, men dette handler også om at du har jobbet til og komme der og ble et kjent ansikt gjennom PH som mange andre selv kunne blitt om de valgte delta i programmet og gjøre det så bra som du har gjort! Ikke minst så er det leserene som gjør at du er på topplisten, så hadde personer ment du var så dårlig blogger hvorfor gidder de gå innpå bloggen din da? Skjønner ikke helt tankegangen til folk jeg, eller behovet for at deres dag skal bli så mye bedre med gå innpå bloggen din og kritisere deg. Så klart kan man være uenig og ha meninger, men trenger man være slem fordi? NEI! Jeg syns du er kjempe vakker Isabell med eller uten operasjoner. Du virker som en godhjertet person som bryr seg om de rundt deg, utrolig trist at ikke alle ser det og heller lar misunnelsen ta over. Men tenk, Kim kardashian har nok fått mye hat hun også. Bare hev deg over drit kommentarene! Husk at det er mange som tenker godt om deg og liker bloggen din og det du gjør. Ha en flott dag:)

    43. Det at du har trekket deg fra bloggerne syns jeg er litt dårlig. Tenk på alle de leserne som hadde hatt glede av se deg på akkurat dette programmet. Jeg ser din side også selvfølgelig. Men husk å tenk på leserne dine også. Det er de som har gjort at du er der du er nå

    44. Føler vi er SÅ like! Nå flytter jeg snart i et 400 KVD hus, med 6 soverom, 4 bad og 3 stuer. Boblebad på terrasen med utsik over sjøen. Dette blir så diigg! Håper du følger meg vider, dett blir så spennende!

    45. Malin: Jeg skjønner hva du mener, men da får jeg istedenfor bli flinkere til å legge ut videoer 🙂 Vi har jo blant annet serien på Youtube “hjemme hos Pierre og Isabel” hvor vi filmer hverdagen vår. Ellers er det andre prosjekter på gang, så forhåpentligvis vil mine lesere få se mer av meg senere på noe annet enn Bloggerne. Klem!

    46. Anonym: Herre, for en nydelig kommentar. Tusen takk!! Du er gull <3 Det er slike som deg som gir meg motivasjon til å jobbe enda hardere, og tro på meg selv. Tusen takk!

    47. Anonym: Jeg synes selv det kan være urettferdig med hvordan lønninger er alt etter hvilket yrke det er, men det må man nesten ta med politikerne og ikke meg.. Takk for en fin kommentar <3

    48. Nysgjerrig: Jeg ser du har stilt dette spørsmålet tidligere, og jeg har svart deg hver gang. Hehe. Vi jobber sammen på bloggen, og så holder vi på med et annet prosjekt som han jobber mest med. Det kommer mer om det på bloggen når alt er klart – vi gleder oss veldig! 🙂

    49. De som klager er misunnelige. Ikke bry deg om dem.
      Livet er ikke rettferdig, og det er det bare å innse først som sist. Du over som sa at Isabell ikke burde tjene mer enn en sykepleier eller lærer…hvorfor ikke? Fotballspillere tjener mange millioner i året av å sparke en fotball. Hun har laget ett produkt som selger ved bruk av sitt utseende, drama fra paradise hotel og jevnlig publisering av innlegg. Bra gjort av henne! Istedenfor å klage så bruk dine egne kreative evner til å opprette noe som kan gi deg bedre lønn enn en gj.snittlig sykepleierlønning.
      Stå på og bruk haterne for all det er verdt. Kast bensin på bålet. Det betyr penger i kassa for deg 🙂

    50. Nydelig e du😍❤️ Kan du si i en video på Snapchat at de må følge 2017invicta på Instagram😘Og alle dokker, gje nu faen i alle kommentarene som er negativ! Tenk om detta va dæ

    51. Kära Isabel!
      Du har fått 318 inlägg med anledning av dina inlägg om Bloggerne m.m. Måste vara rekord.
      I början var inläggen elaka personangrepp och ren dritt men efterhand blev de mer och mer positiva. Du är en framstående bloggare och har en personlig stil, vilket dina läsare uppskattar.
      Det var en klokt val att inte gå med i Bloggerne. Jag tror inte du mått bra av att få ditt privatliv uthängt på Tv utom din kontroll. Jag vet inte om Pierre skulle gillat det ?
      Ta åt dig av alla positiva omdömen du fått och glöm alla elakheter. Jag begriper inte vad folk får ut av att skriva sån dritt.
      Lycka till med de nya projekten och var dig själv. Det är den Isabel dina riktiga läsare vill ha.
      Stor kram till dig och Pierre.

    52. Shameless er ein god serie, ser på den sjølv 🙂 so har eg sett ferdig ein serie som heiter Stranger tings 🙂 god den og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg