Dette gjorde jeg i sommer!

Jeg er så takknemlig over alt det fine jeg har fått oppleve de siste månedene. Denne sommeren har vært så fantastisk morsom og innholdsrik, noe som gjør at jeg savner det ekstra mye nå som det hele er over. Det er ikke til å legge skjul på at sommeren er min desidert største favoritt årstid. Ingenting slår juni, juli og august. Det er virkelig da livet smiler! Jeg ser tilbake på de foregående månedene med et stort smil, og nå tenkte jeg å vise dere et realt bildedryss fra alt jeg har opplevd! Enjoy 

.    .    .

· Etter at vi kom hjem fra Istanbul og operasjon, bar det rett hjem til Pierres familie i Sverige. Vi hadde noen fine uker her, foruten om Pierre sin ulykke med anfallet og hans brudd i skulderen ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Vi overtok vår nye leilighet! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA


· Vi tilbrakte halve sommeren hjemme i Oslo, noe som var ganske ålreit. Oslo-sommer er ikke så aller verst! Vi storkoste oss med venner og min familie! Etterlengtet kvalitetstid ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Rhodos tur nummer én med min kjære! Vi reiste ned for fest, ferie og ikke minst for å besøke Mathias og Sara som jobbet der nede denne sesongen også. ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
· Tok med meg kidsa på ulike aktiviteter, deriblant Gamezone ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Jeg solgte nesten hele garderoben min! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· … Og kjøpte masse nytt. Out with the old, in with the new! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Palmesus! Det var en fin weekend i Kristiansand med jentene mine. ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Pikniker i Frognerparken! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Jeg ble overrasket med roser utallige ganger av min kjære. Smelt! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· Jeg overrasket småsøsknene mine med ferie til Bulgaria! Herregud, dette er noe av det beste jeg noensinne har gjort! ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

32 kommentarer
    1. For et bra innlegg!!
      Kunne du laget ut bilder hvor du har på deg kylie jenner glossene du kjøpte? Vurder å kjøpe selv men hadde hjulpet om jeg fikk se hvordan de ser ut på! -klem

    2. Litt av en kjole å ha på seg når man er med svigermor..
      Meeeen uansett; føler du at du virkelig kjenner Oslo? Det virker som du er ganske turist i stedene du går. (Aker brygge, Oslo city og fridays liksom)

    3. Heii:)
      Elsker at du har masse nye innlegg, det gjør det inspirerende å lese.
      Bare lurer på en ting, er det rart å ha en lillesøster som stadig minner deg på hvordan du egentlig ser ut uten oprasjonene?:)

    4. du bruke altfor mye highliter over brynene og under øynene osv ,ser ut som skille i tryne på en måte ,nesten som du har dekket øynene eine med noe og latt resten av ansiktet bli brunt

    5. Enig at sommeren fløy fort forbi! Og ser ut til at du hadde en fantastisk sommer 🙂
      Nå er det bare å glede seg til jul! Haha

    6. Kunne du laget et innlegg med hvor du har kjøpt dine nyeste innkjøp? Digger den hvite skinnjakken og de kule solbrillene dine og lurer liiitt på hvor det er kjøpt 😀

    7. Dette har vi sett før. Lite å finne på
      om dagen ? Det går i det samme hver dag.
      Drama, operasjoner, injeksjoner osv.
      Og spar deg for holdningen du utviste på snap da Camilla p
      snakket om sin angst problematikk.
      Ikke glem hvor stort vrak du er og du er der du er.
      Hun til tross for alt har oppnådd betydelige ting enn det du noen ganger kan klare.
      Ikke glem det.

    8. Ser du seriøst ikke hvor lite flatterende det er med slike lepper du har nå? Tipper, eller vet du hadde sett 100 tusen ganger penere med naturlig lepper eller hvis du MÅ ta restylane: Ta det med måte. Disse Donald Duck-leppene gjør deg ingen tjeneste:S

    9. Åh, så mange fine bilder! Virker som at du har hatt en fantastisk sommer! Du ser så fantastisk lykkelig ut! Ikke bry deg om driten folk slenger, DU rocker!

    10. Til dere som hele tiden skal påpeke at Isabel “ikke har venner”, aner dere hvor barnslige dere høres ut? Kanskje Isabel er introvert og trives godt alene/sammen med sine nærmeste. Personlig er det et ork for meg å ha besøk eller dra på besøk. Med det samme folket drar puster jeg lettet ut og kan endelig nyte livet igjen. Det betyr ikke at jeg ikke har venner. Det betyr bare at jeg liker meg veldig godt i eget selskap, med tid til å tenke og slippe å snakke og underholde andre. Man må ikke fly rundt å sosialisere hele tiden. De vennene man har, er der uansett.
      Og dere, har det noe å si da, at Isabel er glad i restylane? La jenta få gjøre som hun vil. Jeg synes du er helt nydelig Isabel, og du stråler.

    11. 04.09.2016 kl.01:35
      Ser du seriøst ikke hvor lite flatterende det er med slike lepper du har nå? Tipper, eller vet du hadde sett 100 tusen ganger penere med naturlig lepper eller hvis du MÅ ta restylane: Ta det med måte. Disse Donald Duck-leppene gjør deg ingen tjeneste:S

      Skjerpings !!!

    12. artig og se hvordan du har blomstret! 🙂 enda penere en i hotellet! ser du har fått noen kommentarer om utseende… Ikke bry deg om de, de er bare sjalue!du ligner faktisk på kylie Jenner jo :=) mvh ei fra Trondheim! ps: heldig du som ser den flotte svensken hver dag! hehe…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg