Uken som gikk…

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / topp her
.   .   .

AKKURAT NÅ:

I skrivende øyeblikk er jeg godt plassert i sofaen med macen i fanget. Pierre sitter ved siden av meg og klipper den nye episoden av “Hjemme Hos P & I”. Den gleder jeg meg til å vise dere! Den blir litt lang, da vi har filmet to dager, istedenfor en. Jeg har faktisk ikke spist frokost enda, en gang.. Eller jo, litt gulrotkake som P baket ved midnatten i går. Haha, lenge leve søtsuget! Sidra ringte meg akkurat, og ville veldig gjerne henge med storesøster igjen. Jeg får se om jeg får klemt inn litt kvalitetstid innimellom all jobbing i dag, for det blir det mye av. Forresten! I dag er det en stor konkurranse her på bloggen – klikk dere inn senere 🙂 Alle som deltar vinner premie!! Jippiii.

UKENS CRAVING

Fanta. Noe så simpelt og kjedelig som Fanta. Jupp!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / sneakers lignende her / topp her / lignende veske her / solbriller her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / boots her / solbriller her / lignende veske her

UKENS TANKE

Hehe, denne ukens tanke har jeg viet til den ene instagram-posten min, faktisk. Jeg la ut en videosnutt hvor jeg kaster litt sedler over meg selv (hehe), og SHIT hvordan folk reagerer! Tenk at litt penger skaper et SÅ stort hat? Haha, jeg finner det veldig interessant. Det er penger, liksom. Jeg sårer ingen. Det er bare så sjukt å se hvor sterkt janteloven står her i Norge, for aldri om det er greit å vise at man har det godt? Da blir man jo fanken meg slaktet på alle mulige vis. Her har vi mye å lære fra USA, ass. Penger er penger, ikke noe å klikke i vinkel over? Sjekk ut videoen og kommentarene på instagramen min – isabelSraad. Jeg dør, haha!

UKENS OPPTUR

At mensen endelig er over!!!! Fy faen, som jeg hater når den verste tanten av dem alle, nemlig tante rød, er på besøk. Jeg blir søren meg et vrak uten like, og det fikk dessverre min kjære gå gjennom.. Unnskyld baby! Jeg elsker deg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS BESTE INNKJØP

I går var jeg innom på Zara og snopet litt, blant annet et par støvletter jeg dør for. SÅ fine! Jeg viser dere senere. Dessuten har jeg endel varer i handlekurven hos Nelly som jeg har planer om å klikke hjem i kveld. Jeg kan vise dere alt i morgen. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At gutter ikke kan ha litt mer forståelse for hva vi går gjennom når vi har uka. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å sette seg inn i, men vi faker virkelig ikke! Skulle ønske de bare kunne få oppleve dette helvete, hvert fall én gang, slik at de kan innse at det faktisk er så ille som vi uttrykker. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Jeg har blitt utnyttet på det groveste!

Jeg har anmeldt henne

Når alt raser sammen

34 kommentarer
    1. De som kommenterer dritt på feks insta, alderen deres er bare skremmende!
      Små barn som sitter bak et tastatur og leker kul.
      Burde hatt bank!

    2. Grunnen til at det skaper så store reaksjoner er måten du legger det opp til. Det er jo for å provosere og det er kvalmt å se på dessverre. Du har vel det bra selv om du ikke kasterpengene rundt deg? Det finnes mangee andre måter å vise detpå for å si det sånn. Livet ditt handler jo bare om å bruke penger, vinser det hele tiden, og det er store pengesummer, nye klær, sko, diverse, nytt utseende hver måned, taxi, hus/leilighet, ute på byen, spiser ute, altså jeg føler det er ingen andre bloggere som legger pengene sine sånn fram som det der! Altså du er sikker kjempe snill og søt og godhjertet og alt mulig, men får liksom følelsen som jeg får av at det er om og gjøre å vise fram at hallo, se her jeg har masse penger tjo og hei.. Hahah huff, unnskyld måtte bare få sagt litt

    3. Elsker “uken som gikk” innleggene 👏
      Håper du får en fin uke ❤ Du er så vakker og du er faktisk Norges svar på kim K når jeg ser deg på snap! God klem!

    4. Greit nok at du liker å provosere. Men husk, du er 21 (22?) år gammel og burde roe litt ned. Du må bli voksen!

    5. Jeg skrev et lengre innlegg ovenfor angående pengevideoen på instagram. Jeg ble så provosert og lei meg, men får også dårlig samvittighet for å skrive et innlegg hvor mottaker ikke kan vite hvordan tonefallet i innlegget er ment å være. Vil bare si at det ikke var vondt ment, og kanskje mer et tegn på en bekymring over en generell samfunnsutvikling. Et materialistisk overflodssamfunn uten hensyn til klima, hvor forskjell mellom fattig og rik blir større og større på et urettferdig grunnlag osv. Imidlertid var det ikke vondt ment mot deg personlig. Du virker som sagt snill og god , så ja. 🙂

    6. Spørsmål? Om “tante rød” er så forferdelig som du fremstår det,hvorfor går du ikke på noe form for Prevansjon? om du allerede gjør det hvorfor ikke bytte til noe som funker bedre? når man gå på prevansjon så forsvinner mange av de plagene man opplever i forbindelse med mens. Må vel være bedre det enn og gjennom gå denne forferdelige uke du går i gjennom?

    7. Skaff dæ p-sprøyte, du vil elske den og ikje minst, INGEN mensen og ingen humør-svinging.. DEILIG !!! 😀 Absolutt værd det ♡
      Fin uke ellers ♡♡
      Ha en fin søndag videre ♡♡♡

    8. Jeg forstår bittelitt hvorfor folk reagerer på at du kaster penger rundt, for jeg forstår ikke poenget med å gjøre det selv, men jeg lar meg ikke irritere heller akkurat 🙂 Ditt liv og jeg (og sikkert 90% av de andre) er jo bare sjalu og skulle gjerne hatt den pengesummen selv! Hehe. No hate mot deg, for du vet jeg beundrer deg! Jeg bare forstår enkelte av de som reagerer (uten å slenge dritt selvsagt) 🙂

    9. Du får mensen til å høres ut som det værste i verden. Har ikke så mye annet å si enn dramaqween til deg. Fy for ett ekkelt menneske du er!

    10. hvor mye betaler du i mnd for strøm på leiligheten? kunne du laget et innlegg om utgifter og ossen det er å bo alene?

    11. Så merkelig at du får så mye negativ respons på instagram, men her er det nesten ingenting. Er det mange kommentarer du ikke publiserer, eller ?

    12. hvilken prevansjon bruker du og pierre?
      jeg går på p-piller og har mensen 4 ganger i året. (fordi man kan bruke 3 pillebrett om gangen, før man har 1 ukes pause, og så bruker man 3 brett igjen) sykt digg, og kunne aldri klart å ha mensen en gang i måneden igjen etter at jeg har vært vant med dette i noen år nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg