jeg vil takke meg selv i morgen

Lørdag! Det har vært en fantastisk fin dag, men den har også vært noe hektisk. Jeg skulle egentlig på Bubbles and Brunch med en venninne på formiddagen, men ettersom jeg presterte å sovne igjen, gikk det selvsagt i vasken. Da solen tittet frem, kunne vi ikke sitte inne lenger, så vi dro ut på en aldri så liten shoppingrunde. Jeg sa jo at jeg skulle kjøpe dette interiøret som jeg konstant maser om, vet dere? Tror du det skjedde, eller? Nope. Shocker! Sko og klær ble første prioritet, som vanlig. Det er jo strengt tatt mye gøyere enn å trø inne på interiørbutikker… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… Og sånn her ser min lørdagskveld ut! Egentlig skulle jeg vært på fylla nå, men det orket ikke denne frøkna likevel. Begynner å bli gammel og kjedelig, jeg. Får panikk. Haha! Kanskje neste helg 😉 Dette er tross alt mye hyggeligere enn å styrte i seg champagnen som fører til et helvetes liv dagen derpå. Er det noe jeg ikke savner, så må det være bakfylla. Ingenting er verre, ass!

Nei, dere. Nå skal jeg legge bort macen og slutte å være så usosial. Som dere ser på bildene, har jeg masse snacks som skal inntas! YUM. God heeelg, jeg elsker dere. <3

29 kommentarer

Siste innlegg