nytt i sminkeveska!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

. . new additions 

Er det bare jeg som er overlykkelig over at taxfree finnes, også på innland? Hvert fall på Gardermoen, da. Jeg elsker sminke, jeg elsker produkter og jeg elsker velvære. Det å kjøpe nye sminkeprodukter er alltid like gøy, for da kan man plutselig utforske og leke seg med enda mer. Jeg kjøpte øyenskyggepalette fra Urban Decay, min faste mascara Black Out fra Dior, en lipgloss fra Claris i nummer 8 (de har fått inn så mange nye farger!), en parfyme til P og sminkeservietter fra Ole Henriksen. Mørke lepper er så fint nå til høsten, så derfor er jeg på jakt etter dype farger til å male leppene med de kommende ukene. Så, her har dere mitt seneste kjøp! 🙂

30 kommentarer
    1. Du må skaffe deg andre renseprodukter enn servietter… Du ender bare opp med tidlige rynker og annet dritt av det. Bare et tips

    2. Elsker også taxfree! Dessverre tar jeg kanskje fly én gang i året, så blir lite handling der 🙂 hehe misunnelig på deg der!

    3. Isabel?? Du er klar over at du ikke trenger sminke? Du er 110 % nydelig (med og uten sminke!)
      Du er seriøst vakker, og jeg forguder håret ditt😍
      Denne kommentaren har vell egentlig ikke så mye med innlegget å gjøre, men syntes bare det er viktig at du vet at jeg setter utrolig stor pris på den jobben du gjør! Jeg ELSKER å komme hjem til bloggen din!
      Du er en utrolig vakker, godhjerta, nydelig og omtenksom jente! Alle son har deg, rundt seg er så heldige!
      Å vi som leser bloggen din, er så heldige at du vil dele dagen din med oss!
      Så kjære perfekte bella, du er utrolig😍
      Håper du har en god dag videre!

    4. Det er vel ikke taxfree innenlands? Taxfree, altså skattefritt får du bare på utenlands, det de har innenlands er en butikk med like dyre, om ikke dyrere, produkter som i alle andre butikker her til lands

    5. Skal reise på fredag, DA skal jeg hamstre sminke!! Skulle ønske taxfree var typ en vanlig butikk en fant på senteret! Hahaha
      Du er fantastisk! Hev deg over all kritikk og drittslenging! Skjønner at det er utrolig tøft… Men noen mennesker slenger alltid dritt uansett hva man kommer med.. Du gjør det utrolig bra, stå på videre fine du! Klem <3

    6. Jah ikje sant 😀
      Disse e fin og henta fra Nelly 🙂
      217447-6177.
      217447-2330.
      226958-9668.
      226958-9667.
      529096-9680.
      340175-1344.
      223499-8686. ( Denna har æ. )
      223839-0300.
      226947-0023.
      217610-8534.
      227048-0427.
      226252-8707.
      340592-6744.
      227403-8936.
      217610-8533.
      226957-0111.
      219438-7507.
      226957-8787.
      223839-0446.
      Artikkelnr 😀
      ♡♡♡

    7. Hadde vært mer spennende å lese om innkjøpene dine om du hadde vist de frem, både fargenyansene og hvordan produktene ser ut:-) Bare et lite tips til å få et mer spennende innlegg! Blir kanskje litt kjedelig å bare se eskene til det du har kjøpt, hehe.

    8. Lol! Du over. Skal du uttale deg om skrivefeil bør du kanskje skrive riktig selv? Det skrives forresten og ikke foressten.
      Stå på Isabell 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg