Vinn gavekort på 1500 kr hos Nelly!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere!

Det er jo søndag, men ikke hvilken søndag som helst. Denne dagen bruker så og si alltid være trist og kjedelig, men ikke i dag! Jeg har nemlig noe gøy på gang. Jeg har fortalt dere om favoritt barberhøvelen min Shai flere ganger nå, og etter at den har rocket markedet i flere år nå, vet de fleste hva det er allerede. Og det med god grunn, for det finnes virkelig ingen bedre (og ikke minst søtere) høvel enn denne. Jeg har sverget til den i et par år nå, til og med før jeg begynte å blogge selv. Jeg elsker den!

Over til gladnyheten! Nå kan du bestille en gratis prøvepakke hjem til en verdi på over 300 kroner, og være med i trekningen hvor du kan vinne et gavekort hos Nelly på 1500 kroner! Det blir trukket to vinnere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne gratis pakken består av Shaihøvelen med to refillblader og dusjoppheng til høvelen. I tillegg til det får du også den nye sensitive Wash And Shave (denne er fantastisk!), en praktisk toalettmappe og tre Shai intimhøvler.  

Har du vært tidligere kunde hos Shai? Ingen problem! Du kan fortsatt bestille hjem denne prøvepakken gratis, og bli med i konkurransen. Det beste er at ALLE som deltar vinner en premie uansett, nemlig et gavekort på 100 kr hos Zalando. Hvor gøy er ikke det? Premie til alle! Det eneste du betaler er frakten på 49 kroner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· FOR Å DELTA I KONKURRANSEN ·

 Klikk hjem gratispakken her.

 Legg igjen en kommentar med mailadressen din i kommentarfeltet.

_______

Lykke til alle sammen! Kun de som har bestilt pakken er med i trekningen (det sjekkes). Og husk at alle gamle kunder også kan delta i denne konkurransen og bestille prøvepakken hjem.

Lykke til alle sammen!

304 kommentarer

Siste innlegg